Libera circulatie a romanilor in Europa si in lume

Started by Ionut, September 16, 2011, 06:28:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

alexandru_m

#705
Andrei, citeste ca unul din punctele pe care au batut palma este sporirea controalelor pentru granitele Ro-Hu si Ro-Bg.

Cresterea personalului eu inteleg ca va fi la Bulgaria / Turcia.

Costurile de tranzit le calculezi la tranzit, nu la tona. Ca daca stai 4 ore sau 8 ore in vama la Nadlac nu depinde de numarul de tone si nici la numarul de tone nu se imparte. Camionul se plateste la metru de podea eventual, nimeni nu iti va da alt pret ca ai 16 tone in loc de 14,5. Daca e FTL e FTL si basta.

Leasingul costa la fel indiferent cate tone duci si se plateste la luna, deci se imparte la zi. Salariile la fel, asigurarile la fel, vigneta pe Romania (pana nu se trece la alt sistem de taxare) tot la perioada de timp, contabilitatea la luna, abonamentele de telefonie si burse sunt toate la luna. 5 minute sau o zi intreaga de lucru la Nadlac dau diferente de sute de euro la finalul zilei. Gol sau cu 24 de Tone, indiferent.

Azi au fost pe bursa curse din Cluj in Cehia pe 450 Euro plus TVA. 1000 km. In conditiile in care un cost real pentru un ansamblu modern e la peste 1.10 + TVA Euro daca vrei sa mai ramana ceva in firma.

oneLess

Pe surse,
cică ar fi mai mulți români care așteaptă să intre în Comarnic decât în Schengen ...

Ionut


shift2rail


shift2rail

o noua dilema la orizont, intra sau nu porturile dunarene in Schengen incepand cu 31 martie a.c.? Comisia UE chemata de (euro)parlamentarii bulgari sa transeze cestiunea:

https://www.g4media.ro/europarlamentari-bulgari-chestioneaza-comisia-europeana-cu-privire-la-eliminarea-controlului-in-porturile-de-pe-dunare-dupa-acordul-schengen-partial.html

subiectul nu e anodin, multi si-ar dori, probabil, sa traverseze liber, cu yachtul sau de ce nu barca, Dunarea dinspre/catre Bugaria.

Sorinus

Ahm, si imigrantii ascunsi in TIR-uri vor inchiria barci si vor trece linistiti si legal, pe punte.

shift2rail

^Dunarea e periculoasa: as prefera o pluta, sau chiar inot, intre Durankulak si Vama Veche (ambele in Schengen, formal, de la sf lui martie).

Sorinus

Dar la cele maritime, cum vine treaba? In portul Constanta, vor fi dane Schengen si dane non-Schengen ?

shift2rail

Un mister si ptr mine Schengenul maritim: inteleg, de ex, ca o calatorie cu un vas de croaziera Cta-Marsilia va fi considerata calatorie "interna".

Sorinus

Si daca acel vas va opri inainte la...Istanbul, va mai fi considerat Schenghen?

dumbravaandrei

daca debarcheaza pasageri sau marfa, nu. daca doar ancoreaza, da.

shift2rail

^ pe modelul aviatiei, nu cred ca pot fi melanjati pasagerii Schengen(Marsilia) si non-Schengen (Istanbul) in interiorul aceleiasi nave.
Sau poate la maritim, e posibila separatia fizica, de ex non-Schengenii la sala masinilor/carbuni :-[

dumbravaandrei

nu se melanjeaza nici pasagerii nici marfa... si e exact modelul din aviatie.

cristi5

Quote from: shift2rail on January 03, 2024, 11:12:35 AM^ nu mai poate exista veto, decizia AeroSchengen a fost luata de Consiliu, in unanimitate, prin procedura scrisa, in 30 Dec 2023.

Era o gluma. Vezi partea cu premiantul.

JohannDB

Părerea unui umil și simplu rutierist......  Toate, dar ...toate..., "o frecție la un picior de lemn"...; ca muuulte, multeeee altele.....