News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

davyl

Quote from: Ionut on May 17, 2012, 05:04:11 AM
Ala este B-Max?! :o
Seamana foarte tare cu un Kuga.
Ca unul care l-a vazut de trei ori pana acum de foarte aproape, pot spune ca aduce cu un Kuga, insa este ceva mai mic. E o combinatie interesanta intre un C-Max si un S-Max cu "aere" de Kuga!  :D

Sper ca anuntata productie de B-Max la Craiova pe 25 iunie sa nu fie o vorba in vant!

bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

sorinAcesta

QuoteSpyshots: New Dacia Logan (Second Generation)

The second generation of the Logan will be underpinned by the platform of the Renault Fluence, which means it will be even more generous in terms of interior space and it will come with seriously updated technology.

As for the styling, this promises to be all that the original couldn't. You see, when the first Logan was created, Renault sent a Scotish designer to Romania in order for him to understand the local traditions and preferences and incorporate them in the design of the car. However, the result was less than pleasing, so nobody was pleased with the design of the Logan.

However, the second generation will bet on the styling card to attract customers, so expect details such as a sporty front mesh grille and stylish light clusters at both ends. The new Logan is set to arrive to the Paris Motor Show this fall, as a concept, with the production version probably set to make it debut in March next year, at the Geneva Motor Show.



http://www.autoevolution.com/news/spyshots-new-dacia-logan-second-generation-46444.html

Se pare ca va prelua modelul nou de grila si faruri.

Ionut

Intrebare: vor face la Pitesti modelul, nu? Sau au alte planuri?...

sorinAcesta

 Pai cand au anuntat faptul ca modelul Lodgy va fi facut in Maroc, au motivat alegerea prin faptul ca la Pitesti uzina va fi ocupata cu Logan 2 si Sandero 2 :)

Ionut


Ionut

Era si timpul!!!

QuoteFord a inceput oficial productia de serie a B-Max la Craiova. Uzina va demara in curand fabricatia pentru inca un motor pe benzina, de 1,5 litri

Ford a demarat oficial la Craiova productia de serie a modelului de clasa mica B-Max, iar in curand uzina va demara productia unui nou motor pe benzina, de 1,5 litri, alaturi de cel de 1 litru EcoBoost care se fabrica deja la Craiova, a anuntat seful Ford Europe, Stephen Odell.

Productia de serie a lui Ford B-Max a demarat oficial luni, 25 iunie, iar pana la sfarsitul acestui an tinta de fabricatie este 60.000 unitati. Din 2013 productia ar trebui sa se dubleze, la 120.000 unitati/an, potrivit oficialilor Ford. Peste 90% din masinile produse la Craiova vor lua calea exportului, a anuntat Odell.

sursa: 0-100.ro

Plus ca primul B-Max il ia tot Base. S-o fi saturat de Dusterul vechi de 2 ani. Oare plateste pretul intreg pe el? Are si functia beneficiile ei... :)

davyl


jailor

Astea sunt chestii promotionale, de marketing...normal ca presdintele cumpara prima masina dintr-o fabrica...doar n-o s-o ia Nea Ion sa ramana in istoria fabricii ca primul client a fost Nea Ion din Berceni.

bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

davyl

Arata foarte bine masina asta! :) Nu lucrez la Ford, insa am vazut-o "live" si nu mi-a displacut. Un fel de combinatie intre C-max si S-max, dar cu "look" de mic Kuga.

Sistemul de usi culisante m-a cucerit: foarte util pt cei care au un garaj stramt. Poti parca foarte aproape de zid si sa faci in asa fel ca prin culisarea usii masinii sa poti iesi prin usa existenta a garajului. :)

isotech_ro

Ca posesor al fratelui mult mai mare a lui B-max, respectiv S-max, dar care am avut ocazia sa ma urc la bordul acestei "masinute" , nu am decit cuvinte de lauda ... si ca orice Ford este mult mai spatios decit clasa din care face parte. Eu indraznesc sa spun ca mai degraba face parte din clasa C decit din clasa B, cit despre motorul eco-burst 1,0 /125CP nu pot sa spun decit ca este un mare pas inainte la capitolul propulsoare.

Ionut

Guys, explicati-mi si mie ceva: cum poate motorul ala de 1 litru sa scoata 120-125 CP?! :dunno: Nu il turezi prea tare? Sau e turbo? E fiabil?

ciprebbe

exact la asta ma gandesc si eu ...cum se poate?  la motor de 1 l? Si ce consum poti scote cu un motor de 1l si 120 cai pe o masina cu o astfel de caroserie? sunt chiar curios...
Iar motorizarea disel de 1.5 are ft putini cai dupa mine
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

bogdymol

Quote from: Ionut on June 26, 2012, 03:33:06 PM
Guys, explicati-mi si mie ceva: cum poate motorul ala de 1 litru sa scoata 120-125 CP?! :dunno: Nu il turezi prea tare? Sau e turbo? E fiabil?

Raspunsul e foarte simplu. De exemplu, un Ford Escort din 1992 cu motor de 1.3 litri scotea 59 de cai. Cred ca in ziua de astazi doar un Spark mai poate avea o putere atat de redusa a motorului.

Ideea e ca tehnologia evolueaza... iar de acum incolo tendinta e sa se faca motoare cat mai mici si cat mai puternice.

In plus, acest motor a luat premiul de Motorul Anului 2012... si nu cred ca degeaba.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele