Drumul Expres DEx Buzău-Brăila

Started by ultrasbz, January 05, 2019, 01:05:51 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Feri

#210
QuoteLămuriri de ultimă oră de la șeful CNAIR

Cristian Pistol, șef CNAIR: ,,A fost o neînțelegere. Drumul Expres Buzău – Brăila se va face, doar că nu va fi pe fonduri europene. Finanțarea se va face cu fonduri guvernamentale. De ce nu se va face pe fonduri europene ? Pentru că, o să vi se pară ciudat, dar ăsta e adevărul, Focșani – Brăila a avut noroc. Licitația pentru studiul de fezabilitate s-a făcut mai repede decât pe Buzău – Brăila, iar firma care l-a întocmit s-a mișcat, din nou, foarte bine. N-a fost vorba de alte calcule, pur și simplu documentația pentru Focșani – Brăila a ieșit mai repede".

În discuție a intervenit și Sorin Robu, șeful de la Buzău al Direcției Regionale de Drumuri și Poduri:
,,Nu există să nu se facă Buzău – Brăila. Îmi pare rău că s-a înțeles greșit, am fost sunat azi de o grămadă de oameni îngrijorați. A trebuit să-i liniștesc. S-au plătit și făcut studii geo, s-a plătit studiul de fezabilitate, care e în lucru, va fi gata la începutul anului viitor. Apoi se va lansa licitația de proiectare și execuție. Din păcate am avut acea problemă cu licitația pentru studiul de fezabilitate, ghinion, s-a pierdut timp"

Sursa

:lol: :lol: :lol:

survola

Se pare că avem bani, timp nu avem :p

tom_sawyer

#212
24 Feb 2020
CNAIR S.A. a semnat contractul pentru ,,Elaborarea Studiului de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție pentru obiectivul Drum Expres Buzău-Brăila "  cu firma Ingineria Especializada Obra Civil E Industrial S.A.
Contractul are o durată de 24 de luni, iar valoarea este de 16.591.031,97 Lei, fără TVA.
http://cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/s-semnat-contractul-pentru-elaborarea-studiului-de-0


18 Iun 2020

Joi, 18.06.2020, C.N.A.I.R. a semnat contractul de servicii "Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție pentru obiectivul Drum Expres Focșani-Brăila".
Contractul în valoare de 15.001.446,99 Lei, fără TVA, a fost semnat cu operatorul economic INGENIERIA ESPECIALIZADA OBRA CIVIL E INDUSTRIAL S.A.
Durata contractului este de 24 luni
http://cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-semnat-contractul-pentru-elaborarea-studiului#/0


Buzău-BR e pe coridor european, Focșani-BR nu e. Valori de trafic mult mai mari pe Buzău. 4 luni avans la semnarea contractului pentru Buzău (Pistol și ăla de la DRDP mint) și totuși cineva a împins varianta prin Focșani în față.

slartibartfast

Știu că e târziu, dar încă mai cârcotesc: nu trebuia să fie vorba de nicio concurență dacă se făcea Brăila-Râmnic, cu descărcare în Y în A7 spre Boboc și spre Bogza. Era un singur proiect, perfect finanțabil, și nu mai trebuia altceva. Nu de două ori mai mulți bani, nu de două ori mai multă muncă.

naivu

^Chiar imi placea idea ta si cum ai legat pozitionarea bifurcatiei de traversarea Buzaului.

esendy

#215
Deci chiar e tampit sa faci economie sa unesti traficul de pe buc-ploiesti cu bucuresti-buzau si apoi sa nu mai faci economie de bani si sa desparti traficul braila-buzau si braila-focsani, nici macar nu faci galati-focsani

Ce valori de trafic sunt de au trebuit despartite? Sa vedeti ce trafic va fi pe PL-BUC dupa ce se termina PL-BZ !!! Va fi 10x fata de braila-focsani/buzau

survola

Să nu exagerăm cu creșterea asta de trafic.
Nu fac față drumurile care alimentează A3, în primul rând.

hvm

@survola Pai hai sa vedem. Buzau - Bucuresti va include traficul care vine de la Brăila la Buzău și traficul care vine pe dn2. Tot pe Ploiești București o să avem și tot traficul care vine pe DN1 spre București. În acest moment DN1 este cel aglomerat urmat destul de aproape de dn2 si ambele sunt de cel puțin patru cinci ori mai aglomerate decât Buzău Brăila, adăugăm traficul Brăila Buzău și o să avem de cel puțin 8 poate 10 ori mai mult decât pe Brăila Buzău.

