[B] Trenurile de metrou

Started by Ionut, September 16, 2011, 03:59:13 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

AndreiB

Da, exact la asta ma refeream.

Refacut infrastructura M2 + semnalizare noua, pe urma utilizat cele 17 si un numar in plus de CAF-uri pentru a oferi o frecventa de 1.5min la ora de varf.

subway

Nu vad nicio utilitate in schimbarea signalingului pe CAF

AndreiB

Si cu ce trenuri operezi pe M2 dupa refacerea infrastructurii (presupunand ca se upgradeaza si semnalizarea compatibila cu M5)? O licitatie noua daca cele 17 ca optiune suplimentara nu ajung?

subway

Foarte slabe sanse sa se reabiliteze intr-un viitor iminent...

v.ghiorghica

Nu se poate instala pe un tren de metrou un singur echipament imbarcat compatibil cu 2 sisteme de instalatii de cale diferite (CBTC si circuite de cale).
Daca se va decide modernizarea M2 pe parte de signalling, la cum e legislatia momentan, se va repeta episodul M5 la nivel de echipamente de cale. Cosmar.
Iar trenurile ramase vor trebui adaptate (echipament imbarcat compatibil). Alt cosmar.

Avand in vedere ca pe M2 exista in momentul de fata ATP + ATO functional, modernizarea pe parte de signalling e complet nejustificata, atata timp cat piesele si echipamentele necesare se produc in continuare. Se pot face modificari pt reducerea timpului de rebrusare la Pipera, dar cam atat. Solutia este dezvoltarea transportului de suprafata care sa degreveze circulatia in subteran in acea zona. Nu este normal sa depinzi doar de metrou in cea mai aglomerata zona de business din Bucuresti, mai ales ca extinderea preconizata va ingreuna si mai mult traficul.

subway

Oricum reabilitarea liniei e si mai de cosmar. La entuziasmul Mrex eu le-am zis sa se gandeasca bine la ce si cum vor sa facem ca nu vreau sa ma impuste lumea pe strada!...Ei s-au bazat pe o atitudine cooperanta din partea Bombardier dar ti-ai gasit...
De aceea s-a ratat si tentativa de licitatie.

v.ghiorghica

 @subway
Da...dar acum Alstom a cumparat Bombardier! O sa fie interesant...

strainu

Știți cumva dacă s-a terminat operațiunea de scoatere a trenului din depoul Berceni? Văd că a fost atribuit un contract în aprilie, dar nu am găsit nimic dacă a început sau nu. http://e-licitatie.ro/pub/notices/ca-notices/view-snc/100129764
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

subway

Cat timp nu se incheie litigiul cu CAF nu cred ca se atinge cineva de el.

tom_sawyer

Anunt de participare: [CN1024265] Servicii de mentenanta pentru ramele electrice de metrou si vehiculele feroviare specifice infrastructurii de metrou, pentru o perioadă de 15 ani

Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 2.828.901.015,00  si 4.101.906.471,75  Moneda: RON

O singură ofertă: Alstom Transport S.A.


oc7avian

Randările finale cu BM4 Metropolis





Sursa: ClubFeroviar (Zilele Feroviare) via Forum MetrouUșor
Powered by API/PUM imgur uploader

lucian

La caf-uri dungile sunt albastre,aici le au ales portocalii.Daca vor veni altele ce culoare le mai alegem??? 

zeckesan

CAF-urile sunt pe M2 (albastru), astea pe M5 (portocaliu). Vedem la M6 dacă se respectă schema de culori

sab

Mai greu, mai ales ca M4 si M6 au traseu comun, dar culori diferite. Ar insemna ca ramele mov M6 sa circule strict pe M6 si cele verzi M4 sa circule strict pe M4, ceea ce este aproape imposibil. A se vedea si exemplul M1+3.

Valentin

M6 = M4, nu o sa existe M6 mov si M4 verde, vor fi doar trenuri verzi daca vor sa pastreze logica culorilor la trenuri. Verde ar trebui sa fie si in statii pe infotaiment si restul...