Infrastructura velo în România

Started by ciprebbe, April 29, 2013, 12:34:51 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

istvan78


savagedanyro

Poate daca am face ceva de genul filmuletelor de pe youtube din rusia cu STOP A DOUCHEBAG MOVEMENT ar intelege si soferii ca nu au voie pe aceasta pista.

...live the moment...

dragos76

Sincer, nu e o idee rea. Dacă autoritățile nu își fac treaba, cineva totuși să atragă atenția.
Se bagă cineva ca să facem așa ceva la Cluj?  >:(

istvan78

Conducerea ABAB (Admin. Bazinala a Apelor Banat) a anuntat ca asteapta la numarul lor de telefon semnalarea incalcarii interdictiei pentru autovehicule, cu promisiunea ca vor interveni prompt pentru amendarea contravenientilor. Eu mi-am salvat numarul in telefon si am intentia sa-l folosesc cu incredere. Vom vedea cum va fi raspunsul autoritatilor...

doryan93

#124
Primăria Oradea a reușit să facă economii după implementarea proiectului de construire a unei piste de biciclete între Oradea și Berettyoujfalu. Banii economisiți vor fi folosiți pentru construirea a încă 9 kilometri de piste de biciclete în oraș.Finanțarea proiectului care prevede construirea unei piste de biciclete între Oradea și Berettyoujfalu este asigurată în proporție de 98% prin intermediul Programului de Cooperare Transfrontalieră Ungaria - România 2007-2013. Din valoarea totală a investiţiei, aproape 1,3 milioane de euro, s-a înregistrat o economie de aproximativ 325.000 de euro, sumă pe care municipiul Oradea, în calitate de beneficiar, o va utiliza pentru prelungirea traseului de biciclete de pe teritoriul municipiului cu încă 9 kilomteri.
Traseul propus pentru prelungirea pistei de biciclete în Oradea este următorul:
Sector I: Str. Podului - B-dul Ștefan cel Mare - Str. Lacul Roșu - Parcul Mihai Viteazu - B-dul Dacia - B-dul Decebal până la Râul Crișul Repede, respectiv 4.150 de metri
Sector II: Str. Barcăului de la intersecția cu str Oneștilor - str. Lipovei, respectiv 1.170 de metri
Sector III: Calea Republicii - Stadion, prin Parcul Petofi, respectiv 840 de metri
Sector IV: Ștrandul municipal - B-dul Magheru, prin Parcul Brătianu, respectiv 585 de metri
Sector V: B-dul Averescu - str. Dragoș Vodă, până la noul pod rutier, respectiv 395 de metri
Sector IV: Parcul Bălcescu - Biblioteca Județeană - Pârâu Peța - str. O. Densuseanu (pe malul stâng al pârâului Peța), respectiv 1.790 de metri
Sursa


Telvanni

Inaugurare pista Timisoara-Serbia

doryan93

#126
A fost deschis in Cluj pentru studenti centrul de bike-sharing  gratuit, care este  amplasat în Campusul Universitar Hașdeu, de unde se pot închiria biciclete atât în campusul universitar, cât și în afara acestuia, de luni pana vineri, pe baza legitimației valabile de student și a unui act de identitate. În acest an, bicicletele pot fi închiriate de orice student, indiferent de facultatea pe care o frecventeaza.


Sursa

Asociația Green Revolution și Raiffeisen Bank au lansat miercuri, la Timișoara, primul sezon studentObike, proiect de bike-sharing gratuit, destinat centrelor universitare. 40 de biciclete sunt puse gratuit la dispoziția studenților din Timișoara. Centrul este amplasat în Campusul Universității de Vest, iar studenții pot închiria biciclete, atât în campusul universitar, cât și în afara acestuia, de luni până vineri, pe baza legitimației valabile de student și a unui act de identitate.
Sursa

marius_ar


doryan93

#128
O pistă pentru biciclete făcută pe o stradă recent reabilitată din Timişoara ajunge să aibă o lăţime de aproximativ 35 de centimetri.


https://www.youtube.com/v/C2TIO_KKwdg

Sursa


dr4qul4

@doryan, roata unei biciclete are 5 cm, asadar 35 sunt destui  :lol:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

istvan78

Daaa.. si cand ma gandesc ca mai demult umblau pe-aici bancuri cu "la Caracal..." :doh:

In alta ordine de idei, am mers ieri cu familia pe noua pista de biciclete de pe malul Begai catre Serbia, doar pana dupa Sanmihaiu (atat a rezistat copilasul), surpriza (placuta) a fost traficul de biciclete, aproape aglomerat, desi vremea a fost destul de rece si batea si un vant subtire... De asemenea, n-am vazut vreo urma de autovehicul, poate doar vreo doua moto-scutere de mentionat.
Statiile de odihna sunt cam inept proiectate, nu prea incap bicicletele in standuri... Dar marginile pistei sunt relativ curate, cu exceptia unor zone inainte de Utvin unde cred ca s-a depozitat mai demult gunoi si "ecologizarea" s-a facut foarte superficial.

Mai e pana sa se transforme intr-o zona cu adevarat placuta pentru agrement, cum ar fi in alte tari mai spre vest, dar e un inceput bun!

Castigati sunt si angajatii de la Contitech si fabrica Nestle, ca le vine pista din centru pana la poarta fabricii!

doryan93

Primaria Capitalei, prin Administratia Strazilor, a terminat amenajarea pistei de biciclete de pe Calea Victoriei, aceasta urmand sa fie deschisa oficial la 22 aprilie 2015, desi se poate circula deja pe ea. Intre str. Dem Dobrescu si str. CA Rosetti, pista este intrerupa, nefiind trasat niciun marcaj nici pe trotuar nici pe strada. Pe langa amenajarea pistei de biciclete, municipalitatea a largit si trotuarele si a ingustat carosabilul de la patru  la doua benzi pe sens, iar pe margine au fost plantati arbori. Acesta este primul proiect din Bucuresti in care municipalitatea taie din spatiul destinat masinilor pentru a oferi mai mult loc pietonilor si biciclistilor.






Sursa


ciprebbe

#134
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe