Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Test ca sa ce? L-am facut cap coada de 3 ori si nu e nici o problema dpdv al caii de rulare. Gilau-Nadaselu mi se pare pai periculos :). Aveti si filmare video de la bord....
Trece orice test al paharului, e clar ca nu se deschide 3 fara 4, iar la 4 avem prereceptie azi si maine sa vedem ce gasesc si acolo.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cristi5

E vorba de alunecare pe pelicula subtire de apa din cauza lipsei rugozitatii. Eu am avut un accident pe Brasov-Sighisoara cand era asfalt nou acum vreo 14 ani. Vara dupa ploaie, serpentina., cauciucuri spate mai proaste decat fatza, portbagaj plin... Ala cum de l-au deschis? :)

De condus s-a condus pe lot (constructorul pe unde merge?), dar test trebuie facut in acele conditii... udat asfaltul, etc. Si un profesionist care stie sa derapeze. Sau un sofer nordic, toti au derapajul in educatia de risc obligatorie.

Si eu cred ca e un pretext. Unul foarte slab, care nu justifica inchiderea, cand poti pune semne si limitari...

nicolaem

scuze, nu am vazut filmarea de la bord. la asa ceva ma refeream.
pai atunci e important sa preia presa acea filmare. sa vada ca nu exista gropi, denivelari samd...

HVMihnea

100k factura la curent? Deci au bagat incalzire in asfalt pana la urma? Ori asta, ori s-au bransat toti mexicanii din zona.
Ieri a fost polei groaznic la Cluj, pe toate trotuarele alunecam "ca pe gresie in baie". Ce urmeaza, sa spunem ca daca e senin afara, soferii vor putea fi orbiti de soare daca Tirrena Scavi nu se apuca sa imparta ochelari de soare? Probabil vom ramane fara constructori in ritmul asta.
Abia astept  sa vad sezonul 2, cand intra in joc si ST4...

cristi5

Quote from: nicolaem on January 10, 2018, 01:51:12 PM
pai atunci e important sa preia presa acea filmare. sa vada ca nu exista gropi, denivelari samd...

Nu e vorba de gropi ci de opusul lor. E prea neted.

Asa ca asteptam sa apara gropile.

voicul

Ce e clar: nu s-a deschis. De ce? Asta e mister.

Partea buna: cred ca pana in marite (daca nu februarie) chiar o sa il deschida.

RaduC

Cum sa dai cu mana pe asfalt, sa zici "uite, e ca pe gresie in baie" si asta sa fie criteriul dupa care sa iei decizia ca rugozitatea si aderenta nu sunt conforme?
Unde e utilajul de testat aderenta? Unde a fost comparatia intre reteta contractuala si reteta folosita pe santier?
Totul pare facut de niste amatori care au auzit si ei cate ceva despre asfalt...

alexV

in trecut au inaugurat autostrada Timisoara - Arad, fara asfalt pe ea, lipsea stratul de uzura, si era inca santier :)
acuma pe A10 avem asfalt si santierul e gata, dar rugozitatea nu e buna.

legea, ori CNAIR e de vina pentru extremele astea doua?
oricum ar fi, inteleg ca pe "noul contract" in viitor se va ajunge la o cale de mijloc, eficienta, de receptie partiala.

voicul

Zic eu pentru buna dispozitie:
O adaptare la "pe aici nu se trece" ar suna "pe aici nu se circula".

Puteti sa dati cu mana pe asfalt, cu feon-ul, sa va dati putin cu masina, sa faceti curse de tantari, sa fiti orbiti de soare, sa dati vina pe migranti SI orice altceva va trece prin cap, adevarat sau fals, ... pe aici tot nu se deschide!

Mai vedem luna viitoare sau martie.

TibiV

#9429
http://www.economica.net/mobile/scandal-pe-autostrada-sebes-turda-cnair-amana-inca-trei-luni-receptia-lotului-3-constructorul-insista-ca-e-gata-de-anul-trecut_148591.html

Quote
un reprezentant al constructorului italian Tirrena Scavi susţine că lotul de autostradă este gata de două luni şi că şefii de la Drumuri dau dovadă de rea-voinţă prin faptul că amână recepţia.

"Lucrarea este gata de acum două luni de zile. Ei s-au legat de testele de planeitate şi rugozitate făcute de o maşină care se cheamă Dyna Tech de la CESTRIN. Dar această problemă a fost şi înainte de Anul Nou, când trebuia să facă recepţia pe 27. Din cauză că ei au anunţat foarte târziu că vin cu această maşină, noi nu am apucat să curăţăm suprafaţa", a explicat reprezentantul constructorului, precizând că astfel de teste se fac pe asfalt curat.

În plus, constructorul a efectuat la rândul său teste de planeitate şi rugozitate cu un laborator de la Cluj, din care nu au rezultat probleme aşa cum anunţă CNAIR.

Deci trebuie spălat asfaltul și gata remedierea...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

lupualb

Si daca asfaltul este ca gresia atunci care ar fi solutia, sa se rada tot stratul de uzura si sa se toarne altul? Iar asta pana in luna martie, cand CNAIR spera sa dea drumul traficului?
Oricum mi-a placut ce "inginereste" a lucrat domnul de la CNAIR. A pipait asfaltul cu mana, iar cu senzorii speciali de la degetul mijlociu si-a dat seama imediat ca exista vicii de calitate.

Vice33

#9431
E clar, CNAIR vroiau ca TS sa monteze gratis acele becuri... își bat joc de această firmă serioasă, care va avea pierderi economice prin acest blocaj.


Și ei au specialiști și pot dovedi acuzațiile CNAIR, au de asemenea și avocați pentru a reprezenta firma TS un instanță.


Nu știu ce strategie va adopta managementul TS, dar dacă lucrurile nu se clarifică, acceptă de CNAIR, se ajunge in instanță. La cum decurg și la supărarea antreprenorului pe bună dreptate, că ar fi și o decizie politică, se poate gândi în a cere daune în instanță.


Băi ce pigs pot fi cei de la CNAIR impreună cu (b)oul de Șerbănescu...


In filmare de la evaluare cine e nea purcică îmbrăcat în haină neagră care dădea indicații la DRDP și la antreprenor?

adiarc

L-as da pe cretinul ala de la Cnair......serbanescu (s mic),sau cum il cheama pe Euronews la rubrica No Comment....eventual totusi cu un mic comentariu in bara "this is how receptions of highways in Romania are made very professionaly...by the touch of the hand "  >:(
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


horatiu.cosma

^^^
Vice33, "nea purcică" tind să cred că e un anume Călinescu, fost director de CTE înainte de Ștefan Ioniță. A fost îndepărtat în 2016 și se pare că noua conducere l-a adus înapoi. E un dinozaur cu un comportament foarte ciudat, urlă prin ședințe, trimite proiectanți acasă, orgolios, bățos, crede că le știe pe toate, tipologia comunistului bătrân.

^
Gdereck, "vrăjelile" din articol sunt interesante. Enumăr niște aspecte, ar fi interesant de făcut legăturile dintre:

1. Ovidiu Barbier a fost director în CNAIR.
2. Ovidiu Barbier este patronul Maxidesign, firmă ce se ocupă de SF-ul drumului de legătură A3-DN1 în zona Tureni. Deși SF-ul este aproape finalizat, încă nu s-a făcut nicio plată de către CNAIR.
3. Ovidiu Barbier înțeleg că este în paralel auditor pentru siguranța circulației și că a realizat auditul pe ST 3, faza a 3-a (înainte de recepția la terminarea lucrărilor).

De când am citit în articol enormitatea cu breteaua de acces de 2 metri lățime  (:D) deja a început să îmi miroasă ceva ciudat. Intuiția mea e că cineva din CNAIR a condiționat o anumită plată spre Maxidesign de un raport negativ al auditorului, astfel încât CNAIR să aibă la mână pe cei de la TS în "negocierile" pentru efectuarea recepției. Așteptăm să vedem ce se întâmplă pe ROGOP.