Mie mi se pare oarecum logic.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Sheehan

Ce se mai aude legat de asta?

"CNAIR SA va demara în curând o procedură de achiziție publică având ca obiect "Elaborare Studiu de Fezabilitate Nod conexiune Drum Expres Buzău - Brăila cu Drum Expres Brăila Galaţi".
Drumurile Expres Buzău - Brăila şi Brăila - Galați vor debuşa în drumul național DN 22, acel tronson a fost prevăzut cu două benzi de circulație pe sens, separate de o bandă mediană."

Sheehan

Incă o amânare.
data_inceperii   03.04.2020 - ETAPA PROIECTARE
data_finalizarii   29.06.2022 (TERMEN INITIAL)
01.12.2025 – CONFORM AA NR. 13)

slartibartfast

Quote from: naivu on October 09, 2024, 08:43:04 PM^Chiar imi placea idea ta si cum ai legat pozitionarea bifurcatiei de traversarea Buzaului.

Știu, nu sunt în stare să renunț la ea.

Nu știu pe unde mai e proiectul ăsta, dar acum, cu DX Focșani-Brăila stabilit, devine evident că cea mai bună soluție ar fi un drum expres Rm. Sărat-Salcia Tudor. Distanță în linie dreaptă 32 km. Probabil DX ar avea vreo 40 cu toate curbele, costurile undeva la o treime, iar distanța totală între Buzău și Brăila ar fi cam aceeași cu drumul ăla încâlcit care ocolește râul Buzău și trebuie să treacă peste toate căile ferate din jurul Făureiului, plus cu drumuri de legătură lungi la fiecare nod.

S-ar și elibera zona Buzăului pentru un eventual drum expres care să ducă spre Slobozia și să lege A7 de A2, lucru de care cred că de anul ăsta o să înceapă să devină evident că va fi nevoie.

26ld

#221
^Nu cred ca vor lega Slobozia de Buzau printr-un drum nou si nu cred ca ar trebui. Sau Ramnicu Sarat de Salcia Tudor. A trecut vremea aia cand s-au ales ambele idiotenii de drumuri expres Focsani-Braila si Buzau-Braila.
Chiar cred ca daca ar fi bani disponibili, ar fi mai bine cheltuiti altundeva. Nu sunt orase atat de importante care sa genereze nici PIB si nici trafic. Legatura Buzaului la drumuri rapide va fi fix A7 si eventual noul DX spre Braila,continuat eventual viitorul DX catre Tulcea-Constanta.

Actualul drum nu e deloc aglomerat, poate ceva mai mult vara cand se mai duce lumea la mare. Anul trecut am mers prin zona si asta e impresia mea. Da, trece prin sate, dar chiar sunt altele care ard mai tare decat un drum rapid intre Buzau si Slobozia, mai ales cu Focsani-Braila in licitatie si Braila-Tulcea-Constanta la faza studiului de fezabilitate.

Si o poza din studiul Foscani-Braila care arata nivelul de trafic din 2017:





Powered by API/PUM imgur uploader

Feri

Pentru drumul Expres Buzău – Brăila forajele geotehnice au depășit 61%
C.Pistol FB

Feri

S-a publicat memoriu de prezentare DEx Buzău - Brăila:



























Powered by API/PUM imgur uploader

----

Din ultimul nod rezulă că nu sunt prinse bretele directe cu DEx6 Galați în proiectul ăsta.

tom_sawyer

#224
Incredibil ce porcărie, deci și din BR și din GL trebuie să faci în plus 5 km (2,5 km dus-întors până la giratoriul de lângă pod) ca să ai acces pe DEx.