News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

A reapărut sulul buclucaș la Alba Nord  :lol:


voyageros

Sa fim seriosi sunt o groaza de drumuri despartite de separatoare de beton si practic acolo nu ai nici 1cm fata de ele si de cate ori nu zburam pe langa ele ...

MihaiD

Dacă îi bate gândul să taie vreo panglică, să facă vreo festivitate, s-o facă la Alba Sud, la gardul reprezentativ. Să fie una cu peisajul, atât s-a putut. 

alexV

La prabusirea schelei de la Teius ar fi cu ranit(i), turnau beton. Sa fie insanatorise grabnica!

Cateva observatii de pe lotul asta:
Rampa din dreapta a acestui overpass pt drum agricol se inalta cam mult spre linia de inalta tensiune. Sa vedem cum finalizeaza aici


Ingenioasa turnarea de beton cu excavatorul


Pilonii din prim plan si din randul 2 sunt pregatiti de a primi grinzile. Vedeti ca au cate 4 suporti metalici albastri pe colturi.

StefanCelMare

Referitor la schelă, este un tip de structurã destul de stabil.
Ma tem sa nu fi fost lovită din partea de sus cumva.
Se vede că lucrau la ceva armătură pentru un colț care iese din structurã, la fel ca pe partea opusa a acelui pod.
Sa sperăm că se vor face bine cât mai repede cei implicați.

Europiu

Sănătate să aibă! Dar când ziceam acum câteva zile, din aceeași zonă, de ăla care pe care l-a ratat la milimetru macaraua (ca să nu mai vorbim de cei ce lucrau în șpagat la înălțime) m-am ales doar cu minusuri :)
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

kitsune

Păi protecția muncii e ceva care dăunează productivității în opinia multora. Și noi oricum suntem invincibili, deci nu ne trebuie nici cască, nici ham. Eu am tăcut tot din cauza aia. Am mai răbufnit din când în când, că e strigătoare la cer ignorarea regulilor.
@Ionut, facem un topic de SSM? Că trebuie. Și material avem cu carul.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Telvanni

Se pare ca filmarile nu mai reusesc sa tina ritmul lucrarilor, s-a sucit roata!  :)

Earthchild

La nodul Sebeș vor trebui să scoată sau să scurteze o pereche de stâlpi de iluminat ca să treacă grinzile cu lansatorul vieții pe ultima deschidere.

lupualb

#22794
La Sebes, cand vor folosi lansatorul, trebuie sa opreasca traficul? Sunt curios cum vor actiona cand vor pune grinzile deasupra DN-ului si cele dinspre Deva.

tom

La pasajul peste calea fearata de pe lotul 2, saptamana viitoare vor sa inceapa montarea de grinzi.

voicul

Tinand cont ca deja au scapat o grinda 3 pile mai spre S, e foarte recomandabil (adica 100%) sa opreasca traficul.

Probabil se va forma coloana mare si ... asta e.

yetiman

^^^ Nu se monteaza nici o grinda cu trafic sub ea, indiferent ca e macara sau lansator. Punct.
Valabil si pentru rutier si pentru CF.
Mai mult, la CF, daca exista catenara, se scoate de sub tensiune.

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu


vancouver

@yetiman, nu e vorba numai de montat grinzile pe deschiderea peste DN1. Ci si ca sa duca grinzile la deschiderile urmatoare trebuie sa treaca cu ele peste acelasi DN1. Dupa parerea mea si in aceste momente trebuie neaparat oprit traficul, deci practic lansarile ar trebui facute numai noaptea.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.