Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 1 Guest are viewing this topic.

ciprebbe

Apa de WC, care inca lipseste si probabil ghivecele cu flori , ca sunt inghetate.....

Azi maine ajung tiristii sa blocheze DN ul pt ca avem A gata si inchisa
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dumbravaandrei

Stii ceva intentii concrete? Ma bag si eu...

horatiu.cosma


Ionut

Ce le mai plac alunecarile si senzationalul. :) Alte stiri/pozitii mai importante nu sunt preluate. Despre Alba Iulia Nord in Adevarul.

ciprebbe

E cam gata si lotul 4



Vedem maine daca vine comisia de receptie si ce fenomene paranormale viseaza.
Regulamentul de receptie in vigoare, astazi, permite deschiderea traficului. In trecut se deschidea circulatia pe loturi mult mai putin gata.

Avem astazi 30km de autostrada GATA, numai bun de circulat pe ei, dar se prefera alternativa pe DN.

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Quote from: dumbravaandrei on February 13, 2018, 09:31:25 PM
Stii ceva intentii concrete? Ma bag si eu...

Nu dar daca si maine va fi bataie de joc la receptie zic sa ne pregatim.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

voicul

Nu vreau sa fac misto de ce e posibil sa se zica maine, daca nu se deschide (gen: pai daca o deschidem sunt sanse mai mari sa se strice, decat da nu o deschidem!  :)).

In filmare (+1) de la minutul 3.15: iesire de pe autostrada prin stanga. Alt hop de trecut/invatat pentru soferii din RO. Problema o vad: sunt 2 benzi si trebuie sa faci incadrare pe banda 3 (care apare in scurt) ca sa iesi de pe autostrada.
Este semanalizata, dar eu zic ca este atipica pentru RO.

Ionut

Da, Euroconstruct si-a cerut insolventa. Va rog sa discutam despre asta pe thread-ul dedicat constructorilor.

Liviu M

Quote from: ciprebbe on February 14, 2018, 09:38:51 AM
E cam gata si lotul 4
Pfui, mie nodul de la Turda iar mi se pare super complicat. Ce-i drept, nu-mi dau seama daca se putea face mai aerisit. Nu ca ar conta...

Quote from: voicul on February 14, 2018, 10:19:20 AM
Alt hop de trecut/invatat pentru soferii din RO.
Ah, nu-mi fac prea multe griji. Se descurca ei in Bucuresti, se vor descurca si pe autostrada.  :D
Ce-i drept ar fi bune niste campanii de "actualizare a cunostintelor", gen "pe banda de accelerare acceleram" si ar trebui schimbata "programa" scolilor de soferi - acolo unde se poate, ore obligatorii pe autostrada, nu interzicerea accessului pe DN/A (cum era cand am facut eu scoala, habar n-am cum mai e acum).

Quote from: voicul on February 14, 2018, 10:19:20 AMdar eu zic ca este atipica pentru RO.
Ar fi (destul de) atipica si la altii. Daca ei, altii, s-ar descurca, ne vom descurca si noi.
Cum zicea si Vancouver (parca), sa incercam sa nu ne mai consideram altfel (nici mai buni, dar nici mai rai) decat restul lumii.
Parerea mea, desigur.

Liviu

pasadia

Nu știu, să îmi fac drum mâine spre Turda, să amân pentru vineri sau să îmi programez pentru 1 Decembrie? :D

florin74


Ionut

^^ Este o intrebare 100% retorica. Este imposibl sa stim in acest moment cand se va da drumul la trafic.

Ionut

Pozitie fresh pe Facebook - sharing is caring

Mâine, 15 februarie 2018, este stabilită recepția lotului 4 al Autostrăzii A10 Sebeș-Turda. Nu vă bucurați, cel mai probabil nu se va da drumul la trafic. Deși tronsonul este practic finalizat și se poate circula pe autostradă în condiții de maximă siguranță, probabil că atitudinea oficialilor din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere va rămâne aceeași ca în cazul recepției proiectului vecin care este gata de la finalul lunii noiembrie 2017.

Disputelor dintre CNAIR și constructorul lotului 3 al Autostrăzii A10 Sebeș-Turda (Tirrena Scavi) li se vor adăuga, probabil, noi scuze, acuze, invenții și interpretări strâmbe ale contractului, proiectului tehnic și ale actelor normative (precum regulamentul de recepție), de data aceasta la adresa celor de la Porr, antreprenorul general al lotului 4.

Rezultatul? Șoferii își vor risca viața în continuare pe DN1, un drum îngust, aglomerat și periculos, deși alături vor avea două segmente de autostradă (perfect funcționale) cu o lungime totală de 28,75 km care conectează orașul Aiud de Autostrada A3 Gilău-Câmpia Turzii.


Până vom afla noi informații, vă lăsăm să urmăriți cea mai nouă filmare din dronă a celui mai spectaculos nod rutier din țară, nodul Turda, cel care conectează Autostrada A10 de Autostrada Transilvania (A3) și DN1: [removed link]

cristi5

#9688
Stimati colegi, as vrea sa testam cat de mult cunoaste opinia publica situatia A10 ST3 si ST4. Ideea ar fi sa trimitem aceasta intrebare simpla la cat mai multi oameni, poate si prin intermediul presei si a ONGuri-lor care vor sa ajute. Va rog sa nu raspundeti inca la intrebare, ci doar sa va dati cu parerea despre cum e formulata (si optiunile)

https://goo.gl/forms/ZYX2UCwauspA85YM2




Powered by API/PUM imgur uploader




TibiV

#9689
Lipseste "indolența/reaua voință a autorităților"...,
Mama proștilor este mereu gravidă... :)