Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

pasa_andrei

si de urmarit cand incepe sa vina zapada si temperaturile de negative. Problema este ca ele deja au ajuns  :(.


ciprebbe

Quote from: Tavi on October 31, 2017, 10:12:42 AM
Multumim Cip!
Inseamna ca nu mai au mult iar mobilizarea este exemplara.
De urmarit cand incep sa dispara forezele :)
Last update:
E gata si cu pilonii (de ieri):)
De astazi se sparg capetele, se apuca de grinda si incep sa adune forezele. S-au miscat foarte bine.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

voicul

La 100.000 euro pe zi, posibile penalizari, te misti excelent, ca optiunea de a plati este extrem de costisitoare.

Dar felicitari, pentru ca de fapt este probabil un exercitiu de aparare a imaginii si cum sunt din A - probabil si a cuvantului dat.

+1 pentru filmare.

pasa_andrei

De cand incep sa curga penalizarile pentru LOTUL 4 ?

1 noiembrie sau 1 decembrie?

Ionut

30 noiembrie este termenul limită.

ciprinel

#8600
Quote from: alexV on October 28, 2017, 10:30:04 PM


In poza asta din 28.10 al 2-lea rezervor suprateran( cel mic) e deja finalizat iar in filmarea din 27 nu era decat fundatia. Asta denota rapiditatea si seriozitatea cu care lucreaza. Intr-o zi l-au asamblat si probabil si racordat. Felicitari.

Tavi

Thx Cip!
Doamne ajuta cu putina (mai multa) vreme buna!

elphax

nu stiu daca s-a mai discutat: la inceputul lotului 3 sunt niste km care vor ramane muzeu 1-2 ani pana cand se face lotul 2
de ce acea portiune e cam gata sau  98-99% facuta ( asa pare din video) dar alte portiuni care se vor putea da in trafic nu au fost terminate mai repede?

florin74

Pentru ca asa au fost impartite loturile si stabilite nodurile. Constructori diferiti, contracte diferite, perioade diferite, probleme diferite. (lot 1 si 2 au fost semnate cu 1 an mai tarziu decat lot 3 si 4)

Hercule

Cred ca intrebarea era alta: de ce nu s-a concentrat TS asupra portiunilor din lotul 3 care  vor fi folosite efectiv in trafic si sa lase la sfarsit acei km muzeu de la limita cu lot 2 pana la nodul Aiud.
Deșteaptă-te române!

Granata06

De ce sa fragmentezi portiunile de constructie cand ai front de lucru..nu este economic. Iesi mai bine la pret mai ales daca lucrezi si cu subcontractori pe timpi scurti si volum mai mare de munca.

horatiu.cosma

^^
Fiindcă TS are un contract cu CNAIR prin care trebuie să termine întreg lotul de autostradă într-un anumit termen. Ar fi fost contraproductiv pentru constructor să avanseze foarte puternic între noduri și să lase pentru altădată acei kilometri ce nu vor fi deschiși traficului. Eficiența maximă se obține atunci când se avansează cu lucrările în paralel, neexistând discrepanțe mari între sectoare ca și stadiu. Dacă CNAIR ar vrea mai rapid anumite sectoare decât celelalte, trebuie să instructeze scris constructorul în acest sens și să își asume niște costuri suplimentare (știm bine că nu se va întâmpla asta).

elphax

da, am inteles, makes sense - ei trebuie sa livreze tot lotul odata, e problema lor interna de prioritizare cum fac sa ajunga la T0 cu lotul terminat. nu e ca si cum ar livra partial lotul pentru a deschide circulatia pe unde este acces cat timp nu exista o solicitare speciala in acest sens

ciprebbe

#8608
Continuarea:

!!!ATENTIE, imagini cu puternic impact emotional!!!



si nu uitati sa ne sustineti:

Asociatia Pro Infrastructura
IBAN RON: RO 76 INGB 0000 9999 0501 0272
IBAN EUR: RO 16 INGB 0000 9999 0502 5999
Cod BIC: INGB
Cod SWIFT: INGBROBU
ING Bank Cluj-Napoca
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

pasa_andrei

Multumim pentru filmare. Lotul2 e mai mult sub apa . Dezastru .Stilul de lucru imi aduce aminte de Romstrade :(