Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 19 Guests are viewing this topic.

cfdp

sursa- inspector ISC, dar care nu cred ca ar vrea sa fie citat

cfdp

#3901
cu viteza de obtinere: revin.... daca ai participat la o licitatie CONSTIENT DE SOLUTIA TEHNICA aprobata, avizata, cu teren expropriat, automat ti-ai insusit TOTUL. Atunci de ce schimbi din start totul si dai vina pe toti.... Daca se acceptau solutiile chiar si lungimi de poduri cu " ," ex: lungimi de xx,yy m, in patru luni puteai sa ai toate detaliile pentru a demara lucrarile. Pana la urma si autostrada este un drum de 16-25km. Eventual cu mai multe detalii si proceduri. Daca a lucrat cineva pe fonduri europene stie ca cea mai mica diferenta intre DALI -SF si proiectul tehnic se lasa cu memorii si explicatii de multe ori mai voluminoase ca proiectul in sine.
Avant in vedere acestea cred ca de vina sunt Constructorii -Proiectanii, care chiar daca majoritatea sunt straini s-au adaptat al naibi de bine in tara noastra, chiar ne-au intrecut in toate....

NGC

#3902
Stadiul fizic in 20.10.2015 conform DRDP Cluj.

Lot 1: "11.00% (20.10.2015)"
Lot 2: "7.00% (20.10.2015)"
Lot 3: "41.00% (20.10.2015)"
Lot 4: "39.50% (20.10.2015)"

Sunt valori apropiate de ceea ce au comunicat anterior, dar s-a mai progresat putin, mai ales pe lotul 3.

yetiman

Un mic update, asa, de mijloc de saptamana, cu vreme frumoasa, dar rece si cu un minim de ceata (asa cat sa nu se poata face poze...):
Lot 4: Se lucreza usurel, (n-as vrea sa-i stric optimismul colegului de sambata  :) , dar e departe de ce forte avea desfasurate Porr la inceput). Miscare la terasamente in zona Kaufland,  si la viitorul debleu din varful dealului. Apoi pauza pana la zona unde vor fi spatiile de servicii. Acolo se lucra si la terasament si la unul din micile deblee de acolo.
Si mai erau vreo doua camioane pe dealul inspre Unirea.
Dar repet: usurel, usurel. Nu era nici o desfasurare de forte si era ora 8:45.
Lot 3: Foarte slaba miscare. 2 Bobcat-uri in zona nodului. Pareau sa lucreze la taluzul terasamentului. Si mai era ceva miscare la relocarea DN-ului in zona unde va trece pe sub A10. Aici s-au apucat sa lucreze la noul terasamant pentru DN, dar nimic la A10.
Lot 2: Inca nu s-a ajuns cu decopertarea la Teius (stiu ca nici nu s-a anuntat ca ar veni spre Teius, deocamdata, dar eu tot sper  :D)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

AkaManah

Pe lotul doi se indreapta spre Alba Iulia cu decopertarile din ce am observat eu. Ieri au inceput sa decoperteze in spatele blocurilor din Santimbru fabrica.




Europiu

QuoteEste vorba despre cei 15% avans, pe care CNADNR i-a plătit la început conform contractului și pe care acum cere înapoi

Chestia asta chiar e adevarata?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

holger

#3907
Confirm, lucrez cu unul dintre constructurii, si chiar asa este...

horatiu.cosma

Nu vreau sa aud ca nu luam nimic din 2007-2013(15) pentru Sebes-Turda. Asta i-ar pune capac la Neaga.

adiarc

Asta ne pune capac noua ,contribuabililor romani dar mai ales celui european din banii căruia se face....
Însă nimeni nu e vinovat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Quote from: Daniel_I on November 02, 2015, 04:53:24 PM
Quote from: cfdp on November 02, 2015, 04:18:06 PM
din surse neoficiale vineri 30 oct ISC-ul a primit ordin sa oficializeze intreruperea lucrarilor pe sectoarele fara AC.
Informațiile astea care vin pe surse neoficiale, despre care tot auzim pe forum, statistic, cat la % sunt zvonuri fara acoperire si cat sunt informatii dovedite corect ?
Pot fi pe bune
Eu de ex. știam de Lugoj deva 4 cu câteva zile înainte. Dacă amintesc bine cronologia. ...Am aflat vineri....la mana a doua și oficial a devenit luni.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Quote from: rebel on November 02, 2015, 01:21:34 PM
deja li s-au incins creierii de la proiectare pe lotul 2 :o

http://ziarulunirea.ro/foto-incendiu-in-organizarea-de-santier-de-pe-lotul-2-al-autostrazii-sebes-turda-trei-baraci-cuprinse-de-flacari-348045/
Ăsta sunt tâmpiți.  Potrivit contract nu este permisă cazarea pe șantier  aloooo consultanta ...aloooo cnadnr?!?!?!
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alexV

Quote from: yetiman on November 04, 2015, 11:40:56 AM
n-as vrea sa-i stric optimismul colegului de sambata  :)

chiar nu-l strici, si sunt realist: in 2016 se deschide jumate din A10, iar in 2017 se va deschide cealalta jumate.
sambata trecuta pe lotul Porr se lucra peste asteptarile mele. initial  nici nu intentionam sa fotografiez dar prea misunau acolo. iar in parcarea de la decea nu era nici un utilaj - accept ca e posibil sa fi plecat acasa de tot :)

apropo, Cluj-Blaj e si traseul meu

cfdp

alecu26 are dreptate . Iti dai seama?.... de un an sa tot proiectezi 24km de autostrada?   ce greu....  Am inteles ca plansele la poduri sunt stil "plan cofrag" iar armatura este data in procente %. Este si aceasta un stil de proiectare. NOU?

adiarc

Alex....daca statul roman nu dorestesa susțină din banii proprii autostrada ( pana la decontare , așa cum au făcut tarii ca Polonia ) si obliga pe cei de pe lotul 3 sa dea banii înapoi ( ar fii o alta greșeala istorică , monumentala ) , atunci adio ceva de pe Sebes - Turda in 2016 ( MAX lotul Porr ), chiar cu alegerile......speranța mea e ca schimbările ce vor urma sa fie pozitive in sensul accelerării , tuturor lucr.de infrastructura....

Actualii ( foștii ) ne-au arătat viziunea lor antiinfrastructura ( pro ajutoare sociale si salarii ).....următorii poate vor înțelege ca si asta e o nevoie majora a României....poate cea mai mare
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura