Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 21 Guests are viewing this topic.

NGC

Quote from: cristi5 on November 01, 2017, 07:20:59 PM
Nu toti constructorii lucreaza pe gratis si trebuie sa ajute la documentatia pt ANPM.

Depinde de ceea ce este trecut in caietul de sarcini in baza caruia s-a licitat. ;)

mishu77

Lotul 2 nu are nici un nod? Ca parca nu am observat nimic. Sau este la Teius dar nu au facut nimic la el...

yetiman

Este la Teius, dar este slaba mobilizarea.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

AkaManah

Quote from: TibiV on November 01, 2017, 08:57:23 PM

12. Acolo incepe sectiunea nodului cu A1, unde la fel abia a fost aprobat proiectul tehnic. Gaurile sunt "sondaje" arheologice. Daca nu sunt decopertari in jurul lor, este bine - inseamna ca arheologii nu au gasit nimic interesant pentru ei dar care sa intarzie lucrarile la autostrada.
Mi-e teama ca la 8.58 au gasit lucruri interesante... :(

Eu nu m-as bucura prea mult. Chiar ieri am discutat problema cu un arheolog. La nodul Alba Iulia Nord, daca s-a schimbat traseul in urma adoptarii noii solutii tehnice va fi nevoie de noi sondaje arheologice. Probleme inca mai sunt si pe L2, langa DJ142L unde inca sunt cateva zeci de morminte identificate si nesapate. Chiar astazi se discuta cu cei de la Aktor, la fata locului, ce e de facut pentru ca nu asigura utilaje si oameni care sa duca la bun sfarsit chestiunea. Situl se intinde in curtea casei demolate, exista si sub DJ si in buza Muresului. Arheologii doresc sa stinga chestiunea cat mai repede, pana nu vine inghetul.

carutasul

AkaManah, văd ca esti mai in temă: unde ajung descoperirile arheologice? La Alba? la Cluj? Cred că ar putea fi făcută o expoziţie temporară cu "traseele autostrăzilor" ar putea fi interesant....

cristi5

#8630
Quote from: mishu77 on November 02, 2017, 07:35:06 AM
Lotul 2 nu are nici un nod? Ca parca nu am observat nimic. Sau este la Teius dar nu au facut nimic la el...

http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=14/46.184/23.696/0

In sudul nodului se vede varianta de viteza CF de la Coslar care e blocata de cativa ani din cauza apei freatice care afecteaza toata zona. 

Poate ca (pana si) Aktor au mai multe sanse sa rezolve primii fiind pe design and build. CFR de obicei zice ca proiectul lor e bun, sa se descurce constructorul. Cum nu s-a gasit apa la proiectare pe CF asta numai CFR stie...

Oare nu se poate implica ceva institutie a statului, sa dreneze zona? Apele Romane, Imbunatatiri Funciare, whatever? Oricum si asta ar dura cativa ani...

AkaManah

@carutasul
Descoperirile au ajuns la Alba (L2, L3) Sibiu (L1) si Cluj (L4). Sunt cantitati impresionante de material arheologic care trebuie trecut prin niste etape inainte sa faca subiectul unei exopzitii. Din cauza subfinantarii dureaza foarte mult tot acest proces. Nu as putea oferi un orizont dar, interes exista, sunt oameni care muncesc la interpretarea datelor, la conservarea materialului si punerea acestuia in valoare.

Tavi

Sa speram ca apuca sa protejeze terasamentele facute pe lotul 1. In rest ... tristete mare  :(

ddfab

cineva se intreba de ce nu a intrat pizzarotti in teren in zona nodului alba nord. au intrat de ceva timp. au reusit sa decoperteze pana la sit-ul arheologic, dupa care au inceput ploile si s-au oprit. azi dimineata, I-am vazut de partea opusa a caii ferate, in zona paraului iovului.





si tot in zona nodului alba nord, in zona unde ar trebui sa apara acel sens giratoriu ce va lega bretelele sensului sebes-turda cu dn1, au aparut marcaje noi, cu tarusi, deci cred ca vom vedea miscare si aici cat de curand. dupa amplasamentul tarusilor, posibil sa fie vorba de devierea dn1 , in scopul construirii pasarelei peste autostrada. este doar o presupunere , daca cineva are informatii sigure poate sa confirme sau sa infirme.



voicul

In ritmul actual s-ar putea sa aveam urmatoarea surpriza: sa se poata circula intre Alba Sud si Nord, inainte de lot2.

carutasul

De fapt, cinstit vorbind, situaţia pe ambele loturi nu ar fi aşa de rea. Situaţia e rea prin prisma extrapolării la ritmul actual de lucru.
Cu o mobilizare corespunzătoare, într-un an de zile s-ar apropia de finalizare, cu unele excepţii. Dar dacă Umbrărescu se chinuie de o jumatate de an la vreo 10km sau cât mai era neatacat, înseamnă că lui Aktor îi trebuie între 2x şî 3x mobilizare ca să termine de două ori mai mulţi km , ceea ce nu se prea întrevede... În definitiv conform contractului ar fi trebuit să le ajungă doi ani să facă totul de la zero :)
Pizarotti în schimb cred că ar putea să se mobilizeze, dar la ei e problema că au zone întregi neatacate...limitările sunt tehnologice cred.

pasadia

Nu tehnologice ci birocratice. Ce naiba, AC pe capatul nordic recent, pe capatul sudic inexistent (ok, or fi avand si ei o vina pentru asta, dar limitarea tot de birocratie tine).

Aktor a luat ochii multora cu zidul ala de sprijin la care au tot lucrat anul trecut, dar in rest...

carutasul

Da, dar după ce se termină birocraţia încep nişte structuri, care depăşesc probabil anul ca timp...

alecu26

Am mai zis....sunt inca cap la cap ca si concurenta când finalizeaza cele doua loturi. Pizzaroti ca nu mica nimic la nod Sebes si si nod Alba Nord nu e simplu deloc (e chiar foarte complicat de construit).

Aktor....ca e Aktor, ca lucreaza in doru lelii, si unul din podurile peste Mures e 3 sferturi neatacat. Când vom vedea piloti forati pe malul dinspre Sebes....putem pune 18 luni de acolo.

La fel si la Pizzaroti când ataca nodul Sebes.

MINIM asta la amandoua.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Voi ce părere aveți despre podul peste Mureș de pe lotul Pizzarotti? Când tuturor (Astaldi, TS, Aktor, Comsa) li s-au aprobat proiecte de pod cu deschideri de 60-80 de metri în zona albiei minore, Pizzarotti a reușit cumva cu deschideri standard de 40 de metri (vreo 3 rânduri de pile în albia minoră), un unghi față de direcția de curgere destul de strâns. Oare cineva de la Apele Române are insomnii noaptea?