News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

voicul

Nu e normala atata apa, dar lipseste si un strat de asfalt, deci poate atunci regleaza lucrurile.

Eu ma intreb cum fac cu rigolele pline de apa?
Acolo sunt izvoare, dar totusi sa balteasca asa apa.
Poate ca si mai sus, regleaza lucrurile inainte sa termine.


raulbogdan23

#25382
Quote from: Quest on May 29, 2021, 12:24:05 PM
@raulbogdan23 nu esti departe, mie imi da un rest de plata de 15% ptr ST3, dar sa tii cont de cotele de tva corecte: pe 2014-2015 a fost 24%, pe 2016 a fost 20%, iar din 2017 este 19%

Am refacut calculele cu cotele de TVA corecte. Mai jos aveti rezultatele si diferenta de plata.




Powered by API/PUM imgur uploader


Tudor99


FMFM

În filmarea nodului Sebeș la min 10:39 se vede ca terasamentul a luat-o la vale sau mai bine zis, sa dus în șanț.
Execrabil șantierul și modul de organizare.

cosss

Sunt curios dacă vor fi penalizați în cazul în care vor depăși termenul contractual... Eu înțeleg ca e greu de lucrat cu statul român, însă ce s-a întâmplat aici înclină balanta negativa mult de tot în dreptul constructorilor.
Înțeleg ca au fost probleme punctuale pe traseu unde nu s-a putut lucra, dar pe restul? Trebuia sa fie la cheie demult.
Cum poate un constructor sa te șantajeze cu plățile pentru o lucrare ca să îți execute alta? Sunt spete diferite...
S-a ajuns în situația în care se roagă miniștrii de tine sa lucrezi... Trebuie sa corectam aceasta situație și sa prevenim producerea ei în viitor. Toleranta zero pentru firmele care nu își fac treaba. Trebuie cernut grâul de neghina pentru ca avem treaba de făcut!

hvm

#25387
^
si cu CNAIR si MT care nu isi face treaba in care sa plateasca la timp cum facem? sau mai bine spus cu un Ionita sau Cuc care nu prea fac nimic fiindca la ei suna a gol sau canta cucu  nu sunetul rationamentului logic ce facem?

Mai spunea cineva pe aici, atat timp cat se face reforma in CNAIR/MT sa isi faca treaba la timp si avem cat mai multe contracte atacate o sa fie bine, chiar daca 10-15% raman in impas blocate din diverse motive. Stii cat de repede intra in incapacitate de plata o firma care depune o garantie de buna executie (da stiu o sa imi spuneti ca garantia aia e doar o hartie emisa de o firma de asigurari) plateste in avans tot, emite factura la care plateste TVA, si nu una, ci poate mai multe, si apoi asteapta poate cineva se indura sa ii plateasca datoriile.

Eu procedez la fel cu cei care nu ma platesc, sunt in coada prioritatilor, iar motivul invocat este: s-a depasit termenul de plata al facturii.....Chestia aceasta mi se pare ca ar trebui sa fie trecuta in contract ca orice factura se plateste in 60 de zile de la emiterea ei, si orice intarziere imi da dreptul sa opresc executia contractului (pana la clarificare).... E adevarat ca sunt situatii in care facturile emise n-au legatura cu realizatea, dar mi se pare la fel de normal ca si in astfel de cazuri in prima instanta se poate opri derularea contractului, dar mai apoi firma stie daca e sau nu responsabila de intarziere fiindca daca a fost o greseala nedorita sigur se remediaza in decurs de 60 de zile si se continua lucrarile fara probleme, dar atunci cand emiti o factura pe care MT sau CNAIR refuza sa o plateasca e dreptul tau sa opresti lucrarile pentru a reduce pierderile. As vrea sa stiu cati dintre voi se mai duc la serviciu si lucreaza productiv daca nu sunt platiti de peste 2 ani.... dar le se promite lunar ca o sa fie platiti cat de curand....?

