News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[TM] Centura Timisoara

Started by radutm, January 21, 2013, 01:09:49 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

elphax

Vlad94 - acum am vazut ce ai pus tu acolo :)

nu au cum sa nu faca nod la intersectia cu Torontalului.  si avand in vedere ca este si CF, sper sa fie  un pasaj mare peste amandoua si intersectia undeva in stanga de DN6

ar fi chiar bine sa faca si o parcare cu benzinarie intre Torontalului si Aradului

Cozak

Centura porneste de la Sanandrei????Nu de la actualul capat de vest al centurii, la Mahle? Acolo capatul e facut sa fie continuat cu un pasaj peste DN69. Sper ca e o greseala, sau va fi si un racord la actuala descarcare ce se va face la Sanandrei cu DN69.

elphax

sunt chestii diferite - centura Vest se va uni cu cea de Nord in giratoriu
de acolo spre Arad sunt 4 benzi care se vor prelungi pana la A1. la actuala intersectie cu drumul de Sanandrei drumul cu 4 benzi face dreapta

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=844.60

Vlad94

Ma bucur sa vad ca s-a lansat licitatia pentru Centura de Vest si ca va fi cu 2 benzi pe sens. Cum zici tu, @elphax, sigur va fi un pasaj peste CF Timisoara Arad si peste DN6 si CF Timisoara Sannciolau Mare. Poate descarcarea in DN6 s-ar putea face in zona PITT printr-un drum cu doua benzi pe sens care sa intepe centura la mijlocul distantei intre DN69 si CF. S-ar putea face chiar si un giratoriu dar care sa aibă pasaj. Imi

horyatm

Mare minune mare. La intersecția dintre Centura Sud și DJ592 a apărut un container și câțiva muncitori. Nu mi-am putut da seama din mers ce meștereau pe acolo, însă nu am mai văzut activitate la pasaj cam din primăvară/vară. S-au forat pilonii pe o parte și cam atât. Bănuiesc că au fost probleme cu exproprierile, care de curând s-au finalizat peste tot. Eu am speranțe că anul ăsta vor lucra mai susținut. Reamintesc că termenul lucrărilor este 25.03.2022. Deci suntem cam pe la jumătatea termenului contractual, iar lucrările sunt abia pe la 25%, însă fix la partea de structuri se stă cel mai prost. Doar în zona Șag se văd ceva structuri, în rest pauză...

dorum

s-a lansat licitatia pt SF... mai e mult pana departe!

Cuneo

FOTO. Noutăți de pe Centura de Sud: se lucrează la poduri și se fac fundațiile la pasaje



Muncitorii de pe șantierul variantei de ocolire Timișoara Sud au revenit pe teren la mijlocul lunii ianuarie. În acest timp s-a lucrat, după cum a permis vremea, la poduri și podețe, iar în zona mai multor localități se toarnă fundația podurilor care trec peste cursurile de apă, inclusiv la podul peste Bega din Ghiroda.
DRDP Timișoara informează că muncitorii au început să lucreze de la mijlocul lunii ianuarie la structurile de poduri, atât cât vremea le-a permis. Lucrări s-au făcut în zona Utvin, pentru pasajului peste DJ 591 (Timișoara – Peciu Nou), la intersecția cu drumul național Timișoara – Moravița la pasajului peste DN 59 și DJ 593, la pasajul peste DJ592 în zona localității Moșnița Nouă, dar și în zona comunei Ghiroda, unde se lucrează la piloții podului peste Bega.
În Chișoda, se fac drumuri agricole pentru accesul celor au terenuri destinate cultivării.
Centura de Sud este proiectată să lege ieșirea din Timișoara spre Utvin, Sânmihai cu Calea Lugojului, prin Chișoda, Giroc, Moșnița, Ghiroda. Centura va avea 26 de kilometri. De proiectul și execuția centurii de Sud se ocupă firma Tirrena Scavi Spa. Valoarea contractului depășește 60 de milioane de euro, iar lucrările trebuie să fie gata în 24 de luni (lucrările au început în 25 martie 2020).
După ce va fi gata și centura de Sud mai rămâne de realizat tronsonul dintre ieșirea spre Utvin și Calea Aradului, prin Săcălaz. Odată construită, centura de Sud a orașului va avea o garanție de zece ani.

https://www.tion.ro/stirile-judetului-timis/foto-noutati

razvan96

Alocare bugetara 2021 VO TM Sud: 89,718 milioane RON.

Cuneo

Cresc vazand cu ochii podurile si podetele de pe traseul viitoarei sosea de Centura Sud la Timisoara. Foto

TIMISOARA. Reveniti pe teren inca de la mijlocul lunii ianuarie, muncitorii de pe santierul variantei de ocolire Timisoara Sud sunt inca mobilizati pe structurile podurilor si podetelor, dat fiind faptul ca n-au avut parte de conditii meteo favorabile altor tipuri de lucrari. Acestia au prioritizat operatiunile si se vor intoarce la cele la sol, pe traseul viitoarei centuri, imediat ce vor avea mai multe zile in sir cu temperaturi ridicate.



