Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

AlinC

ST2 partea de jos a orasului Teius pana la Beldiu:



Au cam disparut baltile.

adiarc

hmmmm...n-as fii asa sigur nici pe 2020...poate doar sa avem noroc cu alegerile
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

florin74

Fata de filmarea de acum 10 zile, se vede un progres in zona respectiva. Aici si la Oiejdea cred ca au cel mai mult de  lucru la terasamente. Cred ca Marcu aproape a terminat in capat la Aiud, probabil ca acum baga la Sancrai, imediat dupa supratraversarea.
Daca mai prind o luna- o luna jumatate de vreme buna, raman la anul cu rampele la supratraversarile autostrazii.
Structurile devin punctul critic, mai ales trecerea CF de la Teius (inclusiv devierile de retele)

Marius

Daca am observat bine in filmul lui Alin, la Alba Iulia nord lipseste o pila, pe sensul Sebes-Turda, la nord de calea ferata. Oare de ce nu s-au apucat de ea in perioada in care LEA110kv a fost oprita? Avand in vedere ca se afla direct sub ea? Probabil ca sa aiba loc utilajele pentru executia celorlalte pile, insa nu sunt sigur.

adiarc

sa precizam ca in zona nu a mai plouat ca lumea de 2 luni si jumatate....este momentul ideal pt terasament si zonele acelea cu balti....eu inca nu sunt convins ca sunt toate rezolvate...tocmai pt ca nu a mai plouat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Ar fi monument de prostie sa nu rezolve acum pe seceta asta zonele umede si joase. Toate. Inca 10...15 zile de seceta vor mai fi minim.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Cristian 74

Referitor la ST1:
Păcat că Alin nu a mers să filmeze locul secret în care lucrează din greu celelalte 190 de utilaje din cele 200 de care vorbea domnul Dîrzu. Chiar nu există o limită a ridicolului pentru politrucii ăștia lingăi, care încep fiecare propoziție cu "așa cum a spus domnul ministru" (sau domnul "minstru", ca să păstrăm scrierea originală a academicianului).

Europiu

Revin cu o întrebare către specialiști: Alba Iulia Nord, bretea ieșire Turda -> Sebeș; nu trebuia prevăzută o scurgere a apelor acolo? Vi se pare safe așa cum e? Zic localnicii că nu a mai plouat demult dar încă băltește acolo...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

TibiV

@Alecu...

Si ce?!...

Toata retaua rutiera este formata dintr-un intreg sir de monumente de prostie, ca un un colier al incompetentei...
De ce?
Pentru ca.... CxxxR!...  >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cfdp

sub bretea este prevazut podet, dar cred ca trebuie asfaltat ca sa poata realiza podetul......  De ce atata graba...

ddfab

in zona filmata de alinC, erau 4 balti semnificative. acum mai sunt doua. deci la balti, mai usurel... intradevar, unde au rezolvat baltile au si ridicat terasamentul peste nivelul podetelor.
si mai au niste balti, langa acel depozit de combustibil de langa nodul Teius, unde trebuie relocata o conducta de apa.
in alta ordine de idei, la dealul de la nodul Alba Nord, ne poate explica un specialist(pentru noi astia mai in afara domeniului  :)), ce reprezinta solutia tehnica din zona sudica a dealului, cu acele patrate de beton? sunt ceva drenaje? ca acolo nu am vazut sa foreze ...merci.

horatiu.cosma

Mă uit la figura lui Caretta la ultimele vizite ale lui Cuc. Comparativ cu anii trecuți când avea o figura atentă, concentrată, receptivă la întrebările jurnaliștilor acuma emană o scârbă și o lehamite pe care cu greu le poate ascunde facial. Probabil s-a săturat până peste cap de circul ăsta penibil în care trebuie să se facă că lucrează de fiecare dată când vine ministrul, să dea promisiuni mincinoase și să îi cânte în strună la Cuc. Cuc în schimb nu are nicio greață, minte cu seninătate și joacă piesa asta caragialiană fără să clipească. Cu siguranță știe și el despre problemele contractuale, despre pretențiile financiare suplimentare ale celor de la Pizzarotti pe care CNAIR nu și le asumă ca pe LD3, despre mobilizarea corespunzătoare. Inginerul face ce zice CNAIR. CNAIR așteaptă salariul la final de lună și uite așa uite autostrada, nu e autostrada.

Pe lotul 2 se discută să intre Retter subcontractor din 2017, de pe vremea lui Ioniță. E un adițional fără niciun cost suplimentar pentru CNAIR, introduce doar posibilitatea să plătească direct pe Retter fără să mai treacă pe la Aktor. Pare o miză insignifiantă în comparație cu ecoductul de pe LD3 și totuși, 2 ani and still counting...

Cancerul de acolo e nevindecabil. Mi-a povestit cineva care a plecat din CNAIR și că i-a luat vreo 6 luni cu medicamentație serioasă să își revină la o gândire de om normal, cu probleme mari la noul job în privat, cu crize etc. Aceeași care au semnat rezilierea pe LD3 povesteau la deschiderea UMB la Ilia că "hai domnule nu mai tot băgați bățul cu presiuni pentru deschidere, că nu se poate acuma, noi vrem să deschidem, suntem ok, să termine cu neconformitatea și deschidem fără probleme, nu e o miză". Și a doua zi, psihoticii dau cu contractul de pământ...

Nici nu cred că ne dăm seama cât de gravă e situația în CNAIR. Îmi e tot mai clar că din 2020 încolo, după alegeri reluăm discuția serioasă despre inaugurări de autostrăzi. Până atunci speranța maximă e să nu mai spargă/rezilieze din autostrăzi în căutarea obsesiilor conspiraționiste.

nicolae_leahu88

In alta ordine de idei, ieri dupa masa au asternut balast stabilizat pe ambele rampe de la supratraversarea DN 1 in zona Lancram(Lukoil). Lucrare executata de catre Elis Pavaje.

ddfab

azi , de dimineata, se pregateau de asfaltarea devierii dn1 din curba oiejdea.finisau marginile vechiului dn, ca sa nu fie "fisuri mai mari de un pix" :D.
erau aduse utilajele necesare, finisor, etc... am fost atat de surprins, incat nu am avut timp de foto...

dragos76

Oare au trecut aproape doi ani de când au început lucrările (decopertarea) la devierea aia?