[DJ] Centura Craiova

Started by perfidus, March 19, 2018, 10:31:46 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Sealand01

Eu inteleg si iti dau dreptate, dar nu stiu, mi se pare ca ar trebui pornite macar simultan, adica daca se intampla sa se anuleze licitatia...stai 2-3 ani cu mult teren nefolosit si practic luat degeaba, nu mi se pare ca la dx 12 exproprierile tarzii au ingreunat cu mult

razvan96

La DX12 sa zicem ca nu, dar la A0 Sud? :)
Autoritatea contractanta are 0 control pe posibilele contestatii ale unui participant, deci nu poate sti cat timp va lua licitatia. Nu are rost sa isi asume riscul unor claimuri.

Strict pe licitatia aia vorbim de ceva servicii suplimentare. Exproprierile au fost deja facute: http://craiova.cnadnr.ro/exproprieri/centura-de-ocolire-craiova-%E2%80%93-varianta-sud-dn-56-%E2%80%93-dn-55-%E2%80%93-dn6

1948

Salutare, urmaresc forumul de ceva timp, dar asta e prima mea postare.
Plangerea celor de la Rizzani a fost respinsa de CAB in noiembrie, aveti idee cand/daca urmeaza sa fie relansata licitatia pentru executia propriu zisa?

perfidus

Bine ai venit. Nu are nimeni idee, dar poti face o cerere de informatii la CNAIR in baza legii 544.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

horatiu.cosma


1948

Multumesc!
Sa speram ca de data asta vom avea mai multi constructori interesati.

Sealand01

Salut, Horatiu, dar legatura dintre Dx si centura sud? cea despre care s-a tot vorbit pe topicul Dx-ului

NGC

Astazi a fost lansata licitatia [CN1028522] "Executie lucrari pentru obiectivul ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6"".

Valoare estimata: 142.225.940,00 RON fara TVA

Durata contractului: 15 luni (executie) + minimum 60 de luni / maximum 96 de luni garantie

Fonduri: Bugetare

Termen depunere oferte: 29.03.2021

Sealand01

Muuultumim mult pentru veste, sa fie intr-un ceas bun

tom_sawyer

Ofertanți pentru Centura Craiova Sud:

1. Ofertant unic : DOMARCONS
2. Ofertant unic : RIZZANI DE ECCHER
3. Asociere : IBB-HIB ROMANIA (Leader), OBRAS PUBLICAS Y REGADIOS, OPR ASFALT, IBB Haus -und Industriebau GmbH
4. Asociere : OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (Leader), VISIO CONSTRUCTION WORKS SRL
5. Asociere : KIRLIC GROUP (Leader), D'AGOSTINO ANGELO ANTONIO COSTRUZIONI GENERALI S.R.L., CONCORDIA CON. STRADE S.R.L.
6. Asociere : STRADE BAUUNTERNEHMUNG (Leader), HYDROSTROY AD
7. Asociere : ERPIA (Leader), CONSORZIO STABILE EBG

https://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100129393

Sealand01

@horatiu.cosma
De ce ati amanat tocmai pana in octombrie licitatia, va ganditi sa ii dati tare cu a6 si sa integrati centura de sud in ea sau sunt alte motive la mijloc?

AlexxC

Quote from: AlexxC on June 04, 2021, 12:50:41 PM
O importanta mai mare decat distanta redusa o au factorii conectivitate si cost.
Mai jos am incercat o optimizare a sectorului de mijloc din A6 printr-o varianta mai scurta de traseu cu 35km . Aceasta varianta are urmatoarele avantaje:
-mai putini km noi necesar a fi construiti si intretinuti
-traseu mai simplu cu putine pasaje intre autostrada si DN,DJ sau CF
-fara pod nou peste Olt
-durata mai scurta de executie
-conectivitate imbunatatita intre Rosiori si Slatina-Pitesti(A1)
-aceiasi distanta intre Rosiori si Craiova
-si cel mai important cost redus cu 50% dupa urmatorul calcul :        V1=95km * 6.5mil€/km = 617.5mil€       vs        V2= 60km * 5mil€/km = 300mil€



Daca avea legatura cu A6 cred ca se anula licitatia; in cazul de fata avem direct executie unde nu ai ce sa modifici. A6 vine peste cel putin 10 ani ,in timp ce noi avem nevoie de centura sud IERI(durata de executie lucrari prevazuta 15 luni).
Mai sus am facut o propunere in care A6 are traseu comun cu DX12 si DX Craiova-Tg-Jiu pana in apropiere de Isalnita. Varianta cu A6 prin sudul Craiovei dubleaza cred eu inutil proiectul care face subiectul acestui topic.

NGC

Astazi a fost lansata licitatia [CN1033605] "Prestari servicii de proiectare constand in elaborare Studiu de Fezabilitate, Proiect tehnic de executie inclusiv PAC, Detalii de executie, asigurarea Asistentei Tehnice pe parcursul executiei de lucrari si in perioada de garantie a lucrarilor executate pentru obiectivul de investitie DRUM DE LEGATURA PENTRU SPORIREA CAPACITATII DE TRAFIC INTRE DN6 (ZONA UZINEI FORD) SI DRUMUL EXPRES CRAIOVA PITESTI (TRONSONUL 1)".

Valoare estimata: 1.260.504,00 RON fara TVA

Durata contractului: 89 luni (Etapa I (SF) 3 luni, Etapa II (PT + DTAC + DE) 2 luni)

Fonduri: POIM

Termen depunere oferte: 08.09.2021

pasadia

Pot sa spun ca nu imi place deloc solutia prezentata in poza din postarea ministrului? Nod trefla ingramadit cand putea (cred) sa fie gandita o solutie mai la est, cu pasaj peste CF+DN? Iar capatul sudic pentru noul proiect putea sa se foloseasca de pasajul suprateran de pe centura (astfel incat sa fie asigurata bretea de la nord spre sud pe sub pasaj, pe langa calea ferata).

danpandrea

@pasadia: n-are rost să te folosești de "putea să", din moment ce n-avem o firmă câștigătoare, deci n-avem nici traseu asupra căruia să comentăm.

Uite, personal cred există o oportunitate de a proiecta drumul ăsta ținând cont și de DX Craiova - Tg. Jiu, cu posibilitatea de a le pune pe ambele într-un singur nod pe DX12.