Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

10 Members and 28 Guests are viewing this topic.

perfidus

#885
Nuantez.
Dupa cum zice si semnatura mea il vad deja ingropat si ca DX, cel putin cu actualii decidenti. Dar aici pe forum as vrea sa cred ca nu conteaza sau sunt pe planul doi fricile/indolielile personale.
Daca exista cea mai mica sansa sa se reia procedura doar ca si proiectare iar executia sa se faca apoi pe fidic rosu, evident trebuie sustinuta public. Dar cei de la butoane nu vor recunoaste ca au gresit/mintit.

Pe scurt:
Pozitia API trebuie sa ramana una de critica la adresa actualului demers si poate cineva acolo sus va inceta sa-si mai asume riscurile unor decizii eronate/populiste. Speranta moare ultima.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

davyl

#886
Perioada de inactivitate specifica inceputului de an s-a cam dus. Iata ca suntem in 19 ianuarie 2018 si inca nu se stie nimic concret de soarta acestui drum expres.

In urma evolutiilor din ultima perioada e clar ca suntem intr-un impas major. Totul depinde de actuala clasa politica aflata la guvernare si de CNAIR. Nu comentam politic, doar subliniam.

Relansez aici dezbaterea privind viitorul acestui drum expres: la ce sa ne asteptam in continuare ca evolutie?

Relansarea licitatiilor (varianta destul de probabila), o renuntare la acest proiect si revenire la ideea construirii unei autostrazi (sanse minime in opinia mea) sau blocare pe termen nedeterminat ca urmare a ultimelor evolutii (varianta la fel foarte probabila)?

Relansez aceste discutii pentru ca intr-un interviu din 15 ianuarie 2018 acordat de presedintele Consiliului judetean Dolj, dl. Ion Prioteasa, (http://www.gds.ro/Actualitate/interviu-Actualitate/2018-01-15/ion-prioteasa,-presedintele-cj-dolj-o-firma-germana-din-domeniul-auto-va-investi-la-craiova/) s-au facut mai multe referiri la dezvoltarea Craiovei, printre teme gasindu-se si drumul expres sau noul spital regional care se va construi in zona 0 a drumului expres.

Dl. Prioteasa a evitat sa vorbeasca despre drumul expres prea mult, mentionand ca nu cunoaste prea multe despre subiect, insa a facut referire la noul spital regional care se va construi in imediata apropiere a punctului 0 al drumului expres (spital caruia i-au fost atribuite printr-o hotarare de Guvern din octombrie-noiembrie 2017 nu mai putin de 18 ha de teren).

Se pare ca undeva prin luna martie a acestui an va aparea si studiul de fezabilitate al acestui spital. Sunt foarte curios sa inteleg cum vor reusi sa amenajeze aceasta zona, pentru ca spitalul va fi construit vis-a-vis de vechiul amplasament al spitalului, adica peste centura de nord a Craiovei si nu pana in centura Craiovei cum era varianta cu vechiul teren dat prin hotararea Guvernului Ciolos in noiembrie 2016 (teren care a fost returnat MApN prin hotararea de Guvern din noiembrie 2017).

Aceasta noua investitie schimba oarecum datele din teren, in opinia mea, punctul 0 a viitorului drum expres (sau eventual autostrada), va trebui redesenat pentru a face fata noii situatii.

Ganditi-va ca vorbim de un spital regional care va trebui sa deserveasca 5 judete (Dolj, Gorj, Olt, Valcea si Mehedinti) si care va avea aproximativ 1000 de paturi si peste 3500 de angajati. Este o dezvoltare serioasa in zona care presupune redesenarea zonei aproape de la 0.

perfidus

La Tronsonul 1 si Tronsonul 2 s-a anuntat un nou termen limita de evaluare a ofertelor, 31.01.2018.

La celelalte doua tronsoane 3 si 4 avem evaluarea tehnica pusa  in asteptare, in urma admiterii partiale a contestatiilor STRABAG la CAB. Adica procedura e in pom, pentru ca decizia CAB a cerut corectarea documentatiei de licitatie si normal ar trebui anulata pentru ca Strabag sa poata depune oferte. CNAIR ezita si prelungeste suspansul.
Termenul limita de evaluare oferte nu s-a mai modificat, a ramas 19.01.2018. Sunt curios ce va urma...


Denumire contract: [OP0021325] Proiectare si executie Drum Expres Craiova - Pitesti, Tronsonul 1
Stare curenta: In desfasurare - Evaluare tehnica
Data limita de evaluare a ofertei: 31.01.2018 18:00

Denumire contract: [ OP0021326 ] Proiectare si executie Drum Expres Craiova - Pitesti, Tronsonul 2, Lotul 1 si Lotul 2

Denumire lot: Proiectare si executie Drum Expres Craiova - Pitesti, Tronsonul 2, LOTUL 1
Stare curenta: Evaluare tehnica
Data limita evaluare: 31.01.2018 18:00

Denumire lot: Proiectare si executie Drum Expres Craiova - Pitesti, Tronsonul 2, LOTUL 2
Stare curenta: Evaluare tehnica
Data limita evaluare: 31.01.2018 18:00



Denumire contract: [OP0021329] Proiectare si executie Drum Expres Craiova - Pitesti, Tronsonul 3
Stare curenta: In desfasurare - Evaluare tehnica (In asteptare)
Data limita de evaluare a ofertei: 19.01.2018 18:00

Denumire contract: [OP0021327] Proiectare si executie Drum Expres Craiova - Pitesti, Tronsonul 4
Stare curenta: In desfasurare - Evaluare tehnica (In asteptare)
Data limita de evaluare a ofertei: 18.01.2018 18:00
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

NGC

Pentru T3 noul termen pentru evaluarea ofertelor este 22.04.2018.

Nu-i nici o graba, prelungim si aici agonia. De data asta "doar" cu 3 luni.

T4 va avea o soarta similara.

davyl

Extraordinar! 22.04.2018!!! Chiar nu pot sa imi ascund uimirea! Si ce o sa evalueze in lunile astea, cand noi stim care este cu adevarat situatia? Incompetenta lor ar trebui evaluata!

Multumim NGC!

NGC

Quote from: Ionut on January 22, 2018, 05:55:25 PM
Dosarul contra OMT600 are termen pe 31 ianuarie.

S-a amanat pana in 07.02.2018.

NGC

Quote from: NGC on January 25, 2018, 10:46:05 PM
Pentru T3 noul termen pentru evaluarea ofertelor este 22.04.2018.

Nu-i nici o graba, prelungim si aici agonia. De data asta "doar" cu 3 luni.

T4 va avea o soarta similara.

Or fi vazut mesajul si or fi luat masuri. :lol:

Pentru T4 termenul este 30.03.2018.

davyl

#892
Aproape o luna mai putin. :) Multumim NGC.

Termenul de evaluare a ofertelor pentru tronsonul 1 si 2 a expirat ieri. Sa vedem la ce concluzie au ajuns!

Sau prelungesc agonia in asteptarea rezultatului pentru celelalte 2 tronsoane, desi stim cat de complicata este situatia!

perfidus

#893
Si pentru T.1 si T.2 avem acum:

T.1 - amanat pana pe 15.03
T.2 - lot 1 si lot 2 amanate pana la termenul maxim de valabilitate al ofertelor, 21.04.2018.

De ce sa ne grabim, de exemplu la ofertele pentru DX varianta Techirghiol avem deschiderea din august si inca nu e stabilit ofertantul castigator,  si  e doar procedura de SF si PT fara executie.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

perfidus

Quote from: NGC on February 03, 2018, 12:46:46 PM

Ce lipseste de acolo?

Au incalcat prevederile legii si nu au incarcat contestatia STRABAG la anularea licitatiei.

Si care credeti ca este surpriza? Supriza este ca CNSC a acceptat contestatia STRABAG. :D

Daca nu ma înșel este prima dată când este contestată anularea unei licitații.
Mai discutasem despre posibilitatea asta teoretică  după anularea licitatiei de proiectare A12, prin ingerință politică.

Iată că se poate demonstra la CNSC ca o astfel de decizie abuziva poate aduce prejudicii, avem dovada.

Credeti ca va ataca CNAIR decizia la CAB?

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

NGC

Quote from: perfidus on February 04, 2018, 12:25:07 AM
Daca nu ma înșel este prima dată când este contestată anularea unei licitații.
Mai discutasem despre posibilitatea asta teoretică  după anularea licitatiei de proiectare A12, prin ingerință politică.

Da de unde! Nici vorba sa fie prima data si sigur nu este doar posibilitate teoretica.

Cel mai notoriu caz este licitatia pentru "Revizuire Studiu de Fezabilitate pentru "Autostrada Bucuresti-Brasov km 0+000 – 173+300 sector Comarnic – Predeal, km 115+300 – km 146+800 si sector Predeal – Cristian, km 146+800 – km 162 + 300 + reabilitare DN 73B" lansata in 2015, si unde au fost 4 (PATRU) incercari de anulare a licitatiei.

Istoricul ei il gasiti aici.

perfidus

Corect. Pe asta am scapat-o. Era in alta parte la SF-uri.
Deci esti de parere ca vor incerca la fel, intai cu atac la CAB.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat


NGC

Daca tot puneti link-uri catre articole, nu puteti sa puneti si partea relevanta din articole? De ce sa le generam trafic in plus? :o

E valabil in special pentru articolele din fituica de casa a CNAIR, adica aia unde se publica articole in baza unor "surse din domeniu", articole care nu se semneaza.

NGC

^^^

QuotePrimele tronsoane din drumul expres Craiova – Piteşti, vital pentru Drăgăşani, au fost atribuite.

QuoteProiectul privind drumul expres Craiova-Balş-Slatina-Piteşti este în procedură de achiziţie publică. Sunt patru tronsoane şi deja înţeleg că două au fost achiziţionate – partea de proiectare şi execuţie.

Da, da, achizitionate de la piata. :lol:

Pasarea malai viseaza. Nu s-a atribuit nimic.