News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

"Unul dintre aspectele sesizate de acești responsabili este faptul că pe unele dintre bretelele de acces pe autostradă au o lățime în jurul a doi metri. "Cu greu încape un Duster pe unele dintre acestea", au apreciat oficiali din proiect"

Doamne cate aberatii  :))))))))))))))))  astia pt ce sunt platiti sa scoata asa ceva pe gura.......

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

paulmare

Cestrin are scrim, griptester etc- http://www.cestrin.ro/web2014/pdf/prezentare%202016.pdf

Penibil de tot domnul acela cu degetul lui inmuiat in saliva cu care testeaza rugozitatea drumului, si unitatile lui pentru rugozitate "aluneca ca-n baie"

Cred ca cel mai corect ar fi sa publice ce si cum a masurat masurat cestrin - probabil ca italienii au hartii ca au masurat cu pendulul la peste 15 grade in timpul executiei cum zice ceva normativ obscur si sunt "conformi", pe cand cestrin a udat inaintea griptesterului si a lucrat aproape de zero grade, cine stie cum a masurat laboratorul din cluj si a dat "bine", poate ca normativele romanesti sunt cu pendul si rigla de 3 metri si cestrin a venit cu laser si griptester 
Poate ca au respectat retetele de asfalt si din varii motive au vrut la un moment dat sa protejeze stratul de uzura si l-au contaminat si atunci e greseala de executie cu toate incercarile lor dinainte care pot fi conforme

Daca ei atata pot sa ne arate cum dau cu degetul pe jos ca un caporal din armata care verifica "sectorul" si scot aberatii de astea "aluneca ca si gresia in baie" - normal ca n-o sa miste nici italienii un deget sa remedize si noi doar ne dam cu parerea pe aici de ce nu se deschide

ovizel

Tudose prin telefon la iRealitateaTv: "dacă prind pe vreunul care merge la inaugurare la autostrada (Turda-Sebes) îl dau afară.  Ce inaugurare e aia între km x si y? O autostradă leagă două  localități."
Ipocrizie?
In ritmul asta si cu declarații de acest gen rămâne doar speranța de a circula pe această autostradă.  Păcat.

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk


Calin

#9438
Referindu-se la autostrazi,intr-un interviu acordat postului de televiziune Realitatea,in urma cu circa o ora,primul ministru Tudose a semnalat faptul ca nu este de acord cu inaugurarea unei portiuni de autostrada care sa nu lege doua orase......pe care sa se circule doar de la un oarecare kilometru la un altul dintr-un tronson mai lung al unei autostrazi......Si chiar a semnalat ca a amenintat oficialii din Guvern ca nu cumva "sa-i prinda" la vreo inaugurare......Din acest interviu inteleg ca lotul 3 nu se va inaugura decat impreuna cu lotul 4...... "legand" astfel,doua orase ...Turda cu Aiudul.....
  Sper sa nu aiba de gand sa nu se inaugureze nici un lot pana nu va fi gata intreaga A10......
  Cred ca este cat se poate de clar ca lipsa receptiei este datorata unui ordin politic si nu datorita unor probleme efective si obiective intalnite in cadrul receptiei......
  Si din pacate,nu cred ca s-a gandit la inconvenientele unei astfel de politici.....

alin2pas

Pentru penibilii din CNAIR: în SUA peste stratul de uzură se dă un strat de hidroizolație, care are concentrație de bitum mult mai mare decât va vedea vreun drum din România vreodată și totuși drumurile astfel realizate nu sunt deloc patinoare. Mi-ar place să fie condamnată CNAIR la plata unor daune către constructor pentru toate aberațiile afirmate (inclusiv cu lățimea benzilor de 2m), iar banii să fie recuperați de la membrii comisiei de recepție. Dacă se dorește ca judecătorii să răspundă material pentru deciziile greșite pe care le dau, de ce să nu aplicăm același tratament și membrilor comisiilor de recepție și conducerii CNAIR?

Ionut

Si Adevarul ne preia pozitia, in doua locuri - local si pe national. Nu mai stiu daca s-a pus, apare si in Hotnews.

Daniel_I

#9441
Exista o stare de iritare maxima printre utilizatorii activi si pasionati ai forumului. Si pe buna dreptate, suntem utilizatori activi si pe infrastructura rutiera din Romania, nu traim doar in virtual.
Incerc sa vin cu o veste buna, la giratoriul de la Lancram azi dimineata erau depozitate structurile metalice pentru pilotii forati ce urmeaza a fi folositi pentru supratraversarea autostrazii de catre DN1. Se pare ca vor incepe curand constructia..asteptam forezele
On The Road

Ionut

Chiar e o mica veste buna. Va fi un pasaj super monitorizat. :)

luc

^^ Sincer si eu cred ca amanarea deschiderii ST3 are legatura cu declaratia de aseara a PM, legata de autostrada care leaga 2 orase. Restul sunt doar motive care sa justifice amanarea, pana se finalizeaza lotul 4.

perfidus

M-au spart. Deci Tirrena a inventat reteta de asfalt care "te arunca direct in parapet".
Din ce se vede suprafata este la fel ca pe multe alte autostrazi di DN-uri pe care le-am vazut proaspat asfaltate.
Doamne ce penibili sunt si cum o dau ei cotita si ne arata poze cu un new jersey ciobit si reparat la mistrie.
Testul Cestrin a fost clar facut cu alta metoda si asa cum au spus si voci de la constructor, a fost anuntat din scurt si suprafata de rulare era contaminata. Ar fi trebuit sa ceara o remasurare dar nu stiu de ce nu au facut-o.
Tacerea constructorului seamana cu aceea dinaintea unei confruntari in justitie, se strang dovezi si nu se comenteaza pentru a nu pierde avantajul atacului.
Iar auditul ala de siguranta rutiera, in lumina legaturilor expuse de horatiu, este si mai penibil.
Vom plati scum si aceasta noua dovada de "toparlanism" din partea CNAIR.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

ticker

Eu ma indoiesc ca exista vreo problema pe A10 L3 de orice natura.

Hai sa nu ne ascundem dupa deget.

Politrucii din CNAIR asculta de sefii lor politicieni. Iar acestia din urma au interesele lor, si nu ale cetatenilor (gen sa se scape de dosarele penale macelarind legile justitiei).

Ma intreb... S-a semnat contract de dezapezire pe A10 L3?
Daca nu, ce ne facem la o zapada / un polei?
Daca da, curg banii pentru firma care a "castigat ""Licitatia"?
Sau nu sunt bani pentru plata facturilor finale din cauza politicilor dezastruase ale M Fin si ale "programului de guvernare in interesul rudelor, prietenilor, amantelor, votantilor nostrii fideli, baronilor locali, primarilor etc." Unii isi fac primarii paralele ca sa sifoneze din banul public.

Nu e vorba de teoria conspiratiei... si nici de politica. E strict vorba de coruptie. Atat timp cat avem asa ceva, nimic nu va merge cum trebuie in CNAIR.

Ar trebui curatate toate regiile si institutiile de stat, ministerele de toti politrucii, angajati DOAR profesionisti cu criterii clare de performanta si cu risc clar de concediere doar in cazul nerespectarii acestora (adica fara imixtiunea politicului). Pana se va intampla asta, rahaturile cu care suntem obisnuiti de atatia ani se vor intampla in continuare...

miahi

Quote from: ticker on January 11, 2018, 10:59:29 AM
Ma intreb... S-a semnat contract de dezapezire pe A10 L3?
Daca nu, ce ne facem la o zapada / un polei?
Daca da, curg banii pentru firma care a "castigat ""Licitatia"?

Pare cea mai simpla explicație având în vedere situația și estimarea ca se va deschide la primăvara, deci când sezonul de deszăpezire s-a terminat. Cineva vrea sa maximizeze un profit pe spinarea cetățenilor.
Cumulat și cu o probabila lipsa de bani pentru plățile finale, cred ca asta ar cam fi povestea acestei recepții imbecile cu "cântec" .




Cozak

De la digi in excusivitate:
Ce probleme au fost găsite pe autostrada Sebeș - Turda

"Inovații" pe autostradă: plăcuțe cu SOS 112, în loc de telefoane de urgență. Un audit de siguranță rutieră menționează numeroase nereguli pe lotul 3 al autostrăzii Sebeș - Turda, în pofida dorinței Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere de a deschide traficul.
https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/exclusiv-ce-probleme-au-fost-gasite-pe-autostrada-sebes-turda-858469

dragos76

Mie deja toată treaba îmi sună a linșaj mediatic.

JohannDB

Proiectare pentru 120 km/h ? Originali rău, încă din proiect !!  Drum tehnologic de "numai 2m" lățime ? Păi pe aceste drumuri, în situația asta nici basculantele de șantier nu încăpeau: stasul lor este 2,55m lățime din construcție, nu mai vorbesc de "Dumper"-ele de 2,75 lățime..., dar asta cu plăcuțele SOS 112, în loc de interfoane este tare....