Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 5 Guests are viewing this topic.

__dir

Am semnat pentru ca este imoral sa tii o autostrada terminata inchisa pentru ca niste oameni din conducere sunt lasi. Si nu, nu o folosesc, eu inca astept autostrazile spre Moldova.

Dar ce se intampla cu petitiile, ajung undeva?

gymi

Se umple internetul cu ele.Chiar credeti ca da cineva 2 bani pe petitiile astea ?
Am stat vreo 10 ani pe afara dar nu am vazut autostrazi noi date in folosinta la care se mai lucreaza si dupa ce sa deschis circulatia.Ori e gata ori nu e.Mi se pare o mizerie sa deschizi circulatia cand lucrarile nu sant gata 100%.
In momentul deschiderii constructorul trebuie sa dispare din peisaj.Asta ca va tot aud cu vrem o tara ca afara.
De acord ca constructorii trebuie sa aiba toate exproprierile si avizele de mediu la momentul inceperi lucrarii.Pentru asta trebuiesc trasi de urechi cei de la CNAIR.Dar pentru receptie sant de acord sa asteptam cat este nevoie.Asta e parerea mea personala.
Faptul ca nu am postat pe aici nu inseamna ca nu am mai citit din cand in cand.
P S. Locuiesc in zona dar nu vreau sa patim iar ca pe lotul cu probleme de pe Sibiu-Orastie.

Trimis de pe al meu Redmi 4X folosind Tapatalk


horatiu.cosma

^
Poate ai stat vreo 10 ani pe afară, dar mă gândesc că "afară" se referă la altă planetă. Oriunde în lumea asta se recepționează și se deschid lucrări nefinalizate 100%. Chiar și la noi în țară majoritatea proiectelor de autostrăzi s-au deschis nefiind finalizate și nu s-a întâmplat nimic. Spre exemplu centura Constanța nu e gata nici azi, ar fi trebuit să ne uităm la ea în ultimii 6 ani? Retorica asta cu Orăștie-Sibiu lotul 3 e demnă de inteligențe...superficiale, ca să fiu politicos. Să nu comparăm un lot unde s-au băgat sub preș sute de neconformități (care înseamnă cu totul altceva decât lucrări nefinalizate care permit deschiderea circulației), unde se știa că sunt probleme grave cu un lot unde mai este de tras apa la WC-uri.

slartibartfast

^^
Ți s-a spus să recitești discuțiile de până acum, dar tot repeți mantrele CNAIR-ului. Nu suntem în situația OS3. Și chiar și acolo, cât timp s-a circulat înainte de refacere, tot a fost mai în siguranță decât pe DN1 paralel.

dr4qul4

Si mai exact ce am patit asa de rau pe OS3? ca a fost inchis dintr-un exces de zel? Acolo nu se puteau repara sensurile unul cate unul? Am mers pe el cand era inchis doar un sens si nu mi-au tremurat chilotii pe mine.
Si daca e asa de rau OS3, eu zic sa-l inchidem din nou. Si sa inchidem si A2 si A1 Arad-Timisoara. Parca si pe A6 mai erau ceva alunecari.
Lotul OS3, chiar si cu acea crapatura, tot a fost mai sigur si mai rapid decat DN7 pe aceeasi portiune.

Si pe A10, chiar daca asfaltul ar fi alunecos, si becurile ar lipsi cu desavarsire si spatiile de servicii ar fi inchise si tot ar fi mai rapida si mai sigura ca bucata aia din DN1 unde avem mizerie pe asfalt, becuri lipsa in intersectii iar pentru spatiile de servicii trebuie sa mai asteptam sa creasca porumbul.
Eu zic sa aruncam niste criblura sau nisip pe A10 poate asa nu mai aluneca CNc.r la vale.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

gymi

Fiecare cu parerea lui .

Trimis de pe al meu Redmi 4X folosind Tapatalk


horatiu.cosma

^
Au mai fost tipuri de discuții de acest fel pe forum (Dan27 sau dumbravaandrei sau alții știu despre ce e vorba). Fiecare poate avea o părere, spre exemplu 2+2=5 e o părere, însă dacă suficiente argumente trimit părerea ta la plimbare, eu zic să mai meditezi.

ciprebbe

Sau sa se uite la filmarea de la bord de acum 3 saptamani.  :p
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ronaldo99

S-a tot discutat aici de o forma de protest la faptul ca nu se deschide circulatia pe aceste loturi. Asteptam marii transportatori sa fac tam-tam si uite ca nu au facut-o.
Tin sa va felicit pentru ideea acestei petitii si pentru promovare. Bineinteles ca vor fi carcotasi dar asta e parerea lor. Cred cu tarie ca noi cei care am semnat petitia avem o sansa. Daca nici asa nu merge, e clar ca avem nevoie de un Protest organizat.
Numai bine !

georgec

#9999
Orice om care a facut(fabricat) orice lucru in viata lui stie ca acel lucru nu este facut perfect, asta se aplica daca am facut un scaun sau o etajera, dar multiplicand cu 1 milion ca sa comparam cu complexitatea unui sector de autostrada intelege ca nimic nu este perfect!
Oriunde in aceasta lume unde s-au facut proiecte mari au fost si cateva neconformitati, chiar si in Elvetia sau in Japonia, acele neconformitati insa nu blocheaza receptia pentru ca beneficiul adus oamenilor este mult mai important!

Un foarte bun exemplu ca in general oamenii nu fac lucrurile 100%corecte este mesajul de mai sus al lui GYMI, el a scris:
Quote from: gymi on March 09, 2018, 02:10:25 PM
Fiecare cu parerea lui .

