[DJ] Centura Craiova

Started by perfidus, March 19, 2018, 10:31:46 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

oneLess

Articol azi 21.12.2021 în Gazeta de Sud

A fost ales constructorul Centurii Craiova Sud II. Firma are lucrări în toată lumea

" ... Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a stabilit firma care va construi cea de-a doua variantă de ocolire a Craiovei, pe partea de sud. Este vorba de ,,Varianta Sud DN 56 – DN 55 – DN 6", un drum de aproape 10 kilometri care va face legătura între trei drumuri naționale: Craiova – Calafat, Craiova – Bechet și Alexandria – Caracal – Craiova. Constructorul este un nume greu pe piaţa de profil, având filiale şi lucrări în toată lumea. Firma mamă s-a născut în Italia, în urmă cu aproape 200 de ani. CNAIR nu a făcut încă anunţul oficial, pentru că licitaţia se află în perioada în care pot fi depuse eventuale contestaţii. ..."  ???

"... câştigătoare a fost desemnată Rizzani de Eccher SpA ..."

https://www.gds.ro/Local/2021-12-21/a-fost-ales-constructorul-centurii-craiova-sud-ii-firma-are-lucrari-in-toata-lumea/

Sealand01

se aude ceva de vreo contestatie momentan?

GIV

daca tot s-au facut pasi inainte cu centura sud,

nu ar merge propunerea / insistarea unei continuitati de genul?

Quote from: adyneamtu on November 21, 2020, 10:19:12 PM
Intre timp in viitor...
Varianta cea mai simpla, scurta si ieftina, cu cat mai putine utilitati de relocat de pe DC87.
In dreapta DC87 e in dezvoltare un cartier de case. Posibil in viitor sa se construiasca si pe stanga. Asa ca imediat dupa cele doua iazuri peste care se face un pod, drumul l-am tras spre stanga si creat o intersectie similara cu cea de la Centura Nord cu drumul spre Avioane/Garlesti, poate era mai bine sa fac un giratoriu acolo.
Mai este si balizajul pistei aeroportului in acea zona, dar nu cred ca va fi afectat, drumul poate trece printre si e la o distanta de peste 600m de capatul pistei. Centura Nord in capatul opus pistei e la 500 m.






AlexxC

Ca va fi aceasta varianta sau cea promovata ca "ilustratie" de catre CNAIR , mai important este sa se sincronizeze si cu intersectia DX Craiova-Tg-Jiu ...poate iese o trefla.

Sealand01

Varianta propusa părerea mea ca e prea aproape de pista, mai ales ca se face o mare investiție în aeroport.
Este nevoie mare mare și dublarea dn-ului pana la acel giratoriu

TibiV

Sealand01,

ai dreptate in mare parte...

Dar greseala nu este de acum, este de cand s-a facut centura sud (sud-est, de fapt), si s-a facut struto-camila aia semi-infundata...

Nu are rost sa ma joc cu carioca, dar este evident ca ar fi existat (cel putin) o solutie mult mai buna, in care sa ai un nod (nu giratoriu) cu DN65, lasand si posibilitatea unei prelungiri spre DX12.

Dar se pare ca la vremea aia nimeni nu s-a gandit "la mai mult de maine"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GIV

tipic CNAIR: formularea drum de legatura  intre dn6 in  zona uzinei ford..... e total nepotrivita

cat de mult  ajuta pentru ca accesul se face tot cu un ocol pe la giratoriul de la sipex. nu e ca si cum deserveste in primul rand uzina. mai degraba este o inchidere a centurii. daca doreau cresterea capacitatii dn6 mai bn il dublau pana la giratoriu si foloseau denumirea asta pt proiect. iar ceea ce vor sa faca acum spuneau " inchidere inel centura sud... sau prelungire.

Sealand01

Greșelile sunt multe, centura de sud actuala e folosita aproape exclusiv de cei care vin din dn6 și merg spre timisoara+ testări de masini.

I-au spus centura ford, dar absolut toate tirurile cu Pume de la Ford merg prin oraș, nu înțeleg de ce li se permite.

Problema este unde se termina dx-ul, am tot zis se termina într-o gaura neagra, salvata cumva doar de un pasaj la halta bordei pe care primaria se lauda ca-l face de prin 2000.


Drumul de legatura cu - actualul dn nu va rezolva mai nimic, mai ales ca începe 1x1 fix unde se construiesc blocuri și case multe.

Masuri obligatorii :
Pasajul Garlesti
Dublarea Dn-ului între giratorii
Interzicerea totala a tirurilor prin oras
Oricum va fi aglomerație mare, Slatina și Balș în momentul asta funcționează ca un dob de sticla, dar când vor fi 210km cu 130km/h și vor opri direct în Craiova va fi jale


Sealand01

Avem vreo contestatie? @ngc
Sper sa se semneze între Crăciun și anul nou

NGC

Din ce se aude prin targ nu s-ar fi contestat, dar mai asteptati putin.

Sealand01

se mai stie ceva? cred ca a trecut de mult perioada pt contestatii

oneLess

#102
Quote from: NGC on August 06, 2021, 09:34:20 AM
Astazi a fost lansata licitatia [CN1033605] "Prestari servicii de proiectare constand in elaborare Studiu de Fezabilitate, Proiect tehnic de executie inclusiv PAC, Detalii de executie, asigurarea Asistentei Tehnice pe parcursul executiei de lucrari si in perioada de garantie a lucrarilor executate pentru obiectivul de investitie DRUM DE LEGATURA PENTRU SPORIREA CAPACITATII DE TRAFIC INTRE DN6 (ZONA UZINEI FORD) SI DRUMUL EXPRES CRAIOVA PITESTI (TRONSONUL 1)".
...

Vești triste publicate pe situl SEAP , la sfârșitul etapei de evaluare financiară.
STARE PROCEDURA : ANULATĂ , 13.01.2022: Au fost depuse numai oferte inacceptabile și/sau neconforme.

O să vină ele și zilele mai bune !


Sealand01

Oferte neconforme pt un sf, interesant, așteptăm contestiile. Instanta le va da dreptate cnair, după vom face alta licitație în care vor concura aceeași 2 ofertanți, care vor avea oferte bune, dar na, nu se va semna imediat, se mai sta câteva luni. 2026 e termenul în PNRR, e timp.

Cealaltă centura? O sa avem orașul blocat

Sealand01

S-a semnat pt centura de sud azi, macar asta va fi gata, speram cât mai repede fără mari probleme