Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

ddfab

o scurta sinteza de pe lotul 2.
s-a intrat in teren in capatul lotului, spre alba( in sfarsit :))
lucrari in zona santimbru fabrici, in apropierea cladirilor dinspre cariera de pamant, probabil sapaturi pentru podete.
foraje piloti in zona santimbru-oiejdea, introducere de armatura.
pregatirea platformei pentru pilonii viaductului ce traverseaza dn1 in zona oiejdea, pe partea stanga cum se merge spre turda, in imediata apropiere a dn-ului.
foraje piloti pe malul raului galda, in spate la transavia, zona unde va fi podul peste rau.introducere armaturi, betoane.
pregatire podete in spate la albalact( 2 zone).
intre capatul dinspre alba al lotului si dealul oiejdea este realizat drumul tehnologic pe toata lungimea.
utilaje multe in teren si forfota in toate zonele mentionate. sa-i tina cat mai mult... :D
pe curand. sper si cu poze.

AkaManah

Nu inteleg de ce Aktor nu lucreaza si in zona Aiud. Acolo au de trecut Muresul de doua ori plus o multime de podete pentru DJ si drumuri agricole.

gdo

AkaManah raspunsul e foarte simplu. Aktor lucreaza strict pe segmentele pe care are autorizatie.

alexV

Quote from: NGC20 on September 15, 2015, 12:02:44 PM
MT a eliberat autorizatia de construire pentru sectorul 1 din lotul 2.
Sector 1:
(a) km 17+000 - km 22+500 si
(b) km 25+300 - km 26+100

autorizatia exista pe primii 5,5 km incepand dinspre Alba, plus 800 de metri coresponzatori nodului Teius

danduma

Se lucreaza la nod la Turda si sambata seara, la lumina reflectoarelor.

florin74

Porr a ajuns cu terasamentul pana in A3. De asemenea se cofra in partea cealaltă a A3. Se lucra la ora 16.00

neobluenet

Duminica trecuta lucrau la dealul de la Turda. Este posibil ca pamantul excavat de acolo sa il foloseasca la terasamentul de la nod? Sper sa se apuce la primavara mai serios de sapat si in partea cealalta a noului pod al DN-ului (inspre sud).

AkaManah

Quote from: gdo on November 07, 2015, 01:32:34 PM
AkaManah raspunsul e foarte simplu. Aktor lucreaza strict pe segmentele pe care are autorizatie.

La asta chiar nu m-am gandit! Statul roman este incredibil!!! >:(

thor5

Quote from: NGC20 on September 15, 2015, 12:02:44 PM
MT a eliberat autorizatia de construire pentru sectorul 1 din lotul 2.

Adica "beneficiarul", recte MT, prin reprezentantul sau legal, adica CNADNR, isi da (sau NU) singur autorizatie de construire !!! :o :o :o
Adica nu isi da SINGUR !!!!! autorizatie de construire si apoi se plange la TV ca nu poate construi autostrazi !!  >:( >:(
Numai in Romania se poate intampla asa ceva !!!

P.S. Corectati-ma va rog, daca gresesc, dar eu nu am cerut niciodata autorizatie de construire (AC) de la vreun minister. Am cerut AC de la primarii pt intravilan sau de la CJ (consilii judetene) pentru extravilan. E drept ca nu am construit autostrazi, doar cladiri, dar totusi ... nu poti ignora autoritatile locale (alese prin vot direct) in detrimentul unor autoritati nationale alese indirect, prin jocuri politice. Oare cum poate cunoaste MT situatia locala mai bine decat autoritatile locale ???

MNU

AC se obtine numai DUPA ce solicitantul a depus TOATE documentele necesare obtinerii (proiect, avize, etc). Sa nu uitam ca o mare parte din aceste documente vin chiar de la constructor.

elion

Aseară-lotul 3-zona cu relocările (km 42-43), din care au dispărut stâlpii de beton








valea Aiudului







TibiV

Mulţumim, elion !
Aşteptăm cu interes şi dispariţia stâlpilor metalici...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

#3927
Quote from: thor5 on November 08, 2015, 12:08:59 AM
P.S. Corectati-ma va rog, daca gresesc, dar eu nu am cerut niciodata autorizatie de construire (AC) de la vreun minister. Am cerut AC de la primarii pt intravilan sau de la CJ (consilii judetene) pentru extravilan. E drept ca nu am construit autostrazi, doar cladiri, dar totusi ... nu poti ignora autoritatile locale (alese prin vot direct) in detrimentul unor autoritati nationale alese indirect, prin jocuri politice. Oare cum poate cunoaste MT situatia locala mai bine decat autoritatile locale ???

asa era pana prin 2009. Atunci, pentru accelerarea proiectelor, prin HG sau lege (alaturi de alte masuri privind expropierile) sa luat si aceasta decizie privind obiectivele de interes national. Cred ca scopul a fost cumva sa controleze mai bine incepere/desfasurarea proiectelor. Au bani si vor....se rezolva imediat autorizatia....nu vor/nu au....nu se rezolva nici la sfantul asteapta. Tot timpul se gaseste o hartiuta care mai trebuie...sau ditamai HG-ul de expropiere care nu mai este neaparat necesar.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Cozak

Multumim elion pentru frumoasele poze!

paulmare

#3929
^^

Thor5 cauta legea 184 din 2008, au acolo o lista de documente si apoi termenele sunt foarte scurte pentru drumurile de interes national, calculate din momentul in care au depus dosarul complet. Numai ca acolo au la juridic un opis cu documentele de verificat - si cata vreme lipseste sau e expirat vreun aviz la ei dosarul e incomplet si nu mai e treaba lor
Si constructorii au partea lor de vina, una liciteaza apoi se gandesc ca ar putea reduce din costuri facand altceva -e plin forumul de exemple