News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 20 Guests are viewing this topic.

Bachus01

Daca ne ghidam dupa proiect si am anticipat bine pe schite/filmari ceva de genul va fii podul   .





Powered by API/PUM imgur uploader





Powered by API/PUM imgur uploader

Lozzo

#3151
Postasem initial aici o intrebare la ceva ce Bachus01 postase raspunul intre timp. Pentru a nu mai deranja moderatorii cu stersul folosesc spatiul acesta.

Multumesc Bachus01 pentru imaginile edificatoare.

L.E. @Bachus01 e foarte greu sa iti dai seama cu adevarat. Singura informatie din proiect utila pentru a estima este acea zona in care se marcheaza schimbarea de sol, de la vegetal la argilos (in partea de jos). Probabil se regaseste undeva in zona sapata a dealului (la baza lui). Din imaginea capturata de tine pare a fi in zona in care avem ultima casa de pe traseu si incepe rampa de urcare provizorie.
Drumul preferat: intre cel stiut si cel drept este tot timpul cel care nu este ultimul.

Bachus01

In zona incercuita cu rosu mai lipsesc pile. Eventual un coleg cu mai multa experienta ne poate spune cate . Cred ca aprox 3-5 randuri de pile dar nu reusesc sa ma orientez dupa schite si filmari





Powered by API/PUM imgur uploader






Powered by API/PUM imgur uploader

alecu26

chiar daca zona cu grinzi din beton va merge repede, in mijlocul apei e inca mult de lucru. Facute insule...palplanse, pile....grinzi....dupa aia acelasi lucru pe partea cealalta.

Sau cine stie...poate se descurca sa primeasca aviz pt a restrictiona toata valea la cativa zeci de metri. Si atunci toata problema e de a adduce o macara foarte foarte mare.

Se misca lucrurile la pod dar inca e mult mult de lucru la pod.
Drumurile noastre POATE;

gxg29

In albia Oltului vor mai fi cel putin 2 pile daca se opteaza pentru doua deschideri de 70 m, altfel la o distanta de 200 m intre cele doua pile existente s-ar putea sa avem chiar 3 pile in albia Oltului in afar de cea existenta (mal drept) si cea la care se lucreaza (mal stang).

Nelu


pasa_andrei

Mai este o singura pila de facut in albia oltului. Oltul se trece practic cu 2 deschideri de 50m si inca un centrala de 70m.

paulmare

^ cine le-a impus sa treaca asa 50+70+50 ? are de-a face cumva cu vechea aberatie a lui cioasca cu oltul navigabil, port la slatina etc ?
sau din cauza profilului albiei sau alt motiv de bun simtz

dr4qul4

#3158
Podul e in amonte de cel de CF, asa ca nu are legatura cu navigabiltiatea Oltului. Probabil sunt cerinte de la apele romane pentru a limita numarul de pile in albie sau vreo masura de siguranta din cauza barajului. Oricum 50-70-50 este ceva absolut normal pentru un rau atat de mare. Stai sa vezi deschiderile centrale de la podul A0 peste Dambovita.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

gxg29

#3159
^^

Pentru o pila trebuie sa avem de acoperit o distanta de maxim 120 metrii (70+50) ... dar dupa proiect mai sunt de facut 3 pile in albia Oltului ..... pentru ca distanta actuala intre piele existente este de circa 200 m .... eu sper sa faca doar doua pile pentru doua deschideri de 70 si una de 50 dar pariul il pun pe inca 3 pile in albia Oltului.





Powered by API/PUM imgur uploader

Bachus01

Conform schitelor o singură pila mai trebuie facuta.  Citeste cu o pagină in urma apoi arunca un ochi pe proiect/filmări  . Totusi este Olt nu vreun fluviu.

dorum

Si eu aveam impresia ca ar fi mai multe. Acum e clar, multumim @Bachus01

Lozzo

Eu am masurat niste segmente pe GEarth. Mi-a iesit putin mai oblic podul.




Powered by API/PUM imgur uploader

Nu vreau sa ma bag in vreo cearta, asa ca nu o sa mai spun nimic de ce mai e de facut sau nu. Ma cearta altii pe suficiente topicuri.

Daca e masurat gresit de mine imi cer scuze.
Drumul preferat: intre cel stiut si cel drept este tot timpul cel care nu este ultimul.

pelan87

Sunt de acord cu afirmatiile lui @gxg29 si @Lozzo.

@Bachus01 cred ca aceasta postare a ta pleaca de la o presupunere gresita. Tu ai considerat ca doar pilele care sustin grinzile metalice de 50, respectiv 70 metri, vor fi in apa, si le-ai numerotat dupa acest considerent. Dar de fapt se vede in prima poza din postarea ta ca nivelul apei este evidentiat cu o linie orizontala si ca sunt mai multe pile in apa.

pelan87

In sustinerea afirmatiei mele de mai sus, atasez si o imagine despre cum ar veni pilele, precum si deschiderea dintre ele:





Ultima pila evidentiata in imaginea de mai sus, desi pare a fi pe mal, de fapt in final va fi "in apa", dupa ce se va indeparta balastul provizoriu.