Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

8 Members and 19 Guests are viewing this topic.

NGC

Sunt decizii. La plural. Si tare imi e ca mai vine una la fel, daca ne luam dupa numarul de amanari.

Ionut

Declaratii dupa ce i-am luat la intrebari. Probabil economica.net a vazut ce-am scris pe-aici si le-au cerut declaratii.

"Având în vedere că o instanţă din cadrul Curtii de Apel Bucureşti, pe aceeaşi speţă şi pe aceleaşi documente, a pronunţat o sentinţă diferită şi că unul din membrii completului Curţii de Apel Bucureşti care a judecat plângerile pentru procedura de achiziţie publică Proiectare şi Execuţie Craiova – Piteşti Tronsonul 3 şi pentru procedura de achiziţie publică Proiectare şi Execuţie Craiova – Piteşti Tronsonul 4 a avut o opinie separată la pronuntarea hotărârii, CNAIR SA, după emiterea motivării, va face toate demersurile legale la Curtea de Apel Bucureşti conform Codului de Procedură Civilă", au spus pentru ECONOMICA.NET reprezentanţii CNAIR.

Întrebaţi dacă în urma deciziilor judecătoreşti din noiembrie, licitaţiile pentru cele două tronsoane vor fi anulate, oficialii CNAIR au spus că nu se pot pronunţa până când nu se vor parcurge şi se vor finaliza toţi paşii procedurali şi legali în ceea ce priveşte litigiile aferente licitaţiilor mai sus menţionate.

Economica.net

NGC

UPDATE 06.12.2017

Tronson 2

QuoteSolutia pe scurt: Admite excepţia rămânerii fără obiect. Respinge plângerea, ca rămasă fără obiect. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică, azi 6.12.2017.

Nu va impacientati prea tare pentru ca este vorba despre contestatia privitoare la suspendarea procedurii inainte de deschiderea ofertelor.

Important este ce se va decide pentru ultima contestatie in 11.12.2017.

davyl

Azi mi-am dat seama ca ultima contestatie era pe 11/12/2017 si nu s-a mai scris nimic. Azi, la o saptamana distanta, avem ceva nou? NGC?

Sau s-a scris pe alt topic si am ratat :(.

davyl

Si ca noutate, o stire dintr-un ziar local de Craiova:

"Comisia de buget-finanțe a Camerei Deputaților, a aprobat joi, 14 decembrie a.c, bugetul Ministerului Transporturilor. În acest buget este prevăzută suma de 7.386.000.000 lei pentru construirea drumului expres Craiova – Pitești. Conform documentelor prezentate de ministrul transporturilor, în anul 2018 vor demara lucrările la drumul dorit de o întreagă regiune: Craiova-Pitești", a postat pe Facebook, senatorul Claudiu Manda, președintele PSD Dolj.

Sursa: http://www.lupamea.ro/economie/ministerul-transporturilor-a-prevazut-peste-7-miliarde-lei-pentru-constructia-drumului-expres-craiova-pitesti/

Sa inteleg ca au rezolvat toate problemele asa "din pix" si ca se apuca de lucru????

yetiman

Ce ne mai place sa vorbim in lei vechi.  >:(
Ca doar n-au cum sa fie cei actuali.
7 miliarde (noi) ar insemna 1,6 miliarde euro!!!  Exclus!!
Mai ales ca valoarea DX12 in total este de 645 milioane euro (conform Masterplan)

Asta inseamna ca vorbim de 7 miliarde vechi. Si atunci avem doar 160 mii euro pentru DX12. Fabulos...  :lol:

Reporteri profesionisti...  :lol:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

horatiu.cosma

E vorba despre 7,386 milioane lei noi, săracul PSD-ist nu știe citi  :lol:.

Ionut

Alocarea e degeaba, oricum. Licitatia e aproape de anulare. Ati uitat ca Strabag a câștigat la CAB și nu pot pune in aplicare decizia CAB?

davyl

Exact asta stiam si eu, ca sunt probleme. Multumesc ionut...

Pai atunci e cum spunea bunica mea: "Hai la noi ca sa mancati nimic!"  :gaah:

E fix degeaba alocarea asta in conditiile in care licitatia va trebui anulata. :(

Doar NGC ne poate spune cum sta situatia acum dupa ultima decizie din 11 decembrie 2017.

NGC

Se stia rezultatul de o saptamana, dar a fost o surpriza neplacuta si am uitat sa scriu.

UPDATE 11.12.2017

Tronson 1: 30.10.2017 06.11.2017 [RES]
Tronson 2: 02.11.2017 08.11.2017 [RES] PLUS 13.11.2017 14.11.2017 27.11.2017 11.12.2017 [RES]
Tronson 3: 02.11.2017 08.11.2017 16.11.2017 22.11.2017 [ADM *]
Tronson 4: 22.11.2017 06.12.2017 [RES] PLUS 02.11.2017 08.11.2017 16.11.2017 22.11.2017 [ADM *]

[RES] = Contestatie respinsa
[ADM] = Contestatie admisa
[ADM *] = Contestatie admisa partial

Tronson 2

QuoteTip solutie: Anulează cererea de recurs
Solutia pe scurt: Admite excepţia. Anulează ca netimbrată plângerea formulată. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică, azi 11.12.2017.

:o

davyl

#880
Multumim mult NGC, chiar si pentru vestile neplacute.

Acum se pune intrebarea: ce va urma, desi stim cu totii spre ce ne indreptam...

Re-licitare pe noua formula propusa de ionut sau sa se conteste anularea?

Foarte incurcat va fi pana cand se va clarifica...

Pana una-alta pierderea este a regiunii. In opinia mea, DX sau autostrada catre Pitesti sunt mai mult decat binevenite, dar devine un vis din ce in ce mai indepartat... Speranta moare ultima, dar sa nu moara si speranta!!!

tudor

Pentru astia ca mine care "au deschis mai tarziu televizorul": E posibil ca cineva sa (re-)aminteasca de daca mai e posibila constructia A12 in lucul DX12?
Inteleg ca, in "buna" traditie a licitatiilor facute in ultimul licitatia pentru DX se indreapta spre o anulare.

Ionut

Cu actuala putere și conducere CNAIR nu. Chiar dacă se anulează, vor fi relansate licitațiile tot pentru DX.

perfidus

SF-ul pentru DX are problemele lui dar in acest moment are un avantaj. E mai mult decat nimic.
Nu are rost sa mai dezgropam morti, sa ne tavalim pe jos ca s-a luat o decizie foarte proasta cand s-a anulat licitatia de proiectare si obtinere autorizatii de construire inceputa de CNADNR pe vremea lui Neaga, si sa cerem acum anulare si reproiectare A12.
Sunt totusi sanse ca la reluarea procedurii, la proiectare sa se obtina in final ceva foarte apropiat de o autostrada, nimeni nu poate sti exact. Intersectiile vor fi denivelate dar razele curbelor impun restrictii de 100km/h. Prin raspunsurile la clarificari s-au mentinut gabaritele din SF, benzi  mai inguste (3.5m) si acostamente de 1,5m in loc de benzi de urgenta. Acostamentele nu au aceeasi structura rutiera si nu vor putea fi folosite in viitor pentru extinderea caii de rulare. Mai rau decat orice este incertitudinea bugetarii pentru 2018 (sub 1% din estimat) iar asta impreuna cu clauzele rezolutorii (contestate vehement si modificate din mers) inseamna ca nu este garantata semnarea contractului in 2018. Asteptam miscarea CNAIR dupa sarbatori.



Nota: Largimea de 9,5m intre parapeti pentru un sens de mers este pastrata si pe poduri.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Ionut

#884
Deci e mai bun un drum prost facut pe un SF care niciodata nu a fost facut pentru a fi lansata executie pe FIDIC Galben decat un proiect pregatit asa cum trebuie. Asa sa fie atunci. Sa ingropam si acest proiect in tara lui "merge si asa".