Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

snackhunter

^ Daca te referi la nodul intre T2 si T3, ala e singurul neatacat momentan. :D

daniel321


paulmare

Multumim Daniel :)
Remarcabil avansul si la podul peste Oltet, acolo au intrat mai tarziu in teren din cauza expropierilor, foarte bun "spor"

hefaistos

Stie cineva de ce la podul peste Oltet au folosit grinzi metalice si nu si-au explatat in continuare atuul (fabrica de grinzi). Ca nu pare a se justifica prin deschideri mari.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

dr4qul4

Aveau nevoie de deschide mai mare de 40m. Albia Oltetului in zona este rezervatie naturala.
Si desi se numeste cu diminutiv, din cand in cand se umfla foarte mult de la viituri. Am vazut cu ochii mei cum o viitura pe Cerna (principalul afluent al Oltetului) a facut sa creasca nivelul apei cu cel putin 5m, iar latimea raului ajunsese la 2-300m...
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

udar

Au pastrat aceeasi deschidere intre pile ca si la CF .

aschiutza

La minutul 10:15 se observă un vehicul al secției de ecologizare rapida a șantierului.  :lol:

mirceaeliade

pe harta CESTRIN ambele segmente din T2 au depasit 75% iar T1 a ajuns la 21%

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson2 Lot2 UMB Pod Dn64 Fabrica De Grinzi Piatra Olt  17042021


Drive_140

Care sunt planurile pentru fabrica de grinzi? Există șanse să facă grinzile pentru Tronson-4?

Și când vor fi produse grinzi pentru A0, dacă fabrica merge la A3 Nadaselu-Zimbor?

dr4qul4

Nu poti face grinzi fara PT. Si nu poti face PT cat timp tronsonul 4 este in licitatie.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

davyl

Multumim @daniel! Festival de filmari!

Au atacat in forta si subtraversarea. In curand si aici va fi ceva destul de spectaculos.


TibiV

#3777
^
Logica spune ca fabrica de grinzi să fie mutată pe T4 - sau cel puțin una dintre cele trei "linii", dacă celelalte două pleacă pe A3 și/sau A0.
Avantajul "fabricii de grinzi" este că o poți muta pe șantier, cât mai aproape de zona lucrărilor.
Este contraproductiv să te plimbi cu fiecare grindă 30-40 km...
Traseul trebuie să fie cât mai scurt - vedeți filmarea lui daniel321 cu drumul unei grinzi de la fabrică până la (instalarea pe) podul/viaductul de pe Olt...

Măi degrabă mă aștept să mute fabrica (sau o parte din ea) pe T4, eventual mai spre limita cu T3...

LE
daniel321, zona dintre 03.40 și 05.40 este ultima pe care au primit AC?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cJohn

Ca si nivel de dificultate cum vedeti tronsoanele 3 si 4 fata de 2?

Bachus01

Oricum calculam le mai trebuie . Macar una cu 2 linii  :D+ accesoriile aferente (macarale , personal , telescopice , betoniere , trailere , etc....)

Pe A3 cred ca au mai multe structuri decat pe DX12 T2+T3.

Teoretic anul acesta vor mai deschide santier pe A0 nord (mini lotul) iar la inceputul lui 2022 DX Galati- Braila + VO Galati + DX12 T4 (aici cred ca avem sanse si anul acesta daca nu sunt surprize) . Asta fara sa mai luam in calcul licitatiile viitoare de pe A7 si lotul de pe A0 nord unde asteptam contestatiile.

Una este pe alta , la cate utilaje noi le vin in continuare + angajari , UMB e ultimul constructor la care trebuie sa avem emotii .

Inainte de podul de la Oltet , DX ul se intersecteaza cu 2 drumuri (DC banuiesc) . Vor face o supratraversare (nu vad piloni forati) , din prefabricate sau drumurile respective vor ramane infundate?