Trimis de pe al meu Redmi 4X folosind Tapatalk



In mod corect  100% ar fi trebuit sa puna punctul imediat dupa ultima litera.
Fiecare cu parerea lui.

Oare ar fi trebuit ca acest mesaj sa nu fie afisat sau oare credem ca beneficiul adus prin libera exprimare(chiar si atunci cand nu suntem de acord cu optiunile altora) este mult mai important si afisam si acest mesaj imperfect?

horatiu.cosma


hadrian

Quote from: gymi on March 09, 2018, 01:51:07 PM
Am stat vreo 10 ani pe afara dar nu am vazut autostrazi noi date in folosinta la care se mai lucreaza si dupa ce sa deschis circulatia.Ori e gata ori nu e.Mi se pare o mizerie sa deschizi circulatia cand lucrarile nu sant gata 100%.
Egnatia Odos in Grecia a avut vreo 6 ani un viaduct neterminat dar se daduse drumul la restul autostrazii.Se facuse o improvizatie cu o deviere pe DN paralel(prin munti!) pt 500m si aia e.

Dominik

#10002
Ziarul Unirea

You're in Steelers Country

runner

Eu unul am semnat pentru, chiar daca nu am dat mailul corect!
Sa fim seriosi, nu are nici o treaba, sau similudine cu lotul SB-Orastie.
1) Acolo cerea insistent statul (rugaminti, amenintari), darea in folosinta pe motive electorale, unui constructor neserios.
2) Alunecarile de teren din zona era o problema mai veche, stiuta dar ascunsa.

Aici constructorul este cel care a solicitat statului, reprezentat prin CNAIR, sa vina sa faca receptia!

Deschiderea celor 30 km este una de bun simt si care nu afecteaza siguranta in trafic a oamenilor sau a marfurilor. Iar scuzele, ca odata incheiata receptia, constructorul nu va mai incheia lucrarea este penibila.
1) Exista diferite forme de constrangere pe care CNAIR-ul ar putea sa le faca in cazul care constructorul nu si-ar termina treaba. Una dintre acestea a fost mentionata pe aicea, garantia de buna executie, care zic eu ca acopera cu varf si indesat acoperisurile pentru refugii si tevile de tras apa la canalizare.
2) Constructorul, care este unul serios fata de Imbecilio. Conteaza si un istoric cu un partener pana la urma, pentru ca ...
3) In cazul in care constructorul nu si-a indeplinit toate obligatiile contractuale si asumate, primeste un document constatator negativ, care il va putea scoate din joc in viitor la urmatoarele participari la licitatii.

Tu te-ai risca in cazul acesta gymi?

Dar cand ai ministru sau sef de CNAIR, care stie ca lucrarea este finalizata si se ascunde dupa diferite pretexte sau motive, asumarea deschiderii unor tronsoane, datorita faptului ca guvernul nu are bani sa acopere cheltuielile eligibile sau neeligibile este altceva.
Atunci e usor sa spui "da-l ba in pana mea, ca nu am bani sa-i dau acum! Trebuie sa acoperim salariile la medici!" Lasa-l ca mai poate sa astepte! Gaseste o chichita sa mai amanam!"
In acest timp murind oameni pe DN si aglomerand sosele, incetinand transportul.

germanul2012

,,Am semnat pentru ca este imoral sa tii o autostrada terminata inchisa pentru ca niste oameni din conducere sunt lasi."

Problema este ca la ora actuala in Romania exista doar o autostrada terminata. A2 (Bucuresti-Constanta). Restul sunt doar segmente din unele viitoare autostrazi (A1,A3,A6,A10,etc,etc). Pana cand de exemplu A1, nu va fi de la Bucuresti pana la Nadlac continua, nu se poate numi ,,autostrada terminata". Cu atat mai putin sectiunea Aiud-Turda nu se poate numi ,,autostrada terminata". Deci, cu toate minusurile pe care vad ca se acorda cu mare placere pe acest forum, celor care nu sunt prea de acord cu excesul de laude aduse unor firme constructoare care oricum, comparativ cu ce se lucreaza prin alte state sunt vai de mama lor, eu nu vad chiar atat de important faptul ca nu s-a dat drumul circulatiei pe ,,ciotul" de pe A10, cea ce nu inseamna ca sunt fanul CNAIR. Ba din contra, eu cred ca acestia sunt cei mai mari sabotori ai infrastructurii rutiere din Romania. Cel mai trist, dupa parerea mea, va fi ca se intarzaie deschiderea dar in final (dupa ce vor obtine ce ii doare de fapt pe ei) vor da drumul circulatiei, iar problemele semnalate vor ramane in continuare nerezolvate la fel cum sunt pe toate sectoarele de autostrazi date in folosinta in Romania, probleme care nici dreaqu nu stie cand vor fi rezolvate.

Exempele cele mai vizibile sunt panourile antiorbire care pe unele sectoare nici nu au fost montate iar pe altele isi iau zborul din ce in ce mai multe. Al doi-lea aspect ar fi ,,trambulinele" care odata cu trecerea timpului se inmultesc si isi maresc ,,raza de decolare" tot mai mult. De reparat, vai de mama lor. Si astea sunt pe carosabil ca pe langa.....ma abtin sa mai comentez.

Si off topic (cu scuzele de rigoare). Oare nu ar trebui initiata o petitie si cu sectorul Holdea-Margina (DN6BA) care pana va fi definitivata autostrada A1 va ajunge ca un drum pentru agricultura primitiva?