[B] Planuri si proiecte Metrorex

Started by Ionut, September 16, 2011, 01:28:46 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 15 Guests are viewing this topic.

Pelicanul

Și care sunt alea două magistrale care se construiesc simultan ?
Vroiaţi putere ? Vă imprumutam o locomotivă...


Pelicanul

Credeam că sunteți oameni serioși. M 5 nu mai e în construcție, e în dotare. Ce, s-au apucat de M 6 ? De când ?
Vroiaţi putere ? Vă imprumutam o locomotivă...

Ionut

La modul realist, care este, in km, capacitatea administrativă a Metrorex? 20 km simultan? Dar capacitatea financiară? Aia 20 km pot fi pe 3 magistrale, nu două. Asta daca nu ne încăpățânam sa facem 15 km pe M6 și alți 5 pe M5 de la Eroilor la Iancului.

subway

Ar fi fost bine sa fie cum zici, dar nu e asa, M5S1 e inca in constructie...

Ionut

Da omule M5S1 se termină anul asta. Hai 2020. Si apoi ce facem? 7 km din M6. Ok. Si restul de 13 km? Mă refer la lucrări. Avem lucrări pe țeavă, în pipeline?

subway

#186
Nu neaparat capacitatea Mrex ci capacitatea orasului de a suporta deranjamentul. Din pacate in 2019 o sa cam stam si slabe speranta si in 2020.

Ionut

Păi poti face deranj în părți diferite ale orașului, părți independente dpdv al traficului. Atunci nu mai facem deranj. Ca acum mergem perfect din punctul A in punctul B.

subway

Ce idee desteapta, hai sa facem bucatele ca la autostrazi?

Ionut

M5S1 are 7 km. 7x3 = 21 km. Nu inteleg unde greșesc.

subway

#190
De ce nu au licitat proiectarea M5S2 la vremea promisa? La ora asta nu au nimic.
P.S.
Licitatia asta ar fi trebuit sa fie lansata acum 2-3ani ca sa fie bine sa nu fie rau.

Xenos

Păi asta ar fi de întrebat la măreaţa întâlnire, ce se aude cu M4 central-sud şi M 5 central. Restul e poveşti...
Ah, şi de ce nu vor M suprateran până la Otopeni, de la centură încolo, cum a propus Comisia Europeană.

subway

La M6 singura intrebare pertinenta e de ce nu s-au pus pe treaba, ce mai asteapta?

Xenos

Eu am şi întrebarea de mai sus...chiar dacă nu place tuturor  :lol:

Dar pentru M4 central-sud şi M5 central mi se pare şi mai acută întrebarea, acolo nu a contestat nimeni utilitatea şi tot nu se mişcă nimic...

sab

Adevarul este ca M6 este o magistrsla simpla in comparatie cu M4 si M5 .. De aceea se face M6.
La M4 nu stim nici macar traseul, la M5 inca mai studiem solutia pentru sapatura.