News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[TM] Centura Timisoara

Started by radutm, January 21, 2013, 01:09:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cozak


Quest

Multumim Archi :cheers:
As fi curios daca TS macar au decopertat cei 3 km de la nodul cu DJ592 catre Mosnita (45.7253321N, 21.2872653E) si pina la pasajul peste CF125 catre Buzias (45.7001226N, 21.2708190E). Tare mi-e teama ca pe lungimea celor 3 km vor trebui sa relocheze o serie intreaga de stilpi de LEA 110 kV. Sau se pot inghesui cu VO intre LEA si canalul ANIF ?
Common sense will get you far !

Archi

Ultima data cand am trecut spre Mosnita din masina nu mi s-a parut nimic schimbat, ala o sa fie urmatorul loc de filmat candva saptamana asta si vedem :D

elphax

si eu, vazand filmari mai vechi, cred ca sunt niste sute de metri unde vor reloca LEA. mai ales, ca, daca ne luam dupa discutii mai vechi, culoarul expropriat era mai lat ca sa poata fi largit drumul in viitor

in rest, nu se lucreaza prea intens, doar in zona Sag- Chisoda

Time-and-Space

Nu prea pricep DE CE se avanseaza atat de slab (TS)

Archi


Quest

Multumiri @Archi. Deci TS a decopertat traseul dintre DJ592 (Mosnita) si CF 125 (Buzias). Vad ca are realizate si pilele pasajului peste CF.
Common sense will get you far !

Adisan


mdragos

Estimez ca termina cam in 18 luni de acuma mai realist catre 24 luni.

ovidiutm

'portocala mecanica' ar termina intr-un an fara sa se grabeasca. :lol:

maryuss

Chiar nu inteleg de ce proiectantul a fortat relocarea LEA pe asa mare distanta, atat inalta cat si medie tensiune, in teren existand spatiu suficient pe un culoar rectiliniu de 10-12m  latime, alaturat de cel ales, min. 4.10-5.50, pe filmarea lui Adisan 27.02- multumim!

elphax

Acum cativa ani Grindeanu era sef la CJT si pentru a grabi lucrarile, a refuzat modificarea proiectului pentru largire la 2 benzi pe sens si a cerut asta la MT. Au fost atunci multe luari de pozitie care au cerut sa se faca din start 4 benzi chiar daca se intarzie cu 1 an, dar CNAIR a refuzat si a dat drumul la proceduri.
Totusi s-a spus ca se face un culoar mai lat , inclusiv exproprierile, pentru cazul ca in viitor se va largi la 2 benzi pe sens. poate de asta duc LEA mai departe de traseu

Archi

Zona Ghiroda astazi:


Cuneo

Concentrare pe lucrarile de arta la Centura de Sud Timisoara. Podetele sunt gata 94,7%, podurile si pasajele au ajuns la 34,6%. Ultimele imagini de pe santier


In acest moment, podetele sunt gata 94,71%, iar podurile si pasajele doar 34,65%, au transmis pentru opiniatimisoarei.ro reprezentantii DRDP Timisoara.

De altfel, cea mai mare mobilizare se inregistreaza la pasajele Freidorf, Sag, Chisoda si Giroc.
,,Principalele lucrari de pe santierul variantei de ocolire Timisoara Sud din ultima perioada au fost la suprastructuri – viitoarele pasaje din zona Freidorf, DN 59 spre Sag, Chisoda si Giroc; lucrari la terasamente – umpluturi de pamant si asternerea de strat de balast, pe sectorul Mosnita Veche – Ghiroda, consolidari de teren în zona rampelor pasajelor de la sag si Chisoda, precum si drumuri vicinale; relocarea de retele – medie tensiune, apa si canalizare, irigatii, telecomunicatii,,, precizeaza reprezentantii Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Timisoara.
***
Prevazut in contractul initial cu antreprenorul Tirrena Scavi pentru primavara lui 2022, termenul de finalizare a centurii sud Timisoara a fost prelungit, in toamna anului trecut, astfel ca soseaua ar trebui sa fie gata in decembrie anul acesta.
Lucrarea pentru construirea centurii de sud de la Timisoara, in lungime de 25,69 km, e executata de catre antreprenorul Tirrena Scavi S.P.A. Valoarea contractului este de 272.432.921,95 lei fara TVA, avand finantarea asigurata de la bugetul de stat si din fonduri europene.

https://www.opiniatimisoarei.ro/concentrare-pe-lucrarile-de-arta-la-centura-de-sud-timisoara

Quest

#989
"Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere și Ministerul Transporturilor si Infrastructurii au semnat în urmă cu câteva zile un Act Adițional, la contractul de finanțare al proiectului "Varianta de Ocolire Timișoara Sud". Conform documentului, perioada de implementare a contractului se va încheia pe 31 decembrie 2023."
(...)

Restul articolului pe debanat.ro

LE: Le-a actualizat valoarea Contractului de la 58 mil € + TVA, la ~422 mil lei, deci un +22% ?
TS ar trebui sa se miste mai bine dupa asta.

LE2: mersi @razvan96 de corectura, intr-adevar nu e contractul ptr design & build, ci cel de finantare.
Common sense will get you far !