[TM] Centura Timisoara

Started by radutm, January 21, 2013, 01:09:49 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Cozak

E adevarat? :dunno:
Termen 8 iunie.Primul.Apoi mai urmeaza probabil cateva amanari, apoi castigatorul, contestatiile...Asteptam cuminti.
Buna treaba.

NGC

Da, e adevarat. Scriu imediat detaliile.

NGC

#122
A fost lansata licitatia pentru "Proiectare si executie "Varianta de ocolire Timisoara Sud"".

Valoare estimata: 381,817,899.00 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 08.06.2017











Ionut

Dacă îți este la îndemână pune și niște planuri. S-a selectat varianta finala de traseu? Erau mai multe variante.

elphax

Pagina anterioara,  cea roșie

Lvs_tm

Adica varianta 1.
Personal, cred ca era mult, mult mai buna varianta 2, cyan.

ioio_viola

Conform declarațiilor oficialilor Ministerului Transporturilor, lucrurile s-au așezat cum nu se poate mai bine pentru demararea și realizarea construcției centurii sud de ocolire a Timișoarei. Licitația pentru stabilirea firmei care se va ocupa de proiectare și construcție a fost lansată, banii sunt asigurați din fonduri europene, nu vor fi nici probleme cu expropierile, doar construcția mai trebuie demarată.

,,Așa cum am anunțat, am depus deja actele pentru licitația de stabilire a firmei care se va ocupa și de proiectare și de execuția centurii sud. Documentația a fost analizată de ANAP (n.r. Agenția Națională pentru Achiziții Publice) primind aprobare și a fost deja depusă pe SEAP (n.r. Sistemul Național de Achiziții Publice). Finanțarea pentru centura de sud a Timișoarei va fi realizată pe fonduri europene nerambursabile pe POIM (n.r. Programul Operațional Infrastructură Mare), garantat se obțin banii necesari. Finanțarea este inclusă de organismul intermediar pe POIM. Până pe 8 iunie se pot depune ofertele, sperăm să nu avem contestații. Probabil că în 90 de zile de la acel moment putem avea un constructor, dacă lucrurile merg fără contestații. Nu cred că există probleme cu exproprierile, nu știu să vă spun exact, dar este un culoar acolo.", a declarat Cuc, aflat în vizită de lucru în zona de vest, pentru a vedea cum decurge construcția autostrăzii spre Deva.

tion

ioio_viola

pun si asta aici desi nu e chiar legat de centura:

Aflat intr-o vizita pe tronsoanele in lucru ale autostrazii Lugoj – Deva, seful CNAIR a facut precizari legate si de un nou punct de descarcare de pe Autostrada Vestului, la Timisoara, in dreptul localitatii Sanandrei. Noul drum spre autostrada, de la Timisoara, cu acces de pe soseaua catre Arad, ar putea fi realizat pe bani europeni.

,,Documentatia tehnica este finalizata, urmeaza sa lansam procedura de achizitie, am identificat o axa in POIM (n.r. Programul Operational Infrastructura Mare), pe siguranta circulatiei. Asteptam acum sa avem validarea si de la organismul intermediar si vom demara procedurile de achizitie publica undeva in aceasta vara, pentru proiectare si executie. Costurile vor fi reglate de piata, iar in studiul de fezabilitate a fost determinat un cost care va fi comunicat tuturor ofertantilor,,, a declarat Stefan Ionita, seful CNAIR.

opiniatimisoarei

Cam multe proiecte se bazeaza pe finantare POIM  ???

NGC

Am adaugat mai sus cerintele beneficiarului.

Dupa cum se poate vedea, va fi 2x1.

Lvs_tm


dr4qul4

Am impresia ca e la acelasi standard cu Centura Craiovei: doar  1 banda/sens si intersectii la nivel, dar benzi late, acostament lat si geometrie de viteza.
Centura Craiovei nu se aglomereaza decat in capatul de la aeroport, unde avem semafor. In rest, se sta foarte putin la intersectii.
Stiu ca nu e perfect (optim ar fi fost un 2+1 alternativ cu intersectii principale denivelate), dar va fi destul pentru cativa ani si va scoate traficul de tranzit din oras.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Dominik

Eu credeam ca vor fi de benzi pe sens....
You're in Steelers Country

iuli

@dr4qul4

Nu stiu daca se poate compara cu centura Craiovei in cazul acesta. Centura Timisoarei va trece practic prin oras desi va fi in afara zonei intravilane. Va imparti in doua toate comunele periurbane (Chisoda, Giroc, Mosnita Noua, Ghiroda si Remetea Mare) si Timisoara. Aceste comune fizic au ajuns sa fie lipite si nu va mai dura mult pana vor fi integrate in oras. Deci, in maxim 10 ani acest drum va fi un drum local cu o banda pe sens pe unde vor trece camioane si TIR-uri. Practic nici macar un bulevard circular al orasului sau la nivelul actualelor strazi pe care circula acum camioanele, Calea Sagului, Bulevardul L. Rebreanu, Calea S. Vidrighin, etc.

Concluzia, mai bine se face de acum la doua benzi pe sens cu noduri (nu sensuri giratorii) macar la intersectiile cu principalele axe de intrare in oras dinspre comunele periurbane. Altfel in 10 ani reluam discutia de acum si vrem inca un drum la fel la inca 5 kilometri distanta.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

voicul

Quote from: iuli on April 26, 2017, 02:54:07 PM
@dr4qul4

Altfel in 10 ani reluam discutia de acum si vrem inca un drum la fel la inca 5 kilometri distanta.

Dar si A9 pe partea cealalta ;)
Probabil ca nu sunt bani direct pentru 2 benzi acum, cum ar fi normal, dar poate macar fac proiectul pentru upgrade la 2 benzi.

iuli

Pe principiul asta, hai sa facem o strada de tractoare si upgradam cand avem timp si bani sau vrem.

A9 e pe partea de vest, asta va trebui sa acopere partea de est si sud. Nu va prelua A9 traficul de pe centura.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog