News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[TM] Centura Timisoara

Started by radutm, January 21, 2013, 01:09:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.


dorum

O mare porcarie...
Ani pierduti cu niste incapabili (TS) si cu niste idioti (CNAIR) pentru o ulita :(
Dezamagire totala.
Hai Grindene, lasa-l te rog pe Cuc la transporturi... e mai CAPABIL la rezilieri :)
:bash:
:puke:

elphax

si porcarie cum este, o asteptam ca si pe painea calda ...

uite cum arata Timisoara ieri, 3 strazi la margine de oras




Powered by API/PUM imgur uploader


Adrian.TM

^
De menționat că cele două poze din mijloc(nocturne), sunt realizate în zona de nord-vest a orașului, traficul fiind cauzat de lucrările din zona respectivă(două bulevarde adiacente în reabilitare, în același timp:Cetății+o secțiune din Torontalului).
Zona aceea va fi ajutată mai degrabă de Centura de Vest(când o fi gata), decât de Centura de Sud.

dorum

corect Adrian
Elphax, am fost prins in nebunia de ieri... Cetatii si Torontalului aproape inchise :(

Vlad94

@dorum. Mușcă-ți limba cu rezilierea sau cu cucul. Nu vreau sa circul pe centura de sud in 2031.

Cuneo

5 kilometri din 25. Creste asfaltul pe Centura de Sud la Timisoara. Pe inca doua sectoare s-a asternut primul strat

TIMISOARA. Mobilizare pe santierul Centurii de Sud Timisoara in prima parte a lunii noiembrie. Muncitorii au extins segmentele pe care a fost asternut primul strat de asfalt si au facut lucrari pregatitoare pentru realizarea structurii rutiere.
S-a turnat stratul de baza pe un sector dintre zona Freidorf si DN 59 Timisoara – Sag, precum si intre Mosnita Veche si Ghiroda.

Astfel, acum avem cel putin un strat de asfalt pe 5 kilometri din cei 25 ai Variantei de Ocolire Sud Timisoara.

,,In aceasta perioada s-au executat si lucrari la terasamente pentru amenajarea sensului giratoriu de la DN 59 si la bretelele de acces la conexiunea cu DN 6 Timisoara – Lugoj, precum si la cele doua pasaje, unul peste calea ferata din zona satului Chisoda si al doilea din zona Mosnita Noua (calea ferata Timisoara – Buzias).
Alte lucrari au mai fost facute la podete si pasaje, la rigole, retele de irigatii, consolidari de teren, decofrari, reprofilari de taluz,,, transmit reprezentantii Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Timisoara.
Va reamintim, prevazut in contractul initial cu antreprenorul Tirrena Scavi pentru primavara lui 2022, termenul de finalizare a Centurii Sud Timisoara a fost prelungit, in aceasta toamna, astfel ca lucrarea ar trebui sa fie gata in decembrie anul viitor.

Lucrarea pentru construirea Centurii de Sud de la Timisoara, in lungime de 25,69 km, a fost atribuita catre antreprenorul Tirrena Scavi S.P.A. Valoarea contractului este de 272.432.921,95 lei fara TVA, avand finantarea asigurata de la bugetul de stat si din fonduri europene.
https://www.opiniatimisoarei.ro/5-kilometri-din-25-creste-asfaltul-pe-centura


freelancer

Salutare,


desi Grindeanu a promis ca va verifica din doua in doua saptamani stadiul lucrarilor, eu zic sa-l ajutam putin.
as dori sa sustin financiar pe cineva care se angajeaza sa filmeze cu drona intregul santier al centurii in fiecare luna.
bine, poate mai putin ianuarie si februarie cand probabil nu se va lucra deloc.

am posibilitatea sa fac o sponsorizare de pe companie (fie prin API, sau alta asociatie, sau poate directionati sumele respectiva catre cine ziceti voi).
sau cu contributie "individuala".

e cineva interesat? O:-) O:-)

bogdymol

DRDP Timisoara astazi pe Facebook:

Quote𝐕𝐚𝐫𝐢𝐚𝐧𝐭𝐚 𝐝𝐞 𝐭𝐫𝐚𝐬𝐞𝐮 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐕𝐎 𝐓𝐢𝐦𝐢𝐬̦𝐨𝐚𝐫𝐚 𝐕𝐞𝐬𝐭 𝐚 𝐟𝐨𝐬𝐭 𝐚𝐯𝐢𝐳𝐚𝐭𝐚̆
------------------
Ministerul Transporturilor si Infrastructurii România anunță că în cadrul ședinței Comisiei Tehnico-Economice a #CNAIR a fost avizată varianta 1 de traseu (din cele patru propuse inițial) pentru Varianta de Ocolire Timișoara Vest.
Varianta de traseu avizată în luna noiembrie are o lungime de aproximativ 14 km și traversează unitățile administrativ teritoriale Timișoara, Săcălaz și Utvin. Sunt prevăzute patru noduri rutiere: la intersecția cu DN 69 (Timișoara – Arad) și centura de ocolire Timișoara Nord, la conexiunile cu DN 6 (Timișoara – Cenad), cu DN 59A (Timișoara – Jimbolia) și cu Timișoara printr-un drum de legătură.

Proiectul are ca scop construirea unei variante de ocolire a orașului din zona intersecției DN 69 (Timișoara – Arad), cu DJ 591 (unde se va lega cu varianta de ocolire Timișoara Sud, acum în construcție), ce va înconjura orașul prin vest, rezultând astfel închiderea inelului de centură a municipiului Timișoara. De asemenea, VO Timișoara Vest va avea nouă lucrări de artă (poduri și pasaje).

În perioada următoare, vor avea loc și alte studii necesare pentru finalizarea Studiului de Fezabilitate, contractul fiind derulat de S.C. SEARCH CORPORATION SRL.



Observ ca la intersectia cu DN69 Arad-Oradea va ramane momentan sensul giratoriu existent (sa zicem ca e deocamdata ok, este loc lasat liber pentru un viitor pasaj in caz de nevoie). Observ ca pe noua centura de vest vor mai fi 2 intersectii denivelate, ambele noduri trompeta. Mi se pare putin ciudat, avand in vedere ca acest tip de nod se preteaza in special drumurilor cu taxa de acces (nu va fi cazul aici), plus ca e ceva mai scump de construit decat un nod normal.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

elphax

nu e deloc ciudat sa fie nod denivelat daca se face la profil DX (sau macar DN cu 2 benzi pe sens) cum a cerut explicit fostul ministru. ( compar si cu actualul care atunci cand a avut drept de decizie a impus ca restul centurii sa fie cu o banda si giratorii)

era fain sa fie pasaj si la giratorul de pe DN69. dar se poate face ulterior. acea giratie este atat de mare ca diametru ca nici nu iti dai seama, e o mini centura in sine :)


qew00

Prin zona Sacalaz, daca ma iau dupa poza, traseul trece exact prin niste parcele unde se construiesc case. Interesant. Cum se procedeaza in cazul respectiv, daca casele deja sunt in constructie si au totul autorizat?

bogdymol

Da, sensul giratoriu cu DN69 e imens, probabil unul din cele mai mari din tara. Nu cred sa fie probleme de trafic acolo, dar in orice caz, loc pentru un viitor pasaj este mai mult decat suficient.

Quote from: elphax on December 08, 2021, 03:06:25 PM
nu e deloc ciudat sa fie nod denivelat daca se face la profil DX (sau macar DN cu 2 benzi pe sens)

Nu am nimic impotriva ca se faca nod denivelat. Chiar ma bucur. Ar trebui sa avem asta mai des.

Ce ma mira pe mine, este ca cele 2 noduri prevazute sunt de tip trompeta. Aceste noduri sunt eficient indeosebi acolo unde ai statie de taxare, plus ca sunt mai scumpe decat un nod simplu (ex. cu 2 sensuri giratorii pe drumul secondar).
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

iuli

Daca imi aduc aminte acolo s-a lasat atata spatiu pentru ca atunci cand s-a proiectat partea de nord a centurii sa fie pasaj peste DN69 cu sens giratoriu sub pasaj. Pasajul urmand sa fie facut ca parte a proiectului centurii de vest. Se pare ca acuma au uitat de pasaj sa il includa in proiect. Oricum, mai e pana la varianta finala si se mai pot face corectii, vointa sa fie.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Lau

Când s-a proiectat sensul giratoriu de la Mahle, bănuiesc ca nu se știa de drumul expres pana la autostrada.
Odata ce se va deschide drumul expres, bănuiesc ca va fi mult mai mult trafic pe relația oraș-autostrada decât pe centura.
Astfel poate ar avea mult mai mult sens un pasaj direct pe relația oraș-autostrada și sa rămâna sensul giratoriu pentru traficul pe centura. La fel cum la intersecția cu Sanandrei se modifica astfel ca DN-ul actual spre Arad sa treacă prin giratorii și drumul expres sa fie direct în continuarea drumului actual de 4 benzi pentru un trafic fluid pe acea direcție.
Sau chiar ideal un nod adevărat între cele 2 drumuri. Nu știu însă dacă mai e loc pentru vreuna din alternative, având în vedere ca acolo sunt construcții în jur, incl. fabrica Mahle.