Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 26 Guests are viewing this topic.


cfdp

totusi, la podetul metalic dintre paasajele de la Oarda, cand va ajunge sa curga apa prin el. Sa nu uitam ca suntem pe platou in varful dealului. Viroaga dupa filmari are cel putin -1m sub cota tub????
dar avem debit de cel putin 40-70 mc/s... cine spune ca la autostrazi iti trebuie experietna in proiectare?????.
Cred ca nu stie ce vorbeste.

naivu

In filmarea Oarda-AlbaIuliaSud, pe la min 11, in zona gropii de gunoi si spre DN vad vreo 7 stalpi de joasa tensiune care cam interfera cu iesirea de autostrada. S-o fi gandit cineva la relocarea lor? Sau ne vom trezi ca, dupa ce rezolva CNAIR (sau altcineva) cu groapa de gunoi (dupa minim 2 ani de la constatarea problemei), nu se poate lucra pe motiv de utilitati care trebuie relocate?!

ciprebbe

Cei cu casa au fost expropriati  pt partea din spatele casei si trebuie mutat gardul. Au recunoscut si ei intr-un interviu ca le intra in curte( parca 4m).
Legat de podet, se va amenaja si paraul acela si ii vor ridica cota , este proiect hidro facut acolo.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

rocklee

intre cele doua pasaje la oarda  ....terasamentul va fi ridicat ...pe gabioane tip UMB  la dealul cu lilieci ....se vede in filmare cum sau apucat de   intins deja plasele de sarma ...iar langa una de langa culei se vede ...depozitul de piatra sparta .... :D

ddfab

azi miscare si pe lotul 2, la capatul dinspre Alba Iulia. de o parte si de alta a viaductului de la Santimbru fabrici, vreo 5 basculante si ceva excavatoare. fara poze, ca am fost surprins de peisaj... :)

Stefan01

^
Ce aktori de meserie avem. Au inceput sa lucreze odata cu venirea vremii ploioase. Cat se vor mai chinui sa-si joace rolul, pardon, sa puna grinzile la nodul Teius ? Dar la intersectia cu magistralele CF 200A si 300 ?

cfdp

#16942
revin la podet, bazinul aferent are cu generozitate aprox 60-80ha ( se poate determina pe g earth)  nici 1kmp deci un penibil debit de 2-4mc/s, ce proiect hidro??
revin: era oportun  ditamai podetul ????  si la cota radier respectiva?

rocklee

Poate trece si nenea cu tractoru pe acolo. De aceia l-au făcut așa mare  :D

Daniel_I

#16944
Nici eu nu inteleg de ce e asa mare tubul metalic. Acelasi paraias subtraverseaza o strada mai sus printr-un tub de 0.5 M in diametru. Explicatia ca e o trecere pentru animale nu sta in picioare deoarece de jur imprejur sunt case cu gradini imprejmuite cu gard, nu e o trecere din cam in camp pe unde trec animale. Daca mergem 1 Km mai incolo inspre raul Mures avem o alta trecere prin tub metalic situata in plin camp (teren agricol) unde sunt si am vazut animale care trec (iepuri, vulpi, caprioare) iar dimensiunea tubului e de aproximativ 3 ori mai mica decat acesta.
On The Road

alecu26

Un tub pus fara proiect...de primar sau sateni, nu se compara cu un podet proiectat pt inundatie 2% plus o garda de 1 metro sa treaca plutitorii. Oricum ciudat ca CNAIR a aprobat podet metallic pentru un curs de apa permanent.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Daniel_I

@Alecu, nu e un curs de apa permanent, acolo exista un firicel de apa in care cel mult te poti uda la glezna doar la ploi mari si cand se topesc zapile. Nu e pus de sateni pentru ca strada a fost reabilitata de 4 ani de catre primaria Alba Iulia si nu cred ca nu au avut autorizatie de la mediu cu date legate de debit.
On The Road

cfdp

#16947
Pe google earth se poate, in 3d, vedea si masura  bazinul. S max =70 ha< 1kmp si cu asigurare de 2% nu depaseste debitul de 4mc/s.
Clar oferta pe podetele tubulare este foarte mare sau chiar a fost negociata ulterior. La fel cred ca a fost si solutia tablierelor metalice,
care au aparut in toate tipurile de structuri la pasaje, mai ales in noduri.
    Am impresia ca nu s-a definitivat negocierea schimbari solutiei la structuri deoarece :
tabliere intregi stau la nodul alba nord pe platforme cand printr-un minim efort financiar si uman s-ar putea pune pe pozitie  si deconta????
sau pasajul de la Lancram care are marcaj santier (galben! oare neplatit?
    Sper sa nu am dreptate dar imi este frica ca metoda cunoscuta de a schimba solutia tehnica, practicata de constructori,"pumnul in gura" sau "pus in fata faptului implinit"  logica la o adica daca este FIDIC galben
este greu digerata de beneficiar, care nu are curajul sa accepte schimbarile. In mod normal la licitatie, daca exista o solutie tehnica, in speta (ba, bp, str mixte sau metal) ar trebui respectata deorece al doilea clasat poate este dezavantajat la o schimbare.
    Un singur exemplu: la solutii cu beton precomprimat (profit x) vine o societate specializata pe structuri metalice (corten) care demonstreaza tehnic ca acestea sunt mai bune si se incadreaza in buget (profit mai mare) si la BP FOLOSESTE ACELASI TIP DE GRINDA.....

luc

#16948
Activitate azi, în jur de ora 12, la pasajul peste autostradă, din Nodul Alba Iulia Nord (GPS)


(GPS)


Muncitori la ambele culee.. Câți?  (GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

ddfab

^ cati? iti zic eu: este o echipa de 10 muncitori in zona...