Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 9 Guests are viewing this topic.

naivu

Nu te astepta ca chestiile juridice sa fie simple! Eu am inteles ca au anulat deja contractul cu UMB (aveau codicil la contract ca se anuleaza in caz de decizie contrara a CAB). Chiar daca la reevaluare iese la fel, pasii procedurali trebuie urmati, altfel pot fi probleme mult mai mari decat 2-3luni intarziere.

SniperGuy

Astazi, in jurul orei 12, erau ceva utilaje UMB (un trailer si un excavator, pana in localitatea Jitaru, venind dinspre Slatina. Trailer-ul era oprit pe DN65 iar excavatorul era pe camp, in proximitatea trailer-ului. 100% erau ale UMB, ambele avand sigla verde a UMB-ului. Asta inseamna ca au intrat si pe tronsonul 3.  :D

daniel321

#3137
Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 Lot2 UMB Piatra Olt Valea Mare 16 12 2020
Sursa CNADNR decembrie:
Stadiu fizic actual            Stadiul financiar actual*   An deschidere (înfolosință) **
Tronson 1   17.5%  +3%  (PROG CONSOLIDAT)   *23.02%        **2022               
                                  35% - SECTOR 3                             
                                    6% - SECTOR 1 
Data începerii:
27.12.2018 - PROIECTARE, 16.09.2019 -EXECUTIE SECTOR 3, 13.07.2020 - EXECUTIE SECTOR 1
Data finalizării: TRIM IV 2021

Tronson 2 Lot1  57.01%     +5%                              *29.31%         **2022
Data începerii:
21.12.2018 - ACTIVITATEA DE
PROIECTARE, 24.09.2019 - EXECUTIE (ETAPELE I, II SI III), 21.11.2019 - EXECUTIE (ETAPA IV)
Data finalizării: TRIM IV 2021

Tronson 2 Lot2  53.08%     +7%                              *29.75%         **2022
Data începerii:
21.12.2018 - ACTIVITATEA DE PROIECTARE, 24.09.2019 - EXECUTIE (ETAPELE I, II SI III), 21.11.2019 - EXECUTIE (ETAPA IV)
Data finalizării: TRIM IV 2021

TRONSON 3               0%                                                  *0%         **2024
Sector: VALEA MARE - COLONESTI
Lungime (km) 31.75
Data începerii:
18.01.2021
Data finalizării:
TRIM IV 2023

AlexxC

Confirm spusele lui SniperGuy, vineri la pranz in timp ce ma deplasam dinspre Slatina spre Pitesti(o ora parcurs) am numarat vreo 20 basculante portocalii si cateva trailere cu utilaje; probabil mai sunt si altele cu care nu m-am intersectat...deci vin intariri din Moldova si sunt in numar mare  :D
Si inca o observatie care tine mai mult de siguranta circulatiei rutiere :In aceasta zona https://www.google.ro/maps/@44.6006398,24.6197988,3a,75y,348.97h,90.88t/data=!3m6!1e1!3m4!1svCcg2JGeLEMh5OWsMAkFRw!2e0!7i13312!8i6656!5m1!1e4 am reperat pe camp o turma de peste 20 caprioare si cativa km inspre Slatina alte 6 exemplare. In cazul in care nu au fost prevazute, e musai sa avem garduri de protectie impotriva faunei pe sectoarele din proximitatea padurilor.

Bachus01

Utilajele vin din organizarea de santier de pe A7 , in decembrie era plin de utilaje iar ieri cand am trecut mai erau cam jumatate .
O veste buna , cand vremea va permite probabil vor intra in forta pe santier .

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 UMB Lot2 Pod Peste Raul Olt Si Balta Milcov 11 01 2021


daniel321

#3141
Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 UMB Lot2 Pod Peste Raul Olt Si Balta Milcov 20 01 2021


rocklee


TibiV

Cand or muta LEA de 01.10?...

Acolo pare destul de clar ca trebuie facuta o pila, care nici macar nu a fost inceputa - evident din cauza liniei electrice...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Se vede la 3:15 că e relocată rețeaua.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Lozzo

#3146
Multumim daniel321. Ai capturat un moment interesant, cel de dezmortire al santierului dupa iarna. Imaginile tale imi dau speranta ca in curand va incepe din nou agitatia pe acest santier.


Poate ca s-a mai discutat, dar nu am gasit in urma discutia si nici fise technice. Podul peste Olt va avea deschiderile toate de aceeasi lungime si va arata mai mult sau mai putin ca cel feroviar de langa?

Observ ca la cele 2 pile deja din albie se foloseste aceeasi lungime aproximativa a deschiderii ca la cel feroviar. Se poate (fara a schimba technologia podului ca la Braila, Ciurel, etc) si se intentioneaza crearea de deschideri mai lungi?


L.E. Multumesc Ionutcatalin
Drumul preferat: intre cel stiut si cel drept este tot timpul cel care nu este ultimul.