News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[TM] Centura Timisoara

Started by radutm, January 21, 2013, 01:09:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

freelancer

Stie cineva care e cauza progresului atat de slab al acestui santier?

TS e foarte slab mobilizat, dar poate sa arunce vina pe autoritati?
(avize neacordate, exproprieri nefacute, AC neemisa pe toata lungimea traseului)

conform CNAIR progresul fizic e la 25% cand a trecut cam jumatate din termenul de executie :( :( :(
in ritmul asta e clar ca nu vor putea face ce a mai ramas din lucrare pana anul viitor in toamna, cand e data la care ar trebui receptionat.

udar

#901
Nu vreau sa fiu carcotas dar am votat un deputat in Timis care a si devenit MT si as fi vrut sa aibe in vedere ca aceasta centura sa se construiasca macar intr-un ritm normal si sa isi rasplateasca votantii macar cu aceasta  implicare mai agresiva pentru finalizarea ei la termen .
Sincer nu l-am prea vazut implicat in infrastuctura din aceasta zona .
A se vedea blocajele de la Margina unde sunt km de cozi si nu se intrevede rezolvarea acolo.
Drumul de legatura A1 si Sanandrei care inca nimic.

elphax

udar - la Sanandrei avem firma care face proiectarea, au fost deja in teren pentru masuratori in aceasta primavara

la Margina ce vrei sa faca mai repede decat permit termenii legali de desfasurare a licitatiei ? sunt deja mai mult firme inscrise pentru portiunea lipsa de autostrada. si DN se repara

pentru centura trebuie autoritatile locale (DRDP) sa faca putina presiune pe constructor si la CNAIR . dar dorm in ghete

florin74

Sunt mari probleme privind neconcordanta dintre SF si contract, si realitatea din teren. Se incearca rezolvarea lor, dar e complicat. TS nu sta nici financiar foarte bine, are inca de incasat niste bani frumosi de la CNAIR pe ST3, si nu vrea sa se riste prea mult. Sa ii multumim lui Grindeanu si PSD si Neaga ca au lansat o licitatie pe o documentatie catastrofala si pe o solutie de anii 1960.

voicul

Si aceleasi probleme sunt la TS si pe DNCB - unde fix totul e diferit in SF fata de ce e in realitate.

Eu zic ca se misca bine MT + CNAIR de anul trecut, dar prea putini isi dau seama cat de trista e situatia cu adevarat - adica ce SF-uri S.F. au primit constructorii.

Zic ca mai trebuie minim vreo 2 ani sa se remedieze greselile din trecut.
Partea buna e ca ce lanseaza acum e ce trebuie.

freelancer

#905


Florin, pari sa fii informat!
inteleg ca sunt zone in care nu se potrivesc planurile cu realitate, dar TS n-ar putea macar sa se concentreze pe niste portiuni in care nu sunt probleme?
sa le poata finaliza cat mai repede?

lalaiala asta in care lucreaza putin prin 7-8 locuri disparate nu-i vor ajuta sa termine mai repede odata stabilite modificarile necesare.
nici pe noi sa respiram mai usor prin oras.

se mai prevad 3 ani de chin prin sud-estul orasului.

raulbogdan23

Quote from: florin74 on May 24, 2021, 11:09:08 AM
Sunt mari probleme privind neconcordanta dintre SF si contract, si realitatea din teren. Se incearca rezolvarea lor, dar e complicat. TS nu sta nici financiar foarte bine, are inca de incasat niste bani frumosi de la CNAIR pe ST3, si nu vrea sa se riste prea mult. Sa ii multumim lui Grindeanu si PSD si Neaga ca au lansat o licitatie pe o documentatie catastrofala si pe o solutie de anii 1960.

Cam atat mai are de incasat TS de pe Sebes - Turda lot 3

Quote from: raulbogdan23 on May 30, 2021, 01:31:29 PM

Am refacut calculele cu cotele de TVA corecte. Mai jos aveti rezultatele si diferenta de plata.




Powered by API/PUM imgur uploader

culi

Progres infim pe centura sud Timisoara. Din toamna pana acum s-a inregistrat un progres de doar 3% >:(:
https://www.tion.ro/stirile-judetului-timis/nica-si-orban-vizita-pe-santierul-centurii-de-sud-lucrarile-au-avansat-cu-numai-3-din-toamna-1446395/
Sa sepram ca se vor lua masuri ca pana in primavara anului viitor sa se dea drumul, insa eu unul nu cred ca au sanse de reusita si chair daca se mobilizeaza mai bine. O:-)

culi

Quote,,Pe lângă lucrările la podețe și viitoare poduri sau pasaje de pe traseul variantei de ocolire Timișoara Sud, echipele antreprenorului Tirrena Scavi au lucrat, în ultima săptămână, la terasamente. Astfel, a început așternerea stratului de formă cu balast, în zona localității Chișoda. Umpluturi cu pământ și stabilizare cu dorosol se execută în apropiere de DN 59, Timișoara – Șag, pe sectorul spre Utvin, dar și în zona localităților Chișoda și Ghiroda. În zona Moșnița Nouă – Moșnița Veche s-a lucrat la decopertarea terenului vegetal", transmit reprezentanții DRDP Timișoara.