,,Cateva tipuri de lucrari executate de antreprenorul Tirrena Scavi pe santierul variantei de ocolire Timisoara Sud zilele acestea sunt: forare piloti la viitorul pasaj din zona Utvin; amenajarea platformelor pentru foraje la pasajul din zona Manastirii Sag; armare si cofrare la radierul culeei 2 de la viitorul pasaj din zona Mosnita Noua; cofrare, turnare si pregatire prefabricate pentru podete de pe raza comunei Ghiroda,,, transmit reprezentantii Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Timisoara.
Va reamintim, realizarea Centurii de Sud de la Timisoara, in lungime de 25,69 km, a fost atribuita catre antreprenorul Tirrena Scavi S.P.A. Valoarea contractului este de 272.432.921,95 lei fara TVA, avand finantarea asigurata de la bugetul de stat si din fonduri europene.
La finalul lunii martie 2020 a fost emis ordinul de incepere al lucrarilor si de predare a amplasamentului, termenul de finalizare a obiectivului fiind stabilit pentru luna martie 2022.

https://www.opiniatimisoarei.ro/cresc-vazand-cu-ochii

Cuneo

Lucrari importante la viitorul pasaj peste calea ferata de la Chisoda al Centurii de Sud din Timisoara

TIMISOARA. Muncitorii reveniti pe teren inca de la mijlocul lunii ianuarie, pe santierul variantei de ocolire Timisoara Sud, lucreaza de zor la relocari de retele, decopertari ale strarului vegetal, foraje la viitorul pasaj peste calea ferata de la Chisoda si consolidarea terenului la pasajul peste drumul care leaga Timisoara de Moravita.
Echipele antreprenorului Tirrena Scavi sunt prezente pe teren in special intre Timisoara si Ghiroda.
"Tipuri de lucrari executate saptamana aceasta pe santierul variantei de ocolire Timisoara Sud: relocari de retele de gaz, decopertari ale stratului vegetal, umpluturi cu pamant stabilizat în zona podetelor, cofrari la elevatii structuri, evacuarea apelor din sapaturi, lucrari pregatitoare pentru realizarea forajelor la viitorul pasaj peste calea ferata din zona Chisoda. La viitorul nod rutier care prevede un pasaj al centurii de sud peste DN 59 Timisoara – Moravita, zilele acestea, s-au facut lucrari de consolidare a terenului cu o saltea din material granular si geogril", transmite DRDP Timisoara.
Va reamintim, realizarea Centurii de Sud de la Timisoara, in lungime de 25,69 km, a fost atribuita catre antreprenorul Tirrena Scavi S.P.A. Valoarea contractului este de 272.432.921,95 lei fara TVA, avand finantarea asigurata de la bugetul de stat si din fonduri europene.
La finalul lunii martie 2020 a fost emis ordinul de incepere al lucrarilor si de predare a amplasamentului, termenul de finalizare a obiectivului fiind stabilit pentru luna martie 2022.

https://www.opiniatimisoarei.ro/lucrari-importante-la-viitorul-pasaj-peste-calea-ferata

horyatm

Am găsit o postare pe un grup de Facebook din Moșnița care se referă la intersecția centurii cu DC98. Din planșă se poate observa o diferență față de proiectul din SF. Problema ar fi că nu există un pasaj peste centură care ar conecta DC98, astfel pentru a traversa centura ar trebui făcut un ocol până la primul sens giratoriu. Mie mi-e greu să cred că asta ar fi soluția. Ori nu înțeleg eu planșa bine, ori este un pasaj peste centură care nu apare pe planșa asta. Cum va fi intersecția cu DC98 Timișoara - Urseni?

Planșa din SF, cea veche.



Planșa din Proiectare, cea nouă, făcută de Tirrena Scavi.




Powered by API/PUM imgur uploader

iuli

Parca in SF nu era nod acolo si se facea doar un pasaj peste centura. In prima ta plansa pare o intersectie. Ciudat e insa varianta din a doua schema unde se intrerupe DC. Adevarul e ca din motive de siguranta rutiera din cele doua planse pare mai OK varianta a doua. Tin minte ca traficul pe acel DC e de vreo 2-3 masini pe ora in medie.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

horyatm

Nu e adevărat, traficul e mare. Uită-te pe google maps la trafic. Drumul leagă Urseni de Timișoara.

Lvs_tm

A crescut mult traficul pe acel DC, ai mei stau in Urseni si il parcurg destul de des. Se si construieste foarte mult in zona, plus se vine si din Mosnita datorita santierului de dublare a DJ-ului.

elphax

si pana se va dubla si portiunea din Timisoara ramasa la 2 benzi ( nu are proiect spre Mosnita), pana se va face si Drumul Boilor, multi vor folosi acel drum. Din partea de sud a orasului, si Giroc, multi merg pe Urseni pentru a ajunge apoi spre Bucovat - Remetea si Autostrada A1