News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 22 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

A fost postata de altcineva imediat, probabil se impusca singur CNAIR ul cu o astfel de replica. E gata pentru trafic si in pozele lor :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

#9751
Incredibil se fac de cacao cu pozele alea obosite...

1. niste muncitori pun un acoperis deasupra unei mese de picnic in spatiul de servicii
2. doi muncitori toarna putin beton intr-o rigola/intr-un sant (probabil doar un mic retus, vad ca rigola e turnata - sau poate toarna intr-un put...)
3. o poza cu un muncitor care sta rezemat de parapet si un altul trebaluieste ceva la un pod
4. o alta poza din care pur si simplu nu-mi dau seama ce se lucreaza (asa de mare anvergura au lucrarile) :lol:
5. o fotografie din prim-plan cu o cisterna care spala autostrada
6. inca o poza cu un echipaj care cred ca instaleaza niste catadioptri

#NuEsteGata :lol:

TibiV

Ionut,

zi mersi ca nu au pus niste poze cutremuratoare cu ghivecele de langa WC in care (inadmisibil !!!) nu sunt inca panselute !...
:lol: :lol: :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

HVMihnea

Sunt masurate in metrica Chebyshev, la fel ca in Bulgaria pe vremuri. In general, distanta dintre doua localitati ramane constanta. La noi, aparent converge uniform si absolut(catre ce oare?).
In mai este noaptea muzeelor, eu zic sa dam o vizita atunci... in caz ca TS nu rezolva "problemele".
Azi a fost bestial pe DN1. Circuit, ce sa mai... nu stiu ce zic, dar nu mi se pare normal sa mi se inmoaie picioarele o data la 4-5 minute ca ba depaseste un coleg la milimetru, ba imi sterge un Globethrotter bara din spate.
Colegii sunt frustrati din cauza ST3-4 si circula mult mai agresiv decat este cazul prin aglomeratia aia.

horyatm

#9754
În legătură cu panourile informative. În sfârșit am elucidat misterul: știm de ce nu se deschide autostrada, numărul de kilometri afișat nu e corect.

NGC

Vreti sa ramana oamenii fara benzina pe acolo si sa nu stie exact cati Km mai au pana la Cluj? Nu s-o fi deschizand pentru ca nu sunt indicate benzinariile mobile de pe A10. Ati prins apropoul, da? :p ;) :lol:

Europiu

#9756
Quote from: TibiV on February 16, 2018, 05:38:26 PM
Lotul 3, sensul Aiud-Decea, minutul 17.33, [...]
Dupa cum se vede suntem la:
- o distanta de 242 km de Bors
- o distanta de 60 km de Cluj-Napoca
[...]
La minutul 24.09 (deci dupa aprox. 14-15 km parcursi) suntem pe Lotul 4 [...]
- distanta pana la Bors a scazut "miraculos" cu nu mai putin de 41 km, de la 242 la 201 km
- in schimb distanta pana la Cluj-Napoca a crescut (in mod "si mai miraculos") cu 4 km, de la 60 la 64 km...

Ar mai fi de adaugat ca, la minutul 20:31, suntem informati ca mai sunt 73 km pana la Cluj (tot pe lotul 4). Cred ca austriecii si italienii si-au transferat "neintelegerile" vis-a-vis de Tirolul de Sud pe A10.  :lol:

La modul serios acum: cel mai plauzibil e ca unii sa fi luat referinta Turda-Cluj-Bors pe DN1, ceilalti pe A3 via Gilau.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

ciachi

intrebare pt. cunoscatori........CNAIR-ul nar putea fi stimulat cu o lege care sa spuna: 
1. in cazul in care Constructorul (in cazul de fata constructorii T.S. si Porr) declara pe propria  raspundere ca lotul de autostrada (in cazul de fata loturile 3 si 4) pot fi deschise circultiei publice iar Beneficiarul (CNAIR) refuza punerea in circulatie  a respectivei autostrazi,
intreaga raspundere pt. pierderile materiale si/sau umane
survenite ca urmare o unor accidente produse pe  portiunea de drum national paralela cu autostrada finalizata (in cazul de fata E81 intre Turda si Aiud) cade in sarcina Beneficiarului (cnair)
2. plata despagubirilor in cazul pierderilor materiale si/sau umane se face de catre Beneficiar (CNAIR).
3. ulterior platii despagubirilor catre victime, Beneficiarul isi acopera paguba prin retinera in integralitate a tuturor drepurilor banesti cuvenite persoanelor ce se fac responsabile de nepunerea in circulatie a autostrazii
4. in cazul in care Beneficiarul nu-si acopera paguba din retinerea drepturilor banesti acesta are dreptul de a cere instantei confiscarea si valorificarea tuturor bunurilor materiale aflate in proprietatea persoanelor vinovate...

nu sunt jurist si nici inginer construcor dar cred ca o astfel de lege iar ajuta pe cei din CNAIR sa-si miste "funduletul" la treaba


horatiu.cosma

^
Beneficiarul nu are nicio treabă dacă e tras la răspundere pentru toate aceste daune, că doar nu plătește Ștefan Ioniță, ci CNAIR din banii noștri. Vi se pare că Ștefan Ioniță are vreo remușcare că Salini, TS, Porr, foarte curând Comsa vor da în judecată CNAIR și vor câștiga bani frumoși? Sau că CNAIR are de dat vreun miliard de lei constructorilor pentru claim-uri câștigate la Paris în ultimii ani? Pentru el salariul vine lună de lună, indiferent de circumstanțe.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut


lupualb

Pe Digi TV, pe burtiera scria de loturile 3 si 4 ca sunt finalizate, insa nu sunt date in folosinta. Sper ca televiziunile cu impact sa preia stirea si sa o dezvolte intr-un subiect.

runner

Ar trebui televiziunile să mediatizeze mai mult acest caz! Nu se poate sa stai  cu 28 de km terminati si sa ignori asa o lume intreaga (constructori, populatie).

teoneo

Chestia asta cu acei kilometri care cresc in loc sa scada... hmm... ii cam pot deruta pe unii necunoscatori a multe. Adica sa creada ca sunt pe sensul gresit. Doamne fereste, un procent oarecare din-acestia pot "sa-si deschida drum" pe contrasens, cum am avut si eu "sansa" sa intalnesc pe A1 (circula pe banda de viteza, imediat cum am urcat la Sebes catre Deva... plus ca era si in curba aceea fara vizibilitate).

miraflor2007

Buna seara. O declaratie oficiala a constructorilor exista? Sa iasa-n fata si sa declare si ei ceva. Ori remediaza in N zile ori nu misca un deget. Si atunci o sa se stie clar.