Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

cutter

@NGC20: mersi, dar referitor la autorizația de construire?

Din ce știu eu - lucrările sunt blocate pentru că nu există autorizație de construire și nu există autorizație pentru că nu există (sau nu exista) revizuirea acordului de mediu conform cu proiectul tehnic final.

NGC

#3121
Pentru A10 avem doar o autorizatie de construire pana la data curenta.

17.03.2015: "AUTOSTRADA SEBEȘ–TURDA, LOT 4 KM 53+700 – KM 70+000, Sector 5 km 64+500 - km 68+550"

Daca este sa ne uitam dupa Kilometraj, este exact in zona care a primit acord de mediu in 11.03.2015 prin acea anexa.

Speculez ca probabil ai dreptate referitor la inexistenta acordului de mediu ca si conditie pentru autorizatia de construire pentru loturile 1 si 2 si restul de pe lotul 4 cu exceptiile discutate.
Daca e asa, ar trebui sa primim celelalte autorizatii in cursul zilelor viitoare, mai putin pentru lotul 3, cu conditia ca nu mai sunt si alte probleme pentru emiterea AC.

cutter

Da și presupun ca în curînd va ieși o nouă autorizație pentru lot1, lot 2 și restul din lot 4 cu excepția:
- nodului Turda
- a vreo 2km în zona lacului Stejeriș (deci aproximativ km62-64)

Deci pe lot 3 nu există autorizație și Tirrena Scavi lucrează fără.

NGC

Corect, dar care ar fi atunci motivul pentru inexistenta autorizatiei pentru lotul 3?

cutter

Nu știu. "Schimbarea completă a soluției constructive" (îl citez din memorie) dacă e să ne luăm după domnul de la ANPM. :)

Apropo, pun aici că e thread-ul cel mai citit momentan:

Mă puteți urmări de la ora 18.15 la emisiunea Business Club pe Digi24 unde voi vorbi cu Stelian Muscalu despre varianta finală a Master Planului de Transport și cele două scenarii: optimist și pesimist.

NGC

#3125
Pai daca e "schimbare totala", nu ar trebui sa lucreze nici ce lucreaza acum, nu? :lol:

cutter

Să ne lămurească rin tin tin.

NGC

Vreau doar sa adaug ca chiar daca ar fi vorba de o asa modificare majora pentru lotul 3, inca nu au depus nici un act pentru alt acord de mediu.

gdo

Conform declaratiilor pe loturile 1,2 si 4 ar trebuie sa se poata apuca de lucuru:

elion

Pe lotul3 s-ar putea să fie probleme în zona Gîmbaş, unde prefectul le-a promis sătenilor drum de legătură spre cimitir şi terenurile agricole în urmă cu câteva săptămâni, când aceştia  au blocat accesul utilajelor.

gdo

ok..daca avem aviz de mediu...cam care este termenul (procedura) de eliberare a autorizatie si implicit de a se intra efectiv in teren...? Are cineva aceste informatii??

Schumy

Sa continuam cu pozele spre Turda.

Dupa drumul spre manastire si Dumbrava asa arata terasamentul si zona viitorului spatiu de servicii de la km60:









Km61:



Zona viitorului CIC dintre km 61-62(aici se turna beton miercuri pentru un podet ce pare a da in DN):



In zona km62 si a viaductului peste DC86 si paraul Mahaceni:



Aici n-am inteles ce e cu terasamentul din stanga...





Cred ca azi au terminat de pus grinzile



Si ajungem la Stejeris. Aici se lucreaza la podetul de pe devierea DCului(trece peste canalul ce se desprinde din lac). Pasajul mi se pare ca a ramas foarte mult in urma ca sa mai fie posibila finalizarea la termen.







Terasamentul se tot inalta la km65



Tot acolo se pune si pamant vegetal



Viaductul mare



Privelistea de mai sus







Lucrarile de la km65 dintr-o alta perspectiva







Zona cu relocarea DNului









Va urma si restul lotului pana la A3. :D

rebel

In ziarul unirea de azi era un articol destul de ciudat :o pentru c-am citit toate comentariile + pozele puse de colegii despre A 10, dar n-am vazut nicaieri sa scrie despre Ecoduct pentru protejarea faunei pe lotul 2 la km 17+614,05

"Potrivit proiectului Autostrazi Sebes-Turda pe lotul 2 al acesteia este prevazut un pasaj pentru trecerea animalelor.Lotul 2 are o lungime de 24,3km si se intinde de la Paraul Iovului si pana la intrate in Aiud, iar pasajul mamifere este localizat la km 17 +614,05, zona care va fi amenajata astfel incat sa fie atractiva pentru animale.Vegetatia va fi intretinuta in zona, astfel incat sa se incadreze in peisajul natural.Potrivvit studiilor locul unde se plaseaza pasajul poate fi folosit si de specii valoroase, cumar fi ursul si lupul.In acest sens constructori propun o lucrare de arta care faciliteaza si trecerea libera a animalelor mari.Pasajul are 3 deschideri de 31,5 metri, 41 metri si lungimea totala de 118,2 metri.Potrivit literaturii de specialitate, lucrarile de arta ce sunt destinate si mamiferelor mari, trebuie sa aiba o deschidere de 20metri si inaltime minima de 3 - 3,5metri. Totodata in lungul autostrazi se vor amplasa imprejmuiri, astfel ca animalele sa fie protejate de trafic, iar pe sub lucrari de arta se asigura accesul liber al mamiferelor de pe o parte pe cealalta a drumului. In zona sunt prevazut si  panouri de protectie antifonica pe ambele parti ale lucrari de arta, pentru ca animale sa nu fie deranjate de zgomot"

NGC

Quote from: gdo on July 24, 2015, 07:39:50 PM
ok..daca avem aviz de mediu...cam care este termenul (procedura) de eliberare a autorizatie si implicit de a se intra efectiv in teren...? Are cineva aceste informatii??

Daca nu mai sunt alte probleme, autorizatia de construire ar trebui sa fie emisa la inceputul saptamanii viitoare.
Data trecuta a fost eliberata intern in 2 zile dupa emiterea acordului de mediu si emisa cu totul in 6 zile.

elion

Schumy mulţumim pentru pozele frumoase! Cu ce mijloc de transport te-ai deplasat pe dealurile din zonă pe aşa distanţă?