https://www.tion.ro/stirile-judetului-timis/foto-se-pune-stratul-de-balast-pe-santierul-centurii-timisoara-sud-inca-se-fac-decopertari-de-teren-1449897/


Vlad94

Felicitari pentru filmare! Din pacate progresul este minim. Poate vom reusi sa circulam pe aceat drum in 2023

pum89

#911


Eram curios ce reprezinta acele structuri de beton? Care este scopul lor?

Apare aici in filmare:

horyatm

Citat de pe pagina de Facebook a lui Cătălin Drulă:

QuotePROIECT DEBLOCAT INTEGRAL: CENTURA TIMIȘOARA SUD
O veste bună pentru județul Timiș, în general, și pentru Timișoara, în mod special: am deblocat integral lucrările la varianta de ocolire din sudul orașului, odată cu emiterea autorizației de construire pentru suprafețele de teren suplimentare. Acest lucru era necesar și esențial pentru realizarea soluțiilor tehnice la intersecțiile modificate și pentru relocarea unor utilități, spre exemplu.
Așa că mă aștept ca antreprenorul să crească mobilizarea în teren și, implicit, finalizarea lucrărilor în cursul anului viitor. Momentan, stadiul fizic este de peste 30%. Se lucrează la structuri, decopertări, terasamente, relocări de utilități.
Cei 25 de km ai Centurii Timișoara Sud cuprind:
✔️ 5 intersecții,
✔️ 3 noduri rutiere,
✔️ 3 poduri,
✔️ 7 pasaje,
✔️ 2 parcări de scurtă durată.
În privința intersecției cu Drumul Boilor, soluția tehnică a fost aprobată de Compania de drumuri și am primit undă verde pentru includerea acesteia în contract.
Ca deputat de Timiș și ministru al transporturilor, voi face tot ce-mi stă în putere ca să avansez proiectele de infrastructură care sunt vitale nu doar pentru acest județ de hotar, dar și pentru întreaga regiune, și să-mi respect promisiunile față de cei care m-au ales să îi reprezint.

Pe cât de entuziasmat am fost atunci când a început acest proiect, pe atât de rece m-a lăsat în ultimul timp. Trec frecvent pe lângă centură la intersecția cu DJ592, iar abia până de curând s-a mai mișcat ceva. Parcă se lucrează episodic. Vin fac o lucrare apoi o abandonează, își amintesc de ea, o continuă.

În fine, cred că e vorba de porțiunea dintre DJ592 și Giroc, acolo unde sunt stâlpii de electricitate. La intersecția cu DJ592 lucrează doar pe partea înspre Ghiroda/Aeroport. Sunt tare cruios dacă după această veste se va mări într-adevăr ritmul.

OFF Topic: După intervenția Ministrului pe DN68A lucrurile s-au mișcat mult mai bine, deci sper că acesta (AC dat astăzi pe CT Sud) să fi fost un ultim hop, iar lucrurile să evolueze simțitor.

horyatm

Despre intersecția de la Urseni:

Cătălin Drulă
lucrările la centura de sud a Timișoarei s-au bazat pe un studiu de fezabilitate din 2008. Așa cum am preconizat încă dinainte să îmi preiau mandatul de ministru, acest lucru a dus la apariția mai multor probleme pe traseu. Un exemplu în acest sens este drumul Urseni-Timișoara (DC98) care se intersectează cu centura orașului. Cea mai bună variantă pentru a asigura siguranța circulației în acestă intersecție, fără a face un ocol pe relația Urseni-Timișoara, ar fi construirea unui pasaj rutier peste centură. Din păcate, această opțiune nu mai poate fi acomodată în contractul actual. Prin urmare, am discutat cu autoritățile locale și susțin implementarea unei soluții în parteneriat cu acestea pentru respectivul proiect.

cristi5

#914
E regretabil pentru ca problema e cunoscuta  de mai mult de jumatate de an! De atunci se putea gasi o solutie la nivel.

Solutie denivelata, eu unul ma indoiesc deocamdata. Din ce-am vazut, autoritatile locale asteapta in continuare sa le pice de la centru, nu vad cum vor rezolva ceva. Plus ca trebuie traversat si CF daca nu ma-nsel.

Am fost in legatura cu oameni de siguranta rutiera din CNAIR pt o solutie la nivel, gen semafor. Din pacate senzatia mea e ca problema e prea mica pt ei ca sa se ocupe.

Recent am vazut ca pe acolo trec si biciclisti...

In fine, ramane primul drum taiat in doua de o lucrare noua de infrastructura.