[TM] Centura Timisoara

Started by radutm, January 21, 2013, 01:09:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dumbravaandrei

Pe DNCT stie cineva cand or sa apara marcaje? Sunt multe zone in care e aceeasi problema ca pe DN6: Sectoare de 2+1 nemarcate si traficul se desfasoara doar pe baza de tupeu in selectarea celei de-a doua benzi.

Pacat ca multe din structuri sunt facute pentru 1+1. Mare pacat. Poate cu timpul CJ Timis / cn*** se va gandi sa le aduca tot la 2+1

cristi5

2+1 se combina usor cu 1+1. O lasi mai incet si intri in coloana.

Intrebarea e daca structurile au acel metru in plus care se pierde cu separarea de sens. Ca fara separare de sens nu are... sens.

dumbravaandrei

Din ce am vazut asfaltul e tras pana in pila podului la platforma de 13m, podul e de 7. Podul e centrat median pe platforma, trebuie sa faca incadrarile prin marcaje la 1+1. La cum e acum fara marcaje, unii se mai trezesc cu 10m inainte de pod ca raman fara strada sub roti, asa ca te mai trezesti cu un camion de peste hotare ca vireaza ca disperatul. La podul de dinainte de Giarmata nici n-am zis ca un camion din PL nu se culca pe o parte...

pasadia

Si distractiv e ca, in ciuda acestor probleme, viteza legala e 100. Orin comparatie cu stii tu care centura. ;)

dumbravaandrei

Ca trafic mi s-a parut la cel mult 50% din DN VO 1K. Nu stiu cum sa zic, dar fara VMS nu ai cum sa institui limita de viteza "dinamica". Ori la Brasov, sunt momente in care centura e plina de la DN11 la DN13. Si sa vrei nu ai cum sa ii dai mai mult de 80.
Poate or sa inceapa sa apara VMS si pe centuri.

pasadia

Nu vad rostul VMS-ul: cand nu ai fizic posibilitatea de a merge mai repede ce rost are un panou care sa iti limiteze viteza? Panoul trebuie sa te anunte problemele de pe traseu, dar nu sa anunte modificari temporare de viteza maxima.

Uite, de exemplu pe DN68A n-am nevoie de panou ca sa accept ca viteza maxima e cea a coloanei. Vad si eu ca nu pot sa depasesc si merg dupa tirul din fata. Cateodata cu 70 prin localitate, cateodata cu 40 prin camp. VMS-ul sau limita de viteza "dinamica" nu mi-ar fi folosit la nimic. Pe VO1K firesc ar fi o viteza maxima de 110 iar cand e aglomerat atunci viteza maxima va fi automat mai mica decat cea maxim legala.

dumbravaandrei

#396
Quote from: pasadia on September 10, 2018, 11:19:08 AM
Panoul trebuie sa te anunte problemele de pe traseu

Bingo!
Cand ai la dispozitie mai multe benzi pe sens, avertizarea imposibilitatii rularii cu o viteza mai mare pe banda >1, elimina riscul tamponarii si al aglomerarii inutile a traficului in b>1. Functioneaza de minune sistemul asta si pe ring-urile din Munchen, si la Viena, si prin multe alte locuri. La Timisoara cea mai mare problema e ca la un moment dat, "drumul se termina brusc". La Brasov un VMS e ideal pentru a anunta ca pe B1 la OMV e coada si sa te apropii cu foarte mare grija dinainte de rampa, ca sa nu te proptesti pe sub un trailer ceva.

Si mai este un factor: faptul ca esti avertizat ca este un ambuteiaj/blocaj, te poate face sa-ti regandesti traseul (poate nu toti stau waze-ul in bord :) )

vameshu66


nabucodonosor19

ok si se va da solutie definitiva? Cate cai de atac si recursuri mai sunt permise?

nabucodonosor19

any news? vrabioare, pasarele, ceva? :D

Ionut

Ai si tu o problema. Tu nu vezi doua mesaje mai sus ca primul termen la recursul ala a fost chiar azi? Ce vesti vrei?

NGC

Astazi a fost lansata licitatia "Servicii de verificare a Proiectului Tehnic de Executie (cu Detalii de Executie) pentru obiectivul "Proiectarea si executia lucrarilor pentru varianta de ocolire Timisoara Sud".

Valoare estimata: 354,500.00 RON fara TVA

Termen depunere oferte: 29.10.2018

Fonduri: POIM

NGC

Quote from: NGC on July 05, 2018, 10:39:39 PM
Quote from: NGC on May 21, 2018, 10:53:04 PM
Suntem cu un picior pe cealalta parte, dar hopul inca nu a fost trecut. Doar e vorba de TRAMECO ...  ;)

Ce ziceam? ;) :p

Quote from: NGC on June 15, 2018, 08:36:11 PM
Dar motivarea? Scrie cumva acolo despre cand au trimis motivarea? ;)

Am mai spus, nu tot ce apare pe paginile CNAIR, CNSC, TB, CAB, SEAP, SICAP este actualizat la zi. ;)

Vrabiutele spun ca motivarea a ajuns intre timp la TRAMECO si DANYA CEBUS ROM si ca TRAMECO a facut saptamana asta recurs, asa ca mai aveti de asteptat.

Va tin la curent.

Avem acum decizia CAB de la primul termen.

27.09.2018

Quote
Tip solutie: Încheiere
Solutia pe scurt: Respinge excepţiile nulităţii ca neîntemeiate. Înaintează dosarul la preşedintele Secţiei a VIII-a contencios administrativ şi fiscal în vederea punerii în aplicare a dispoziţiilor Hotărârii de Colegiu nr. 234/28.08.2018. Pronunţată în şedinţă publică azi, 27.09.2018.

nabucodonosor19

Ionut tata, sedinta era planificata la ora 12, eu am pus intrebarea dupa ora 16, ce nu ti-e clar? Sau ai tu o problema? :D

elphax

chestiile astea nu se comunica pe twitter in timpul sedintei, nu se dau live rezultatele . sunt niste pasi birocratici, se fac niste documente care se semneaza si se stampileaza inainte sa fie publice
plus ca era primul termen, deci se putea sa nu fie o decizie finala