Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 27 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

ar fi bine sa vina AC anul acesta, pentru ca lucrarile deja executate sa poata fi decontate.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adiarc

raman ferm la opinia , CA NU SE DORESTE DEBLOCAREA/URGENTAREA lucrarilor..nu numai aici...pe TOATE sectoarele aflate in executie/atribuire ( poate mai putin centura Comarnic , unde piciorul pe acceleratie e evident ).....se pun bani la ciorapi , pt a crea maximum de spatiu fiscal , pt masurile pe care le stim cu totii , ca se vor lua in 2016
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

esendy

corect dracula !!! f bine punctat

dr4qul4

@adiarc, NU sunt de acord cu tine.

Problema e in felul urmator: avem o legislatie greoaie si NIMENI nu mai are curajul sa inchida ochii sau sa urgenteze eliberarea unui aviz, pentru ca va fi imediat verificat de DNA.
Orice favor ar face un functionar public, oricarei firme, va parea suspect si acel functionar va fi cercetat pentru coruptie. Se gaseste cineva sa-l denunte ca sa ii ia locul.

Stiu ca vei zice, ca e nevinovat doar daca nu ia nimic. Dar daca acum 5-10 ani a primit un pachet de cafea, sau a fost angajat la o firma ce a avut contract cu una din firmele constructoare de acum? Legaturi se pot gasi, dar mai ales, se pot inventa.
Sa nu uitam ca TS a facut modificari importante la proiect, din care au primit bani buni.

Trebuie urgent schimbata legea.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Europiu

IMHO amandoi, @adiarc si @dr4qul4, aveti dreptate. In sensul ca (@dr4qul4) teama duce la oarecare indolenta. Dar asta s-ar putea rezolva la nivel managerial (@adiarc) daca acel functionar temator ar stii ca este acoperit (nu in sensul negativ).
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

dr4qul4

tocmai asta e...nu au cum sa fie acoperiti cand exista atatea institutii de control.

E exact ca la acele note de conformitate ascunse sub pres. Atunci au facut-o pt castig electoral. Acum artb sa o faca pt ca TS sa-si paota primi banii. Dar TS a lucrat fara AC si a modificat proiectul. Daca le aproba imediat (sarind etapele), se va face un (alt) abuz.

Iar cand lucrezi fara AC, nu incalci doar 1 regula, ci mult mai multe.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

AFC

@dr4qul4, bine punctat, asta este realitatea. Nimeni nu-si mai asuma nimic chiar daca este evident uneori ca intentiile sunt constructive. Institutiile de control comit o groaza de abuzuri pentru ca asa sunt incurajati sa faca. Singura solutie sete simplificarea legislatiei sau a procedurilor.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

Aiud.dan

#3817
Stiti ce e tare interesant si suspect?dupa terminarea Sf in citeva luni a fost gata avizele de mediu pentru a face licitatia ,iar acuma au trecut luni bune decind se asteapta si se tot asteapta,sa fie oace cineva rau intentionat si sa faca actuala guvernare sa nu gate la timp autostrada si sa aiba motiv de reprosuri in campania electorala ce urmeaza, oare asa sa fie?

Europiu

#3818
Quote from: caf on October 21, 2015, 12:35:11 PM
Institutiile de control comit o groaza de abuzuri pentru ca asa sunt incurajati sa faca.

In concluzie, pe undeva ii dai dreptate lui @adiarc, daca esti de acord ca exista un factor necunoscut (ocult, era sa zic!) care influenteaza mersul lucrurilor. Dincolo de aspectele, perfect valabile, ale paienjenisului legislativ. Problema pe care o vad eu insa stii care e? Ca si daca se va simplifica legislatia, tot se vor gasi destui care sa complice aplicarea ei.

OK. Ar trebui, pe de alta parte, sa-mi cer scuze ca am intervenit in discutie fiind un total outsider al societatii romanesti de azi.

LE: E foarte posibil sa fie si ceva de genul ce zice @Aiud.dan... Who knows?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Ionut

Va rog fara teorii ale conspiratiei... Strict A10, multumesc!

yetiman

Dupa cum promiteam dimineata, revin cu informatia legata de relocarea DN1 la dealul de la Turda.
S-a trasat linia centrala (a durat cam 8 ore.... pentru cele cateva sute de metri). Si cu pensula cred ca terminau mai repede...
Poate pana miercurea viitoare vor si termina.  :lol:
(nu de alta, dar sa am ce poza)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

ddfab

pe lotul 2, se pregatesc de lucruri mai serioase...intre santimbru si oiejdea si-au creat un front de lucru mai larg. pregatesc terenul si in apropiere de dn1, in curba de la transavia, in zona unde va fi trecerea autostrazii peste dn1. lucreaza si la drumul tehnologic de-a lungul tronsonului atacat. poate si ceva poze, dar nu promit...

gdo

#3822
Vin cu 2-3 imagini in sustinerea a ceea ce spune ddfab. In zona Oiejdea - Santimbru au loc concentrari de forte.
Im imediata apropiere a DN-ului in zona unde urmeaza sa se intesrcteze autostrada au facut decopertari cel mai probabil pentru a vedea structura solului.



Au inceput sa intre in dealul dintre Santimbru si Oiejdea unde sunt disolcate un numar important de utilaje. Deasemena au adus si componente ale unei foreze, iar in organizarea de santier au tot pigulit foreza pana la inceputul acestei saptamani. Acum au adunato si foarte probabil in curand o vom vedea pe santier.




cutter

Se pare că lucrurile merg către o reziliere săptămâna viitoare pe lotul 1 pentru că Pizzarotti nu a putut veni cu o declarație de proiectare care să respecte caietul de sarcini (insistă cu modificarea nodului de la Sebeș).

dorum

cam nasol suna asta... si si-au facut atatea grinzi... asti-s dusi cu capu... toti, de la constructor la CNADNR...