Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Europiu

Cred că am reușit să înțeleg ce vor să facă: atât aici cât și la nodul Sebeș vor termina de pus stâlpii de iluminat, îi vor porni și vor putea astfel să lucreze non-stop.  ;)
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Ionut

Mi se pare mie sau in 9 zile ăștia nu au facut practic nimic?

lupualb

La nodul din Lancram,  înspre Sibiu, au spart capetele la pilonii forati in ianuarie.  Înspre Deva,  rezant cu breteaua de iesire de pe A1 in sensul giratoriu Lancram,  au turnat fundatia pentru picioarele pasarelei ce va trece peste cele 2 bretele.

Europiu

^^ E gata sfertul de con al culeii sudice, tot e ceva...
Eu zic că efectiv nu are rost să ne mai amărâm zilele cu ăștia... Încercat și pus presiune, da, dar ei sunt oricum acoperiți.

Mai important: evitate pe viitor situații de genul ăsta, când i-ai pus constructorului proiectul în brațe să nu mai poată zice nici pâs. Cum? Golită șandramaua de incompetenți.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

ion59

Ionut, ti se pare, astia nu fac nimic de foarte mult timp, nu doar de 9 zile!

dorum

Lasa ca si 2021 sau 2022 e bine... ce ne grabim asa? :(

adiarc

in continuare 2021...ramane termenul optimist...cu multi daca
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

carutasul

Și totuși... deocamdată firele de electricitate sunt tot pe stâlpii vechi. Nu știu dacă au avansat efectiv, dar la podul DN1 peste autostradă văd "fer" deci probabil în patru luni îl montează ( dacă era alt constructor ziceam două) Prin toamnă mă aștept să se circule pe el. Presupun că mutatul firelor se va termina totuși în februarie, maxim martie, după care vor începe să toarne pilonii lipsă. Așa, târâș-grăpiș, tot mă aștept să se poată deschide ceva până la sfârșitul anului. Stabilizarea dealului de la sfârșitul lotului pare o lucrare destul de importantă, doar că nu prea e interesantă pentru că ne așteptăm ca lotul doi să nu fie gata anul ăsta. De ei îmi e cel mai teamă, probabil singura soluție va fi acceptarea lui Marcu și Retter ca subcontractori și Aktor ținut în vitrină, de formă, ca să nu fie nevoiți să rezilieze. A naibi treabă, au reziliat cu Comsa la 99 % iar aici #rezist  :)

Quest

Gerard daca ceea ce spui nu e doar o speculatie, ci informatie de insider, atunci e grav de tot. Adica ST1-2 au fost ambele cistigate la pret de dumping, iar acum ritmul de progres fizic nu il da Beneficiarul prin Contract, ci Constructorii, in cadenta dezlinata cu care pot aduce bani se acasa, prin care proiectele sa inainteze totusi, dar in ritm de melc ?!?! Dar cine a mai auzit asa ceva ? (sigur ca si Umbrarescu a cistigat la pret de dumping LD4 dar a strins din dinti si-a adus de acasa cel putin 20 mil € dupa propriile lui declaratii, proiectul inaintind superb).

Carutasul si mie mi se pare ca Aktor devine o entitate doar cu rol decorativ. Horatiu a fost hitru zicind despre DG c-a fost asteptat pe santier de Antreprenorul General Marcu Company ;)

Eu cred ca polonezii ar face taraboi mare la Bruxelles daca ar avea un caz ca Aktor ST2, prin care ar convinge UE ca firma trebuie interzisa la noi licitatii ptr un minim de 5 ani. Cum sa-i mai accepti de ex la licitatia ptr A0 Nord Lot 2 dupa dezastrul zilnic pe care il continua pe ST2 ?
Common sense will get you far !

alecu26

Cum naiba sa fie la pret de dumping, mai ales la Aktor, care au castigat de pe locul 4 sau 5? Dar da, Gerard are dreptate. Daca esti in pierdere pe un lot, de ce lucrezi mai mult, de aia pierzi mai mult. E un fel de mic paradox. Pe ambele loturi e vorba doar de multa, multa incompetenta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Teo

De dimineață am constatat și eu lucrări la nodul Sebeș A1-A10. Atât la structuri, cât și la terasamentele bretelelor.

Daniel_I

#16916
La Oarda langa casa familie Lancranjan unde e tubul metalic au adus utilaje de compactare. Vor sa compacteze terasamentul din jurul tubului care a fost deja ridicat. Au un post nou de paza acolo deci sunt pusi pe fapte Pizzaroti. Probabil incep dupa 2 ani de pauza sa inalte terasamentul in zona in care stadiul lucrarilor a ramas la decopertare. Urmarim cu atentie si ingrijorare..
On The Road

Stefan01

Sa speram ca nu le va afecta casa acelei familii.

rocklee

#16918
in italia stiu sa si fonifice santierele ...dar in romania ....nu .... >


carutasul

@alecu Aktor nu a câștigat la preț de dumping dar ( cel puțin din ce s-a discutat pe aici) dispariția Euroconstruct din peisaj i-a lăsat cu unele deranjuri financiare care fac ca lucrarea să fie mai mult sau mai puțin în pierdere. Eu nu prea am mai urmărit pe feroviar, parcă au și acolo lucrări, la alea tot așa merg?