Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Săptămâna asta, probabil pe 14, se muta traficul feroviar pe pasaj.

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DEx12 Tronson2 Lot2 UMB Sub Traversare Cf Dn64 Ganeasa 08042022


gabi00ro

revin cu o intrebare: are cineva idee cum se va face accesul dinspre Pitesti pe tronsonul 2 (lotul 2)? am fost in week end la Valea Mare si la intersectia cu DN65 inca nu este nici o miscare.


oneLess

Pentru acces acolo la Valea Mare vor trebui construite cele 2 giratorii cu DN65 și bretelele de legătură cu DEx12,
sau făcute niște bretele temporare fără giratorii spre DN65, ceea ce nu cred pentru că i-ar costa bani în plus pe UMB.
Pasajul suprateran nu prea interesează, nu încurcă sau descurcă intrarea/ieșirea din DN65.
Cele 2 giratorii fac parte din T3.

Tavi

În condițiile în care devierea este funcțională chiar și un sens giratoriu ar putea fi suficient.

oneLess

#6396
^
Da, dar ar trebui breteaua să aibă lățime de 2 benzi  și dacă nu e prins așa în proiect iar ar duce la costuri suplimentare.

LE: Aici la Valea Mare, s-a văzut din filmările lui daniel, a stat o foreză vreo lună prin toamnă.
Unul din colegi zicea atunci că s-ar fi turnat piloții și i-au îngropat peste  iarnă !!?

Tavi

Corect oneLess.
Ideea este că sensurile giratorii de la Valea Mare vor fi probabil atacate ultimele fiind cea mai mică problemă pe ocolitoarea Slatina. Și când afirm aceasta mă gândesc la problema podurilor CF de la Găneasa.

Adisan

#6398
Nod rutier Balș și podul peste râul Olteț  09.04.2022

Lot 1, tronson 2, filmare completă, 09.04.2022

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson1 Tirrena Craiova Centura De Nord DN65F Ghercesti 09042022


CapitanulPtk

Deci, incepem pariurile pentru reziliere pe tronsonul 1 sau mai asteptam? :)

daniel321

Daca faceti pariu pe Tr1 eu va sustin cu filmari... (sambbata duminica si dupa program) O:-)

dorum

din pacate cu TS trebuie reziliat TOT :(
urmeaza DN69- A1, unde e aceeasi bataie de joc...
Clar nu-l sustin pe mister OUG13/14, dar altu nu avem acum :(

archaeus

E practic imposibil sa termine anul asta. Nu urmaresc, dar am inteles ca si pe VO Timisoara e aceeasi situatie.

GAC

Oricat de infect se misca TS, sa nu uitam ca ultimele obstacole au fost eliminate abia vara trecuta. Deci sa nu ne facem iluzii mai devreme de vara lui 2023.
Chiar si in ritmul lor infect, in multe zone pot trece la BS si asfalt, iar pe partea de structuri cat de curand vor putea trece la grinzi.
Cum ziceam, pentru companiile multinationale, genul de proiect Cra-Pi 1 este unul mai degraba speculativ (satelite), unde scopul este sa faca management pe costuri, profitand de ineptia si delasarea generalizata a autoritatilor si sa se axeze pe proiecte "core" in tarile civilizate, acolo unde lucrurile sunt puse la punct si unde penalitatile sunt ca si garantate.
UMB trage tare pentru ca nu este inca multinationala ca sa aiba strategii sofisticate de management al portofoliului de proiecte. Ei vor sa termine cat mai repede ca sa factureze si sa-si plateasca la randul lor ratele, muncitorii si facturile.