News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[GJ] Centura Targu Jiu

Started by GDPR, March 29, 2018, 02:04:58 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NGC

#15
^
Vad ca stirea asta a trecut fara sa faca mare valva. Nu s-a intrebat nimeni de ce o fi renuntat COLLINI la contestatie?

Ei bine, au renuntat la contestatie pentru ca in 18 Mai 2018 au renuntat si la contractul semnat pentru licitatia "Constructia variantei de ocolire Targu Jiu".

Cu alte cuvinte, contractul semnat in 2013 cu COLLINI este reziliat.

Vad ca CNAIR nu a zis nimic timp de 5 saptamani, ba mai mult, a ascuns intentionat informatia, desi era publica de cateva saptamani. O sa pun zilele urmatoare si dovada.

Deocamdata asteptam sa vedem cum reactioneaza Don Rugozitate (a.k.a. Serbanescu) si fituica de casa a CNAIR (a.k.a. Economica). ;)

TibiV

NGC,
hai sa o luam pe romaneste.

Recunosc ca sunt un pic dezorientat....

Vrei sa spui ca in momentul asta VO Tg.Jiu este "kaput", fara constructor ?!?!....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

#17
Contractul de lucrari a fost suspendat de CNAIR in 01.10.2017, asa ca nu de mirare ca italienii au zis Addio per sempre! Un nou "succes" marca ceneaire.

TibiV

"Suspendat" ?...
Abia astept sa aud "motivele intemeiate" ale suspendarii de la dl. Serbanescu...
:((
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Informatia despre suspendare e de cateva luni bune in raportul lunar CNAIR.

perfidus

#20
@NGC

N-ai observat tu, eu chiar am speculat pe tema asta pentru ca aveau dreptate. Ii bănuiam chiar de înțelegeri cu firma câștigătoare sau posibil șantaj de la CNAIR. Se pare ca a fost mai degrabă cea din urmă varianta.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat


mihaihedes

#22
Serios...centură? . Câte un pod pe ici colo care leagă nimic cu absolut nimic. Apropo M-am înnebunit cate utilaje am văzut pe șantier. Centura aceea va fi gata cam la 10 ani după ce e gata A3.

dr4qul4

ce lucrare frumoasa. pacat ca s-a reziliat.Collini a lucrat impecabil...unde a putut.
Centura de vest a aproape gata. La cea de est terenul de fundare a fost mlastinos si nu s-a putut lucra la terasamente (mi se pare ca a fost fidic rosu)..
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

#24
Serios?...
Filmarea asta arata ca structurile principale sunt 95% terminate.
"Câte un pod pe ici colo" inseamna de fapt ca toate structurile "grele" sunt gata.
Firma care va "prinde" finalizarea lucrarii nu va mai avea argumentul (ca pe A10) ca "nu gasim fierar-betonisti calificati".
Pentru ca nu (prea) va mai avea nevoie de fierar-betonisti. 90% din ce a ramas sunt lucrari de terasamente.
Sau, asa cum spune dr4qul4:
Quote
ce lucrare frumoasa. pacat ca s-a reziliat.Collini a lucrat impecabil...unde a putut.

Am in schimb critici mari legate de filmare...
Nu de filmare in sine, care este foarte buna.
Ci de "asamblarea" cadrelor - "montajul", care este de "5 la leu".
Lipseste CONTINUITATEA FILMARII.
"Filmarea" se rupe in mai multe puncte si se reia in altele,
Doar gorjenii (insa doar aia din Tg.Jiu) isi pot da seama de unde incepe si unde se duce filmarea...
Nu se compara cu filmarile "noastre"...
Chiar si Ziarul Unirea este net superior la capitolul asta, au invatat mult...

