News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

gdo

Azi cand am trecut eu utilajele "smechere" din fotografiile tare stationau... da in sinea mea eram curios cam care ar fi modul lor de lucuru..si iata curiozitatea mi-a fost satisfacuta :)
Ei se pare ca incet incet incep sa se miste lucrurile si pe lotul 1....

ddfab

foto din organizarea de pe lotul 1, in urma cu 3 zile...
prima m-a cam pus pe ganduri... sunt gospodari oamenii, au amenajat frumos, ordonat, dar au plantat si pomi! sper ca nu au de gand sa stea aici prea mult timp!!! :D



aggregate frumos stocate.



si primele prefabricate pentru podete... :)

NGC

#3152
Quote from: ddfab on July 25, 2015, 02:11:19 PM
imagini din zona dj 107, de pe lotul 1, in urma cu 2 saptamani. aici terasamentul va urca vreo 6-7 m, iar la baza executa o fundatie din mixuri cu var.

Utilajul ala este un reciclator, iar ceea ce pare var ar trebui sa fie ciment.

Quote from: NGC20 on May 09, 2014, 07:50:42 PM
"Jucaria" aia din prima poza este un reciclator.
Acesta sfarma si marunteste solul, si il amesteca cu ciment, rezultind un fel de praf, peste care se va arunca apa si in urma compactarii rezulta balast sau pamant stabilizat.
Poate intra in pamint pina la 20-30-40 de cm.

ddfab

platform de stocat grinzi s-a umplut, peste 50 bucati.



continuare cu terasamente



pregatire pentru primul podet metallic




dr4qul4

Mie mi se pareca cnandnr a incurcat avizul 51 cu 57.

Au primit avizul 57 pe 27.04 si l-au depus pe 26.06.
2 luni pierdute!



Big like pt cei care ne delecteaza cu  poze si munca lui NGC
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ddfab

topografii dadeau cota pentru taluz.



muncitorii continuau cu terasamentul...

marea de grinzi vazuta de sus...

vedere spre sebes, cu zona de lucru



NGC

Quote from: dr4qul4 on July 25, 2015, 02:47:51 PM
Mie mi se pareca cnandnr a incurcat avizul 51 cu 57.

Au primit avizul 57 pe 27.04 si l-au depus pe 26.06.
2 luni pierdute!
Nu e numai problema avizului, ci mai mult scoaterea modificarilor nodului Turda si lacului Stejeris, plus timpul de asteptare pentru observatii/contestatii din partea publicului.

ddfab

au inceput sa depoziteze si pe terasamentul executat. s-ar parea ca deocamdata nu vor mai continua in imediata apropiere a bazei cu alte lucrari, pentru a face loc grinzilor.foto de azi.

acum ne aflam aici.

o zona mai mlastinoasa, pe care ziceau muncitorii ca vor intra saptamana viitoare, sa execute o fundatie de piatra.

podete din tabla.

terasamentul in zona podetului are acum aproximativ 1-1.3 m.

continua sa-l inalte.


NGC

#3158
Quote from: cutter on July 25, 2015, 09:59:04 AM
Apoi, [...] încă ceva bizar pe lotul 1: uită-te la numerotarea sectoarelor, vezi că unul din sectoare sare niște km care apar în alt sector și revizuirea e cerută doar pentru o parte din sectoare. La lotul 1 cred că vom avea o autorizație parțială, nu pe tot lotul, e ceva în controversă acolo - parcă ceva ecoduct.

Cred ca ai incurcat loturile. Pe lotul 2 avem acele sectore cu Kilometraj ciudat si ecoductul, dar modificarile sunt doar in sectorul 1, deci, din punctul asta de vedere, ar trebui sa fie OK pentru AC.