Nu ma intelegeti gresit, eu sincer nu stiu cum Pizza a primit extensie, fiidca trebuia sa fi expirat toate termenele in afara de zona prin care treceau stalpii de curent +20m de fiecare parte (unde nu aveau posibilitatea de a ridica nimic - si care oricum acum e aprox terminata), dar .... care e motivul pe capal la Alba nord pana sa apara alunecarea?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

naivu

^^Ultimele relocari de pe loturile Aktor si Pizza au fost facute vara trecuta; groso modo, pot incepe penalizarile abia peste doi ani, adica vara viitoare. Cat priveste santajul cu platile pt alta lucrare, e dreptul lor moral si legal sa faca orice pt a-si incasa banii, nu conteaza ca sunt spete diferite. Daca tu ai fi zugrav si clientul actual ti-ar datora bani pt o lucrare mai veche nu ti-ai cere si plata curenta si datoria?! Cu atat mai mult cu cat statul e o entitate care poate plati mult mai usor decat o persoana fizica sau juridica: daca tie iti lipseste 1 leu de pe limita cardului ca sa platesti ultima factura deja esti in incapacitate de plata, in anumite limite de bun simt statul poate acoperi facturi de milioane pur si simplu din pix!

cosss

#25389
De asta am punctat probleme punctuale...
Trebuie sa existe buna credinta si profesionalism din partea ambelor parti. Dar daca tu ai o lucrare si 20 si ceva de km (Aktor) si nu o finalizezi ca te mai tin in termen unul-doi stalpi, mi se pare deplasat. Lucrezi restul lotului, facturezi si esti platit.
Dupa o analiza a ROGOP avem:

- facura AKTOR in valoare de 12.492.629,84 Lei emisa pe data de 24.05.2021 a primit viza CFP pe data de 26.05.2021 si a intrat la plata
- factura Pizzarotti in valoare de 6.018.729,03 Lei emisa pe data de 20.05.2021 a primit viza CFP pe data de 25.05.2021 si a intrat la plata
- factura AKTOR in valoare de 8.904.134,05 Lei emisa pe data de 22.04.2021 achitata pe data de 12.05.2021
- factura Pizzarotti in valoare de 16.338.430,80 Lei emisa pe data de 21.04.2021 achitata pe data de 29.04.2021
- factura AKTOR in valoare de 6.565.919,08 Lei emisa pe data de 01.04.2021 achitata pe data de 14.04.2021
- factura Pizzarotti in valoare de 4.761.531,93 Lei emisa pe data de 19.03.2021 achitata pe 12-13.04.2021

Exista facturi emise si neachitate? Vi se pare ca e forfota de utilaje la Pizzarotti? Parca la Aktor sunt ceva mai multi muncitori. Nu se vrea pentru ca sunt in termen. Aceasta indiferenta ma deranjeaza.
Nu ma intelegeti gresit, ceea ce vreau eu sa evidentiez este faptul ca aceasta relatie la cutite nu este benefica nimanui. Imi plac constructorii precum Maristar, UMB care trag tare pentru a curma din deranjul pricinuit de executarea lucrarilor si implicit de curmarea suferintei soferilor prin degrevarea DN-urilor.   

Stefan E.

#25390
Quote from: Tudor99 on May 25, 2021, 09:33:16 PM
Stefan E. YOUTUBE
Interesant!

Mulțumesc.
Chiar eram curios, m-am uitat pe YouTube Studio și am observat că videoclipul a fost vizionat in proporție de 60% în surse externe pe www.peundemerg.ro. Fiindcă nu am mai auzit de acest forum, mi-am făcut un cont acum și am surpriza să văd că ați recomandat videoclipul meu.
Vă mulțumesc pentru postare, și mă bucur să aud că unele persoane chiar apreciază ceea ce creez în jocurile video.

Multă sănătate va urez dvs. și restul membrilor pe forum!
Fondator RO-Rebuild Project (mod de hartă ETS2)
Pasionat de motociclism, foto/video și IT.

AlinC


Telvanni

Ma uitam la filmarea de la nodul Sebes, sper ca managementul apelor pluviale sa nu ramana asa. In acest moment pare ca ori e gandit prost ori e executat prost. Sper doar sa nu ramana eterne balti in arealele dintre bretele.

florinalba

Se pregatesc de stabilizant pe portiunile lipsa din bretelele Alba-Deva si Sibiu-Alba .

survola

Le-or fi venit aparatele de rosturi pentru aceste supratraversări?