Drumul Expres DEx Buzău-Brăila

Started by ultrasbz, January 05, 2019, 01:05:51 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer

#195
Quote from: ultrasbz on October 05, 2024, 08:41:27 AMPistol declara ca probabil se va renunta la DX Buzau - Braila


Tot articolul: link

Proști și ticăloși ce sunt. Dublare DN25 și DEx cu trafic infim vs. renunțarea la conectarea zonei BR-GL cu capitala țării și mai departe spre vest.

O să fac o petiție la Comisia Europeană să le atrag atenția asupra absurdității de a finanța așa ceva. Un proiect TEN-T vs. unul non TEN-T.


Sper să rămână în istorie și boul ăsta:

Quote from: tom_sawyer on October 30, 2021, 08:37:38 PM

naivu

#196
L-am reascultat pe ... de Chiriac, presedinte CJ Braila, cum credea ca are un fel de drept divin la doua DX-uri intre Braila si A7 si Catalin Drula vrea sa-i fure unul din ele si ca e prea mare ocolul Braila-RamnicuSarat-Buzau ca sa mearga la Bucuresti, las' ca acum va ocoli Braila-Focsani-Buzau  :D !
Partea proasta este ca, pt o legatura ceva mai buna a Moldovei (noastre) cu podul de la Braila, se strica conexiunea cu capitala tarii nu doar pt BR+GL dar si pt traficul care venea prin vama Giurgiulesti (din sudul R. Moldova si regiunea Odessa). Braila-Buzau era clar mai important, iar Braila-RmSarat era un compromis perfect pt ambele directii.
A mai ramas speranta in upgradarea DN21 la Transregio, e de vazut cat de aproape de un DX il vor face.

roberthpop

Daca nu scria ca e Chiriac credeam ca e Oprisan!!!
Roberth Pop

carutasul

dar nu prea înțeleg de ce nu se pot duce la București prin Slobozia. Legăturile spre Râmnic/Focșani/Buzău sunt bune pentru a ajunge în restul Moldovei și în Ardeal, prin A2 legătura cu Bucureștiul se poate face mai repede și mai ieftin, de fapt cu câteva centuri și terminarea DX Brăila-Galați ar fi deja "aproape" rezolvată. Sau trebuie musai să intre prin Voluntari... o să poată și asta în vreo doi ani, pe A0.

GAC

de la drajna la braila sunt doar cateva localitati mici in timp ce drumul e drept. o centura slabozia-est rezolva problema.

carutasul

Exact. Câteva localități la 10km una de alta. Dar am zis "centuri" în ideea că poți face și acolo centuri ca să fie fericiți că pot merge cu 100km/h legal. Și într-un viitor oarecare poți extinde la două benzi pe sens cu mare ușurință, e și spațiu, e și câmpie. Din cauza asta mi se pare mai potrivit Galați (sau Brăila, cum vor) Focșani care rezolvă și legătura cu Ardealul mai scurt și te duce și mai în "inima" Moldovei.

tom_sawyer

#201
Ce legături cu Ardealul rezolvă traseul prin Focșani? Crezi că se face A8 cât ai bate din tobe la Iași? ??? Și oricum aia ar rezolva doar legătura cu jumătatea de nord a Transilvaniei.

Ăștia nu mai au bani nici să se p... în centru. Ce sperați, să se facă împreună și DEx Focșani-Brăila și TR Brăila-Slobozia?! E pa și TR-ul.

Cred că nu realizați că ei vor să renunțe la singurul drum de pe rețeaua TEN-T dintre cele discutate aici.
Și vor să încerce giumbușlucul să bage alte drumuri pe TEN-T; proști să fie cei din Comisie să accepte.

Quote from: tom_sawyer on August 29, 2024, 11:10:07 AM
https://transport.ec.europa.eu/news-events/news/sustainable-and-resilient-transport-network-bringing-europe-closer-together-2024-06-13_en

dr4qul4

Drajna-Slobozia-Braila e plin de tiruri. Era plin si inainte, dar de 2 ani e de ocolit. Trec ucrainienii de zici ca sunt convoaie.
Iar din cate stiu eu, se vorbea de un TR nu de un DX. Ba mai mult, ideea era sa se desprinda din DX Buzau-Braila, asadar nu se va mai face nimic. Poate doar o centura la Slobozia.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

carutasul

Recunosc că n-am mai trecut pe acolo de la război încoace deci te cred. Lejer nu era nici atunci dar nici de speriat. Însă se poate atunci face ăsta la două benzi, expres sau neexpres, tot mi se pare mai simplu. Mai ales că nu știm dacă TIR-urile din Ucraina vor mai trece mult timp, într-un fel sau altul se va termina și războiul mai înainte de a face noi un DX probabil. În fine, nu sunt în măsură să fac un SF dar mi s-ar părea mai avantajos să acoperi mai multe direcții decât să faci două DX-uri aproape în aceeași zonă.

Feri

După ce se va da în folosință A7 Dumbrava - Buzău și mare parte din traficul Brăila/Galați cu capitala se va muta de pe DN21/A2 pe DN2B, vor (re)descoperi și cei de la MT/CNIR că trebuie upgrade la Buzău - Brăila.  :headbash:

dr4qul4

Calarasi -Braila are sens ca DX doar daca vom avea si pod la Calarasi. Este singurul DN care poate fi upgradat la standard (cu unele derogari) de DX.
Din Bucuresti nu conteaza daca mergem la Galati pe Slobozia sau pe Buzau.
Dar va conta daca pleci de la Brasov, Sibiu si Craiova  (mai ales daca va fi DX si Gaesti-Ploiesti).
In fine, daca renuntarea la DX Bz-Br inseamna DX Focsani-Braila - Calarasi, atunci e o solutie acceptabila.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

carutasul

@tom_sawyer Nu la A8 mă refeream. Chiar și acum legătura între Galați și Brașov se face în mod obișnuit prin Focșani-Lepșa Tg-Secuiesc. (e drept, ori Galați-Focșani ori Galați-Buzău e cam același lucru în condițiile astea). Chiar dacă nu va fi vreodată autostradă pe acolo tot va fi cea mai scurtă legătură și va fi folosită. Eu personal nu aș putea să aleg între ele, probabil niște date de trafic și statistici ar fi utile, însă e evident că cele două se concurează reciproc. De asta aș prefera modernizarea Slobozia-Brăila (da, și perspectiva unui pod la Călărași e un motiv, dar se poate lăsa pe mai târziu, centura Slobozia pentru început și pe măsură ce mai apar blocaje centuri la satele de pe traseu). Ideal făcut proiectul ca să îi ajute și pe "dezvoltatori" să știe cum își amplasează eventualele noi cartiere și unde să nu se extindă, știu că nu e cea mai bogată zonă dar tot se mai construiește și pe acolo.

tom_sawyer

#207
Brăila-Slobozia nu are nicio șansă să fie un drum expres veritabil, cel mult o dublare prin localități. Asta a spus-o preș. CJ Galați, care e parte din asocierea care realizează SF-ul.
Nu au bani de traseu nou (cu excepția Sloboziei). Exact ca la dublarea DN25, a promis ocolirea localităților și a ieșit tot prin localități.


Brăila-Buzău este foarte util și în perspectiva unei "viabilizări" a CoBra pentru un PPP. Care sper că se va face mai repede decât un nou pod la Călărași.

carutasul

Da, ce să zic, asta cu "nu sunt bani" e relativă, dacă ai bani de două expresuri și renunți la unul ar trebui să ai pentru al treilea. Dar nici nu cred că e urgent, cum ziceam, dacă fac centura Slobozia restul mai poate aștepta câtva. În ceea ce privește "viabilizarea" CoBra, posibil, nu știu. M-am uitat chiar acum pe waze, Buzău-întorsura Buzăului cam două ore, Focșani-Tg Secuiesc tot cam două ore. Cred că Brașov-A3-A7-Buzău tot cam 2 ore ar fi - deci ar fi un avantaj, dar nu major...

Feri

CESTRIN:

AU FOST REALIZATE FORAJE GEOTEHNICE IN PROPORTIE DE 31%