Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

florin74

Prin rapoartele AKTOR se discuta de o paguba totala generata de insolventa EUROCONSTRUCT de vreo 50-60 mil euro. (vorbesc de toate asocierile, etc).  Nu o fi chiar cum zic ei, dar eu estimez ca  minim 15 mil euro se regasesc pe lotul asta.

alecu26

Eu nu prea inteleg cum insolventa Euroconstruct I-a lasat paguba de 50 de milioane. Doar nu a plecat Besciu cu banii in buzunar. Nici nu fost cazul ca Euroconstruct sa-si fi asumat o zona de lucrari din proiect la un pret intern in JV...pe care acum pe Aktor sa ii coste cu 50...60 milioane in plus.

Sau daca da...asta nu e doar prostie, ci cu totul alte fapte si interese acolo. Intr-o oferta facuta de un JV, partenerii...groso modo isi verifica preturile si ofertele.

PS: din ce spuneau unele vrabiute, Aktor avea conducerea tehnica a JV ului, si Euroconstruct cea financiara, si cei de la Aktor au acceptat ca facturile si totul sa se desfasoare direct si doar prin Euroconstruct. Daca e asa...atunci si cineva a disparut cu banii aia...e deja penal cred.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Euroconstructul a gestionat facturile si banii. A acoperit din banii astia gaurile din proiectele lor cu alte autoritati publice si au ramas o gramada de furnizori neplatiti. Sa vezi lista de sume datorate in raportul de insolventa. Si e plin de procese impotriva Euroconstruct privind sumele datorate. Si acum un an am discutat cu o persoana extrem de apropiata de Besciu, care zicea ca saracul nu are nici o vina, ca iese imediat din insolventa, ca grecii nenoriciti au furat (nu este exclus, s-au cumparat tot felul de echipamente din grecia supraevaluate), etc. Nici usturoi nu am mancat, nici gura nu ne miroase. Antreprenorii romani ai lui peste....

alecu26

Ceva de genul asa e singura explicatie. Ca altfel de pe locul 4 si cu banii care vin pe proiect doar pt lucrari facute, in nici un caz nu poate fi vorba de pret de dumping sau falimentul unei firme sa cauzeze gaura.

Mai stiu pe unul care platea o firma de avioane din banii de pe proiect. Pare cam aceasi reteta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

tonică

au fost trei luni de guvernare pierdute degeaba! Un singur lucru trebuia sa se faca in minister: transparentizarea totala a situatiei pe a10. Sa stie toata lumea care isi doreste sa afle, despre ce e vb in acele contracte, cine a fost de vina pana acum, ce nu a facut cnair, ce nu au facut constructorii. In schimb inutilul ministru postcuc ( caci numele-i real imi si scapa ) s-a balacit in aceleasi lături si nu doar ca nu s-a facut nimic dar nici nu stim mai mult decat stiam acum trei luni. Macar cu toate lucrurile si realitatile puse pe masa stiam clar cat e dator statul in plati, cine e de vina pentru toate intarzierile si daca e nevoie ori ba de reziliere. Eu unulnu am simtit nici un aport in aceste trei luni, nici un semn de imbunatatire si apoi ne miram de ce dracu nu au rezultate bune in alegeri  >:(

Stefan01

#16925
Postez cateva poze inghetate cu lucrarile la podul aflat la intersectia dintre A10 si DN1. Pozele au fost realizate ieri, pe sensul Alba Iulia - Cluj - Napoca.

Vedere cu zona - captura din ultima filmare  a celor de la Ziarul Unirea








Culeea dinspre Alba Iulia a viitorului pod ce va face parte din DN1
















Dupa cum se observa in filmarea lui AlinC, recent au fost montati stalpi pentru iluminat. Acestia au fost montati atat pe autostrada, cat si pe bretelele ce fac legatura intre A10 si DN1 (intrarea pe A10 spre Turda, respectiv iesirea de pe A10 dinspre Sebes).






Culeea dinspre Turda a viitorului pod ce va face parte din DN1











Stefan01

#16926
Desi au trecut 4 ani, pe langa retelele de medie si inalta tensiune care nu au fost relocate, mai adaugam pe lista si aceasta retea de joasa tensiune din zona paraul Iovului !!!

Traseu retea de joasa tensiune - capturi din ultima filmare  a celor de la Ziarul Unirea




Imagine de la sol cu stalpul aflat in apropiere de culeea dinspre Turda



AlinC

ST1 - Oarda, podul Mures, Alba Iulia Sus, breteaua pe care e groapa de gunoi.
E interesant ca au ceva mobilizare la Oarda, asa cum scria Daniel. Mai sunt cativa muncitor la podul Mures:


Liviu Zalau

Fiind o linie de j.t.probabil asteapta finalzarea podului sa se lipeasca de el (pozare) ca sa traverseze autostrada in liniste si pace.

florians

Dupa cum arata, foarte slabe sanse ca sa fie terminata partea aceasta in 20 20. Se pierd investitii, turisti (straini mai ales), se pierde chiar si forta de munca. Trist.

Aiud.dan

#16930
Priviti alineamentul gardului casei cu probleme.......la minutul 1.24 ,nu vi se pare curios ca nu e in linie dreapta?Oare asa este si pe harta de la cadastru?........Poate verifica cineva de la beneficiar sau constructorul.

Europiu

Posibil sa fi pus panourile pe proprietatea "protejatului", cel puțin așa pare. Și atunci omul a trebuit să devieze gardul temporar (sau nu).
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Aiud.dan

#16932
Nu e pus.Parerea mea..... poate gresesc,dar.........Gardul propietarului e din placi de beton,e gard definitiv.

pentium10

#16933
situatia topografica din baza de date cadastru

Alba Iulia Nord



Oarda

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

pelan87

@pentium10 cred ca ai pus o captura de la nodul Alba Iulia Nord. Dar intrebarea se referea la zona Oarda. Poti sa pui o captura si de la Oarda? Pe tel nu merge cum trebuie harta de la ANCPI, ca as fi pus eu.