nicki4

#3159
saptamana viitoare (pe miercuri) o sa merg si eu pe lotul 1 sa vedem daca apar mai multe modificari fata de saptamana asta, daca asteptam cu totii ca avizele de mediu si/sau alte avize sa fie elibera pentru toata lungimea lotului. Ieri am trecut si eu pe acolo si am vorbit cu un baiat cu vesta reflectorizanta de la care am inteles ca pe lungimea de aprox 2km la care se lucreaza acum sunt folosite in total cam 80 de basculante. Era o forfota foarte mare dar si foarte mult praf (nu stiu daca pe acel segment se practica udatul ca si la UMB).
Am inteles ca saptamana viitoare mai asteapta sa mai vina inca 10 basculante. Pe langa utilajele proprii, Pizzaroti mai are inca trei subcontractori la acest moment.
Referitor la grinzi, am inteles ca vor fi nevoie de 540 de astfel de grinzi pentru toate pasajele si viaductele de pe traseu. Nu am numarat cate sunt in prezent, dar colegul ddfab vorbea de aprox 50 de grinzi terminate.
Am inteles ca au descoperit ceva mare (gen cetate) la dreapta de Dj107 (spre Sebes) dupa aprox 0.5-1km ceea ce ar putea incetinii, chiar bloca constructia pe o bucata buna din lot si pe o durata lunga de timp. Poate dau o fuga mai pe dupamasa (cand se astampara caldura) sa vad daca avem sau nu descoperita cetatea Apulon care nici in zi de azi nu a fost localizata cu exactitate.
Acum, cu toate avizele abtinute, speram ca si constructorul sa se apuce si de celelalte parti din lot. Vedem pe saptamana viitoare.
"Government don't want well informed, well educated people capable of critical thinking. That's against their interest. They want obedient workers, people who are just smart enough to run their machines and do the paperwork. And just dumb enough to passively accept it!" George Carlin

ddfab

podet de tabla finalizat. 1.95 m diametru, tabla de 3.5mm.



si al 2-lea in lucru... cica vor fi din 200 in 200 m.

azi dadeau de zor la terasamente...

piatra Sparta pregatita pentru fundare pe sol mlastinos...

alimentau cisterna cu apa pentru a stropi zona santierului...

lucrari spre sebes. au avansat destul de bine de la limita dj 107. vreo-3-400 m.


ddfab

si surpriza!!!

aici stop! :(. dar nici urma de arheologi, sau vreo intentie de a sapa...
si in curand, cei care au lucrat aici vor fi deranjati! :D.
.
si-au gasit si animalele unde sa-si faca vila !!!

gdo

@nicki4   intradevar in zona sunt foarte multe grizni..azi am trecut si eu estimez ca deja au peste 50 de grinzi.. nu le mai e suficienta platforma de depozitare si au trecut deja si pe o parte din terasamentul autoastrazii.....Asteptam ca saptamana viitoare sa dai o tura si sa ne aduci informatii noi..si bune speram.. Mai ramane ca si cei de pe lotul 2 sa puna osul la treaba!

nicki4

am facut o corectie la mesajul meu anterior. Nu cred ca se lucreaza pe o portinue de 3 km. Max 2 km dar se poate sa fie si mai putin :).
Referitor la site-ul arheologic de care mentionam eu, este inainte de km10, de la DJ107 instre Sebes. Decopertarile se terminau in tablita asta:

Oricum nu am vazut nici eu urma de arheologi, iar gropile arheologice facute in trecut erau si ele pline de ciulini. Mai multe poze aici. Nu stiu exact daca persoana cu care am vorbit se referea la situl 4 sau la alt sit...si nu stiu cat de mult trebuie sa dam crezare vorbelor intre angajati in acest moment.

Am mers si pe vechiul drum Barabant-Teleac sa vad daca au ajuns pana acolo cu decopertarile/lucrarile, dar din pacate nu. Pana acum doar gropile arheologice si in departare (in spatele tufei din mijlocul pozei pana si la stanga de liinilor de tensiune) mormanul de pamant vegetal si tablierul viitoarelor podete se pot zari din acel loc.



"Government don't want well informed, well educated people capable of critical thinking. That's against their interest. They want obedient workers, people who are just smart enough to run their machines and do the paperwork. And just dumb enough to passively accept it!" George Carlin

ddfab

se pare ca sunt 2 sit-uri arheologice, situate de o parte si de alta a zonei in care se lucreaza momentan. au mers cu lucrarile pana au dat de.... comoara ... si stop! sa vezi distractie pe viitor...