(Mihai, aici mai aveti de lucrat... Este pacat ca ASCORO a facut un efort mare pe care l-ati valorificat "cu sincope" :( )

Dupa ce m-am agitat pe GM "sa inteleg ce a a vrut sa spuna poetul cu filmarea asta", am citit pe youtube asta:
Quote
Construim Romania
Publicat pe 5 iul. 2018
Imagini din aer cu stadiul lucrărilor la Centura de ocolire a Muncipiului Târgu Jiu. Conform CNAIR, lucrările au un grad de realizare fizic de 40%
În ordine, filmarea începând de la intersecția cu DN66/E79 din Iezureni, intersecția cu DN67 (între Târgu Jiu și Drăgoeni), podul peste râul Amaradia, pasaj peste magistrala CF 202, pasaj DJ674A,   pasaj peste magistrala CF 202 (în apropiere de DN66) și de la pasaj peste râul Jiu - pasaj peste DN67 în localitatea Slobozia până la sensul giratoriu de pe DN67 între Bârsești și Tâgu Jiu.
O descriere succinta, dar si asta ar fi fost greu de inteles fara vizitele precedente pe GM...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

eu nu sunt gorjean dar imi dau seama ce apare in filmarea. Asta si pentru ca am oprit cel putin o data in punctele mai importante.
Filmarea incepe de la intrsectia din Nord cu DN66, si merge spre est. Imediat traverseaza CF spre Petrosani.
La 3:52, in departare se vede strutura prin care va trece drumul agricol de la Ezureni, dupa care filmarea sare (peste intersectia cu DC1) pana la DN67 spre Rm Valcea.
La 5:33 avem podul peste Amarandia (e alta, nu aia de la Craiova) si imediat dupa pasajul peste CF care duce la Carbunesti. Sare peste intersectia cu DJ674A.
La 8:0 avem pasajul peste centura pentru DJ633A.
La 8:44 suntem deja in sud, la pasajul peste CF si Amaradia.
Lipseste intersectia din sud cu DN66 (pentru ca nu prea ai ce vedea, abia acum cateva luni au rezolvat exproprierile acolo)
de la 9:44 incepe centura de vest cu podul peste Jiu si imediat structura peste strada Jiete.
La 14:33 avem podul (unde le-a luat o viitura utilajele) peste Susita si imediat nodul cu DN67 spre Motru. Imediat dupa avem o strada unde nu s-a faut nimic. Oare se va infunda in centura?
Si la Sfarsit giratoriul din DN67D.

Pe partea de est era greu sa filmeze tot. Dupa ploi acolo avem noroi, si in afara de cele 2 DJ-uri nu prea ai cum sa ajungi. Poate doar cu 4x4, dar cred ca ei aveau citroen (parca ei sunt pe centura dupa noudl cu DN67 spre Motru)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

user201

Și chiar nu se putea termina aici, pentru că structurile par terminate?
Ce era așa greu să aducă umplutură, sau trebuiesc refăcute fundațiile și cu multe scurgeri, cam în genul lotului Aktor de pe A10?
După cum se vede din filmare, chiar numai terasament de înălțat ar mai fi. A renunțat constructorul, sau ce s-a întâmplat?

dr4qul4

terenul de fundare nu este bun. A fost o alta liciatie facuta pt imbunatatirea lui.
Proiectul era pe Fidic Rosu, asa ca cei de la Collini nu aveau ce sa faca. Au participat si la licitatia pt imbunatatirea terenului dar au fost descalificati si au renuntat si la contractul initial. Problema este insa doar pe partea de est. Pe partea de vest avem totul aproape gata.
Totul in afara de nodul cu DN66 unde au fost probleme cu exproprierile. Chiar si asa, s-ar putea face un acces acolo, din centura actuala. este nevoie doar de rampa de coborare de la pod si de vreo 300 m de terasament.

Pe est mai avem mult si bine.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

user201

@dr4qul4
Mulțumesc. Oricum păcat, că vor mai dura ani până se relicitează, contestă, atribuie și execută centura.
Cum nu cunosc situația în detaliu, măcar pentru îmbunătățirea fundației s-a atribuit, pentru ca noul constructor să mai aibă doar de făcut terasamentele?

adiarc

O centura Suceava reloaded.....atat de aproape,dar totusi departe de a primi trafic

Sa fim seriosi,la cum arata structurile,un constructor ok,ar rezolva terasamentul intr-un an calendaristic...cu toate nevoile de imbunatatire....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura