Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 9 Guests are viewing this topic.

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DEx12 Tronson2 Lot2 UMB Sub Traversare Dn64 Ganeasa 07042022


archaeus

Au inceput constructia celui de-al 2lea pod CFR :)

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DEx12 Tronson1 Tirrena Craiova Robanesti DN65 Campeni 08042022


ion59

Cam distantat al doilea pod CFR de la Ganeasa fata de primul! Pana la urma, fac trei?

danutzu_1069

Din ce vad, podul asta care se face acum este "centrat" pe rambleul din stanga si dreapta pe care... a fost odata CF... La ce a folosit... ei stiu. Intrebarea este, podul va fi la cota rambleului sau la cota celuilalt pod?

daniel321

Triajul Fantoma Și Paraginit Din Vecinătatea DEx12


rt25

oare ce fabrica/combinat deservea acest triaj ? (cumva are mai mult sens amplasamentul celui de-al doilea pod, eram surprins de ce nu e fix langa primul)

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DEx12 Tronson2 Lot1 UMB Pod DJ643 Oltet 08042022


danutzu_1069

#6383
Este triajul si depoul de la Piatra Olt. Pe vremuri nod CF important. .. Cred ca mai multe detalii de gasesc pe subiectele CF.

Adisan

#6384
Podul peste râul Olt și Balta Milcov 09.04.2022

Subtraversare DN64 Găneasa, relocare CF, 09.04.2022

mike_us

In afara de sub traversare Ganeasa doar mărunțișuri au mai rămas pe tronsonul 2. Maxim încă 2 luni daca UMB vrea să termine.

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson1 Tirrena Ghercesti Centura De Nord DN65F Craiova 09042022


survola

#6387
Mi se pare cea mai mare risipă (a se citi bătaie de jos față de ban) aceste 3 poduri paralele ale CFR.
Vor să facă o linie (sau două) de ieșire din acel triaj care arată mai rău ca cele din Ucraina după bombardamente?

ArKE

Quote from: Skynick on April 05, 2022, 10:56:04 AMNe poate spune un inginer de ce este nevoie de panouri fono in debleul ala de dupa pod? Practic, se merge in cutie de la debleu pana dupa pod. Ciudat.
Cel mai probabil actioneaza ca protectie la zapada, in caz se produce vreo miniavalansa pe "versantii"  aia

alexV

@survola, de acord. CFR n-a iesit din comunism in ce priveste proiectarea, nici in ce privesc cerintele catre tertii care se intersecteaza cu linia lor.

CFR stiu ca la depou abandonat trebuie 3 linii noi noute. Mai stiu ca orice podisca rutiera peste CF trebuie cu zabrele si mai stiu sa ceara refaceri complete de cale ferata la 160 la ora cu treceri la nivel in fiecare localitate.

Stiu ca sunt offtopic, dar uite ce stie CFR: pasaj agricol langa un oras care inca are treceri (mai multe) la nivel, pe linie refacuta la 160km/h. Imi imaginez ca la CFR daca bati la usa ti se raspunde "sa traiti, tovaras"




Sa fie rantul pana la capat: ce fraieri is fraierii care proiecteaza autostrazi, sa nu faca ei un pasaj in diagonala care pastreaza aliniamentul drumului vechi.