Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 20 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Probabil o alta incercare de-a constructorului de a santaja CNADNR. Nu cred ca isi permit sa piarda acest tronson, daca nu le iese santajul, cred ca vor veni cu o declaratie de proiectare conforma.

stangabriel

Pai la A3 intrarea in Bucuresti nu le-a iesit pasenta, poate le iese acum. Oricum e aiurea, multumim de informatii.

cutter

Atentie: nu constructorul urmeaza sa rezilieze. :)

nicolaem

pai si chiar nu pot negocia cum ei nicicum? sau doar ii ameninta pt a renunta la modificari.
incredibil..... in ritmul asta ramanem cu vre-o 100 km atribuiti in 3 ani

gdo

Situatia e intradevar delicata tinand cont ca lotul 2 are nod doar la Teius....iar o reziliere ar putea aduce intarziere destul de mari...pentru lotul1,....sa speram ca totusi nu se v-a ajunge atat de departe...mai ales ca s-a si muncit putn pe acest lot..plus grinzile turnate...
:o :((

adiarc

legat de Pizzariotti....astazi i-am vazut lucrand bine la intersectia cu drumul Alba Iulia - Drambar , in spatele fabricii Supremia , chiar langa organizarea lor de santier.....in rest pauza totala pe lotul lor....de ex , in spatele localitatii Lancram , toate utilajele erau parcate



si in spate la Albacher pauza totala.....





in rest , pe lotul 2 ( Aktor-Euroconstruct ),era ceva miscare in mai multe locuri , dar la relantii

in spatele fabricii Albalact au decopertat cativa km si un excavator sapa gropi pt podete

tot cu decopertarea au ajuns de la Transavia pana la intersectia cu drumul spre Santimbru ( Santimbru sat ) ....si se lucra





ma bucur ca la iesirile in DN au pus piloti de trafic









momentan atat....din pacate ceea ce presupune cutter de lotul 1 ( are el ceva info. secrete )are o mare acoperire in teren.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

uitasem de pozele astea

drum tehnologic in spate la Albalact











dupa Transavia (Oiejdea ), in curba



atat.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alibaba

Vineri dimineata la nodul A3. Mobilizarea era buna. Sorry pentru calitatea pozelor.




mariansb

O reziliere pe Sebes-Alba ar prelungi până în 2018 finalizarea acestui lot , în condițiile în care pe DN traficul e infernal .
Cum scria și adiarc pe alt topic între Alba și Sebes e o coloană continuă , tot asa am prins în ultimele dăți când am trecut pe acolo, mai ales după amiaza pe la 16-17.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

AkaManah

#3834
Ieri, pe la ora 14 am intalnit o automacara imensa, cu multe roti, cu antemergator, pe care scria AKTOR si se indrepta spre Aiud. Oare se intampla un miracol si chiar se apuca de treaba? Pana la urma au de facut doua poduri peste Mures si o multime de traversari de DJ, locale si agricole asa ca ar fi cazul sa se puna pe treaba.

vancouver

#3835
Nu-i nici un miracol ca se apuca de treaba. Este doar o gainarie, ca statul roman pune piedici peste piedici constructorilor (daca nu le iese nimic, o mita, o spaga, de ce s-ar grabi?). Si automat pune piedici propriilor proiecte si dezvoltarii României. Daca statul platea la 30 de zile si fara cîr mîr, atunci chiar si cele mai sarace firme (ca bani de rezerva) ar fi lucrat cu spor si poate chiar la preturi mai mici (costuri de finantare mai mici) si am fi avut deja gata loturile 3 si 4. Tehnic era posibil pana la final de 2015. Iar loturile 1 si 2 pana la final de 2016. Asta cu autorizatiile de constructie care dureaza luni de zile e o mizerie, iar autorizatia de mediu nu mai vorbesc. Dupa parerea mea acestea ar trebui sa fie eliminate din procedurile necesare la lucrarile publice de interes national, in schimb Min. Mediului sa aibe acces la documentatia propusa pentru licitatie si sa poata înainte de lansarea licitatiei sa poata sa impuna in proiect anumite elemente (cum ar fi tunele din x in x km in zonele montane sau ocrotite).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Marius

Ieri dupa ora 14 am avut un drum Blaj-Cluj-Blaj. Se lucra sporadic la A3:
-la podul din dreptul localitatii Inoc erau inaltate doua macarale mari, probabil ridicau grinzi
-la limita jud. Alba/Cluj, cu multe utilaje in zona viitorului CIC
-la debleul de la Turda se lucra cu cateva utilaje, totusi au progresat putin fata de sambata trecuta
-la terasament in zona depozit Kaufland
-marcaj complet pe devierea DN1 insa nu e deschisa.

In rest bate vantu'

alecu26

astia de la Pizzaroti sunt chiar culmea. Chiar nu si-au dat seama din contractele lor dar si a altor firme italiene ca nu se mai glumeste cu statul roman? ca nu mai merge semnate asa...aiurea tot felul de acte aditionale si modificari de solutii tehnice? (cum era inainte...veneai cu nu stiu ce expertize si studii si modificai solutiile tehnice si castigai bani de vomitai).

Acum când un pic cere si ceva statul de la ei, de ce nu-si pot duce crucea pana la capat? Parca sunt ca aia care au semnat contracte de imprumut cu bancile si acum pe semnaturile lor, spun ca nu mai sunt de acord sa plateasca.

Chiar nu-i inteleg pe unii constructori: trebuie neaparat sa castige pe fiecare contract 10-20% profit? 1-2% sau chiar pierdere nu s-a mai auzit? Vorba aia...castigi pagubesti negustor te numesti.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

luc

Nu suntem chiar on topic dar cred ca o solutie care le-ar taia la multe firme cheful de "negocieri si modificari" ar fi modificarea legislatie: in caz de reziliere se atribuie contractul automat urmatorului clasat fara o noua licitatie...

cutter

După reziliere, vor primi probabil și certificat constatator negativ și adio de pe piața românească.