Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

^^^
Sulul ăla întins acolo e ceva plasă pe care au pus-o pe mijlocul fiecărui sens înainte de asfaltare, sub rostul de asfaltare dintre cele 2 finisoare.

voicul

Bun deci am rezolvat cu jumatate de pod  :lol:

Sa fie bine si sa fie izolat tot, dar eu m-am uitat pe filmarea de pe 25: mai negru pe partea dreapta, mai alb pe stanga.



In filmarea de ieri, sub camion, eu vad alb:




ciprebbe

Deja sub camion, pe alb, esti in zona placi de racord care, daca te uiti pe filmarea din 05.10 de pe pagina anterioara, are asfalt...
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

lupualb

Pe centura se lucrează la paleta. Au început sa asfalteze pe lângă sensul giratoriu.  Coloana de mașini imediat va ajunge la podul de peste Mureș.

Morosanu

Acuma ca e negru, ca e alb sau ca e gri nu cred sa lipseasca hidroizolatia. In Muntenegru, de exemplu, hidroizolatia pe viaductul Moracica era rosie (bordeaux), or fi mai patrioti si au folosit culoaree drapelului.  :D
Politica distruge tot ce atinge.

cutter

@areal51

Ai dreptate cu acea distanță. Mi-am făcut un mini-proiect astă-vară din a studia (inclusiv comparativ cu alte țări) cauzele și a ieșit asta:
https://www.facebook.com/catalindrulausr/posts/2159241560888261

Pe scurt, distanța dintre parapetele centrale (zona mediană) e prea mare în România, comparativ de ex. cu Ungaria. Soluția e simplă trebuie tras fiecare parapete mai spre centru măcar cu 0,25m (detalii tehnice sunt în postarea de mai sus).

Ca implementare, din analiza mea din iunie, asta stă în pixul ministrului (e vorba de emiterea unui ordin de ministru care actualizează alt ordin).

După articolul de la acea vreme, am primit un răspuns pozitiv din CNAIR, și promisiunea cel puțin era că A7 va fi de la început proiectată așa.


vancouver

Bravo cutter. Speram ca dupa alegeri esti din nou ales si poate mai insisti inca o data cu subiectul asta, e important.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

AlinC

ST1, nodul rutier Alba Iulia Nord:


Schumy

Nu cred ca a fost aplicata hidroizolatia pe podet deoarece nu prea aveau cand sa faca operatiunea. Alin a fost zilnic la Oarda in intervalul 23-26 noiembrie si m-am uitat la toate filmarile. In 23 si 24 pe marginea podetului era un sul de plasa cum se aseaza la imbinarea dintre covoarele de asfalt asternute in paralel cu 2 finisoare (sau in 2  treceri cu un singur finisor).
In filmarea din 25 noiembrie sulul a disparut, iar podetul e in continuare murdar. In schimb, urmatoarea zi (in 26) vedem echipa care asterne al doilea strat de asfalt, peste un prim strat care pare foarte subtire (e greu sa iti dai seama din filmare daca poate fi acolo hidroizolatie). Totusi, cand ar fi reusit sa parcurga toata etapele in vederea aplicariin hidroizolatiei intr-un interval asa scurt? Mai ales ca echipa care se ocupa de izolatii era pe pasajul de la Alba Nord...

alexa_adrian2001

Oare nu se pun balize din plastic umplute cu apa/nisip la iesirea de pe autostrada in zona nodului Sebes? Deocamdata nu am vazut nimic decat un stalp :|

AlinC


AlinC

ST1, Strabag-asfaltari pe breteaua de acces spre Alba Iulia Sud:


Dan_s

Ce rezolvare eleganta la groapa de gunoi, punem plasa verde pentru a nu se vedea gunoiul impins cu buldozerul.  :bash: :bash: Tipic romanesc, ascundem sub pres gunoiul.

cicotan

Orice şantier are un grad de hei-rup, dar aici e chiar debandadă; la vita e bella, ce să ne mai pierdem vremea cu organizarea.

AlinC