Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.


Ionut

Am mai zis. Tirrena nu se atinge deocamdată de nimic. Si nici nu cred ca se vor atinge. Ei au lucrările certificate de consultant și plătite de beneficiar. Probabil că prin instanță se va decide și există șanse să nu se deschida înainte. Asta ar fi scenariul de coșmar.

TibiV

Iar nesimitirea lui Sova este maxima la 01.40.40 ....
"Nu mai pot tacea. Intreb pe Tirrena, nu isi recunoaste vreo lucrare in pozele puse acolo ?...."
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

VIDEO Drive-test pe Autostrada Sebeș-Turda. Pro Infrastructura: "Este pregătită traficului rutier"

Autostrada A10 între nodurile Turda și Aiud este pregătită pentru a primi traficul rutier, așa cum demonstrează o filmare de la bordul unei mașini, anunță membrii Asociației Pro Infrastructură (API). Digi24

Am vazut ca au dat si pe Facebook. :) Au acoperit bine subiectul, zicea cineva mai sus ca era si pe burtiera in loop (news alert).

marinul

Quote from: TibiV on February 19, 2018, 12:01:59 AM
Iar nesimitirea lui Sova este maxima la 01.40.40 ....
"Nu mai pot tacea. Intreb pe Tirrena, nu isi recunoaste vreo lucrare in pozele puse acolo ?...."
Oare la ce poze se refera? Eu nu tin minte sa fi avut probleme in timpul constructiei

Trimis de pe al meu SM-J710F folosind Tapatalk


Ionut

La prostia din capul lui se refera.

Pe ecran, in timpul conferintei, au rulat poze cu alunecari, beton ciobit/crapat de pe diverse loturi. Prostia si nestiinta l-au facut sa il intrebe retoric pe reprezentantul de la Tirrena Scavi daca nu cumva isi recunoaste santierul in poze. Pai nu avea cum sa-l recunoasca. Pe ecran erau poze de pe alte santiere, niciuna de la Tirrena. O stiti pe-aia cu prostul nu e prost destul pana nu e si fudul.

ciachi

#9771
cred ca si TS si Porr au gresit, nu au tratat ziua receptiei cum se cuvine,,,
cind stii ca vin greii de la bucale te pregatesti omeneste cu o tuiculita fiarta ca-i frig afara , cu o maslina, cu o fripturica cu o atentie ,eu cred ca aveau mintile inghetate si burtile goale si de asta nu s-au putut gandi la receptie ....
lasand gluma la o parte  cred ca ar trebui trimisa o adresa oficiala (din partea API) in care sa se ceara inchidera tuturor drumurilor nationale care  sunt inferioare  calitativ celor doua tronsoane din A10..
Daca tinem loturile 3 si 4 din A10 inchise ca vezi bine doamne e asfaltu alunecos  si becurile nu mai stiu cum, atunci CNAIR-ul ar trebui sa tina inchise toate DN-urile care:  -nu sunt iluminate deloc prin localitati sau sunt foarte prost,
                                          -nu au marcaje deloc sau au marcaje abia vizibile si alea prost facute,
                                          -sunt pline de gropi si denivelari
                                          -nu au parati deloc sau au parapeti distrusi etc. etc
loturile 3 si 4 din A10 sunt improprii circultiei zice CNAIR-ul las ca-i mai bun DN E81 ......astia nu-s doar prosti ci si nebuni

flashu74

La noi se trece de la o extrema la alta. S-au deschis autostrazi neterminate sau care s-au darimat in trecut si acum trebuie mai mult decat in proiecte. Cred ca noi ca tara (ca popor) avem o problema in general din punctul acesta de vedere.

Allex

Un set de poze publicate pe facebook de CNAIR de pe lotul 4 cu masini stationate pe carosabil si muncitori:

https://www.facebook.com/cnadnr/posts/1977362452523824

Si mesajul care le insoteste:
QuoteContinuă lucrătile pe Sebeș-Turda lotul 4. Aceste activități presupun în continuare staționarea utilajelor și muncitorilor pe carosabil.
#cnair #autostrazi

Puteti confirma/infirma daca sunt poze recente (ieri-azi) sau sunt mai vechi?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

gdaniel

Sambata dupamasa mai lucrau la taluzare cu un excavator cu brat lung, de pe autostrada, in zona viaductului mare de langa Stejeris..

Bogdan_Cluj

Cred ca intrebarea mai corecta este: "se pot face acele mici retusuri si din afara corpului, sau este obligatoriu sa se faca din interior?"

Acea masina care "bate" stalpii pentru parapeti cel mai probabil trebuie sa stea in corpul autostrazii, dar restul masinilor ... nu stiu, sa spuna cei care se pricep. Sunt sigur ca multe (toate?) dintre ele pot sa se deplaseze pe langa corpul autostrazii

klacsma

Quote from: Ionut on February 18, 2018, 10:19:20 PM
Am mai zis. Tirrena nu se atinge deocamdată de nimic. Si nici nu cred ca se vor atinge. Ei au lucrările certificate de consultant și plătite de beneficiar. Probabil că prin instanță se va decide și există șanse să nu se deschida înainte. Asta ar fi scenariul de coșmar.

Chiar nu se face nimic din revendicarile CNAIR, privind iluminatul, si "excesul" de bitum ? Deci la expirarea celor 90 de zile, poate sa se repete scenariul din 9 ianuarie ?

NGC

Nu e nici o informatie noua, dar o sa trec noua AC si in formatul asta, ca sa fie mai usor de cautat.

16.02.2018: "Secțiunea C, km 0+000 - km 0+300, inclusiv Nod Rutier Sebeș- Etapa I aferentă obiectivului de investiție ,,Autostrada Sebeș-Turda Lot 1, km 0+000-km17+000""

NGC

Quote from: AlexAllex on February 19, 2018, 04:30:00 PM
Si mesajul care le insoteste:

QuoteContinuă lucrătile pe Sebeș-Turda lotul 4. Aceste activități presupun în continuare staționarea utilajelor și muncitorilor pe carosabil.

Si atunci cand se reasfalteaza o banda inchideti autostrada cu totul? Nu stau si atunci pe carosabil? :o
Mai cautati alte motive ca asta e superficial.

Ionut

Sau cand repara un parapet rupt după accident. Nu e gata. Nu intelegem noi. :)