Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 14 Guests are viewing this topic.

teocharis

#45
din nou e vorba de o confuzie: Autostrada Pitesti-Craiova si autostrada Sudului sunt doua lucruri diferite!

Autostradata Pitesti-Craiova este una de interes "local" pe cand cea a "sudului" e prinsa in TEN_T deci obligatoriu sa se faca pana in 2030

este adevarat ca Dragnea face un lobby f puternic ptr ca tronsonul Buc-Alexandria sa inceapa cat mai repede ptr ca nu mai vrea sa-si riste c.... lui de vice-primministru si presh. exec. pesede pe actualul DN6 (extrem de aglomerat si periculos pana la Alexandria!)

alecu26

daca se face sau macar exista planuri....in veci nu vom gasi investitor pentru Pitesti-Craiova.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

mitsu

Stai sa vedem, pana pe 8 mai parca se asteapta oferte. Eu n-as fi atat de sigur ca nu se vor gasi firme interesate.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Bun, deci avem:

1. Strabag-Vinci-Aktor
2. CCCC

Acestia s-au bagat si la Comarnic-Brasov.

3. Am mai auzit de UMB
si inca 2 oferte aici...

4 oferte pe Comarnic-Brasov si se doreste si pornirea A0... hm.

iuli

QuoteInvestitori francezi, spanioli, greci, austrieci, dar şi chinezi vor să construiască în concesiune autostrada Craiova-Piteşti estimată să coste două miliarde de euro. Va fi unul dintre primele drumuri de mare viteză pe care şoferii vor plăti ca să circule.

Viitoare autostradă va costa 16.5 milioane de euro pe kilometru. Preţul este unul foarte mare dacă e raportat la celelalte autostrăzi din România. De exemplu, pentru Bucureşti - Constanta s-au cheltuit 4,1 milioane de lei pe kilometru.

,,Ştiu despre chinezi ce mi-au spus la mine în birou. Construiesc foarte repede, în timp record. Desigur că ne-am dori foarte mult să fie şi chinezi şi oricine altcineva. Important e să facă autostrada. Autostrada pentru Craiova este vitală", a declarat Lia Olguța Vasilescu, primarul Craiovei.

Cu cât se scurtează timpul petrecut între Craiova şi Piteşti
Legatura dintre Craiova şi Piteşti va fi mult mai rapidă. Şoferii vor ajunge într-o oră într-un oraş sau în celălalt mergând pe autostradă, şi nu în două, ca acum. Rapid vor ajunge şi în Capitală sau la Constanţa pentru că drumul de mare viteză se va lega de autostrada Piteşti - Bucureşti.

Şoseaua care va face legătura şi între uzinele Ford şi Dacia a fost promisă de preşedintele României companiei americane.

Pentru a treia oară, autorităţile române caută un investitor şi pentru autostrada Comarnic-Braşov. Ultima dată au încercat acum trei ani.

,,Au început negocierile pentru desemnarea unui câştigator pentru construcţia autostrăzii Braşov-Comarnic. La licitaţie s-au înscris patru investitori", explică Alexandu Ichim.

Consorţiul care va construi drumul dintre Comarnic, Buşteni, Predeal, Râşnov şi Braşov va fi anunţat, cel mai probabil, la sfârşitul lunii august.

Între timp, finalizarea autostrăzii dintre Deva şi Orăştie se amână.

Un film postat recent pe internet arată că mai sunt multe lucrări de executat pe acel şantier la unele poduri, terasamente şi la ieşirile şi intrările pe autostradă.

sursa
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Wadan

Citind astazi pe hotnews am dat peste urmatoarea stire:

QuotePatru asocieri de firme din Romania, Europa si Asia au depus oferte pentru realizarea in concesiune a autostrazii/drumului expres Craiova - Pitesti.

Au depus oferte urmatoarele asocieri :

    1. ASOCIEREA:

A. OBRASCON HUARTE LAIN SA ( Spania )
B. OHL ZS SA ( Spania )

    2. ASOCIEREA:

A. CHINA COMMUNICATIONS CONSTRUCTION COMPANY LTD ( China )
B. DOGUS INSAAT VE TICARET SA ( Turcia )
C. EGIS PROJECTS ( Franta )

    3. ASOCIEREA:

A. SC SPEDITION UMB SRL ( Romania )
B. SC TEHNOSTRADE SRL ( Romania )
C. SC VECTRA SERVICE SRL ( Romania )

    4. ASOCIEREA VIA SUBCARPATICA:

A. STRABAG AG ( Austria )
B. STRABAG SE ( Austria )
C. VINCI SA ( Franta )
D. VINCI CONSTRUCTION GRANDS PROJETS ( Franta )
E. VINCI CONSTRUCTION TERRASSAMENT ( Franta )
F. AKTOR CONCESSIONS SA ( Grecia )
G. AKTOR SA ( Grecia )

    5. ASOCIEREA :

IMPREGILO SpA ( Italia )
SALINI SpA ( Italia )



Sursa articol



Interesanta este asociere UMB cu Vectra (parca sunt cei de la centura Sibiu) care si-au terminat loturile inainte de termen...cine stie poate acum ca e pe banii lor vom avea alte surprize placute. Asta daca se va si atribui acest proiect :)

rocklee

poate cineva sa puna o harta ....oficial....de unde se leaga autostrada de craiova....si la pitesti

Ionut

Mda, o stire aiurea, dar in lipsa de altceva pun. Evident ca nici nu s-a anuntat un castigator pentru concesiunea asta, ce sa mai vorbim de SEMNAREA contractului. Sova iar promite aiurea si primarita de la Craiova da mai departe... eu as fi in primul rand curios sa stiu daca s-a declarat un castigator. Evident ca nu, altfel Sova ar fi iesit iar biruitor in presa.

Semnarea contractului la autostrada fără bani de la stat, amânată până în luna mai

,,Proiectul pentru autostradă trebuia semnat în luna martie dar termenul a fost prelungit pentru luna mai pentru că FMI a impus să se termine întâi toate procedurile pentru Comarnic – Braşov şi apoi să se poată semna Craiova – Piteşti. Am primit asigurări de la domnul Şova că în mai se semnează", , a declarat Lia Olguţa Vasilescu, primarul Craiovei.

sursa: Adevarul

Nici macar nu s-a semnat Comarnic-Brasov, ce sa mai vorbim de A12. Sa vedem mai intai in luna aprilie contractul semnat pe Comarnic-Brasov si apoi anuntarea castigatorului pe Craiova-Pitesti. Si abia apoi semnarea... eu zic ca in luna mai este imposibil. Stiti detalii despre A12, daca s-ar fi anuntat ceva castigatori? Stie cineva sa se uite pe SEAP si/sau CNADNR? Sau sa intrebam la CNADNR.

disney

^^^
Pina azi, 22.02.2014, eu nu am gasit nimic publicat in SEAP.
Urmatoarele intrebari catre CNADNR vor fi trimise pe 1-2 Martie. Avind in vedere ca CNADNR in ultimul timp raspunde destul de greu (3-4 saptamini de la adresarea intrebarilor), vom afla ceva probabil mai repede din presa.

iuli

Cam aceasi stire postata de Ionut

Quote[...]

,,Proiectul de autostradă ar fi trebuit să se semneze în luna martie, însă s-a prelungit până în luna mai semnarea contractului de concesiune pentru că FMI a impus să se termine întâi toate procedurile pentru Comarnic-Brașov și abia atunci să se poată semna Craiova-Pitești. Ieri am primit asigurări de la domnul Șova că în luna mai va fi semnată", a precizat Olguța Vasilescu.

Contactaţi de Digi24, ministrul Marilor Proiecte, Dan Şova, şi directorul general al CNADNR, Narcis Neaga, au refuzat să dea detalii despre stadiul negocierilor pentru selectarea constructorului autostrăzii Craiova-Piteşti.

[...]

Sursa: Digi24
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

Alte declaratii ale lui Sova, mai curand promisiuni fara fond, ca sa nu zic minciuni. Dar pun aici sa nu ziceti ca am ceva cu Sova.



Lucrările la autostrada fără bani de la stat vor fi executate în parteneriat public-privat sau în concesiune. Ministrul Transporturilor a declarat că în luna iulie va fi stabilit câştigătorul. ,,Şi pentru Craiova şi pentru Piteşti vom crea condiţii să iasă fie la Calafat fie la Constanţa. ,,Am avut discuţii şi încercăm să găsim soluţii atât pentru Piteşti, cât şi pentru Craiova pentru calea ferată. Există calea ferată Piteşti prin Slatina-Craiova care se duce apoi spre sud, după aceea la Caransebeş şi spre Curtici. Vrem să vedem dacă găsim o soluţie să-i ajutăm şi cu transportul pe calea ferată. Este o rută prin sud pe Caransebeş, pe Coridorul IV A european" a declarat Dan Şova.

sursa: Adevarul

davyl

Multumim ionut! Clar minciuni!  >:(

Eu unul o sa incep sa cred ceva cand voi vedea primul utilaj lucrand de la orice firma care va castiga licitatia!

dr4qul4

Aceasta autostrada nu se va face prin concesiune sau PPP. Nu vor gasi banca disponibila la asemenea investitie.
Nu inteleg cu au ajuns la acele preturi pentru 120 de km de autostrada. Chiar si pe traseul actual nu ar tb sa fie mai mult de 600-700 mil... iar ei vb de miliarde..
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Tavi

Pe asta nici nu au mai scos-o de la naftalina pe motive electorale (macar) .... :rip: