Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.


Goldmund

Daca s-a mai pus stirea, scuze, insa cum modelele Smart sunt f. iubite in Stuttgart, m-am gandit sa pun relatarea:
"Viitorul model Smart va avea motoare Dacia, produse la Mioveni"

http://www.b1.ro/stiri/auto/viitorul-model-smart-va-avea-motoare-dacia-produse-la-mioveni-54520.html

Si aceasta stire pare promitatoare pentru prestigiul de tara si locurile de munca din Romania:
"Daimler negociază cu Grupul Renault pentru a folosi Centrul Tehnic Titu pentru teste"
http://www.b1.ro/stiri/auto/daimler-negociaza-cu-grupul-renault-pentru-a-folosi-centrul-tehnic-titu-pentru-teste-85289.html

adiarc

doua vesti excelente
Daimler nu are experienta la motoarele mici si nu are rost sa investeasca mld de euro in dezv unora noi , care in prima faza n-au cum sa aiba fiabilitatea DCI-ului de 1,5...un motor venerabil , dar f.f fiabil , in cond grele de exploatare
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

cat despre motoarele noi din gama TCE...ramane de vazut
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

panda_no 5

Astazi in timp ce mergeam intre Deva si Arad am depasit un tren care mergea in paralel cu DN 7 plin cu Forduri B-max.Straluceau in soarele iesit dupa ploaie.
Locomotiva era una din alea rosii cu DB pe ea ( scuze dar nu ma pricep la locomotive)

doryan93

Uzina de la Togliatti a constructorului rus Avtovaz (Lada), companie la care grupul francez Renault urmează să preia controlul, a început producţia modelelor Logan II şi Sandero II, a declarat pentru cotidianul francez La Tribune o sursă din interiorul grupului auto francez.
Cele două noi vehicule urmează să fie prezentate în mod oficial la sfârşitul lunii august la salonul auto de la Moscova. Pe piaţa din Rusia aceste modele vor fi vândute sub marca Renault şi nu sub cea românească Dacia.
Lada, marcă Avtovaz, produce deja la uzina de la Togliatti modelul Largus, un break bazat pe prima generaţie de Logan restilizat şi rebotezat. În plus, Nissan produce din 2012 la aceeaşi uzină modelul său Sylphy.
Sursa


Goldmund

Who's Who!
"Japonezii de la Sumitomo vor să creeze 2.000 de locuri de muncă în Drobeta Turnu Severin"
http://www.capital.ro/japonezii-de-la-sumitomo-vor-sa-creeze-2000-de-locuri-de-munca-in-drobeta-turnu-severin.html

Stirea a devenit aproape obisnuita, numai ca acest concern japonez controleaza celebra firma auto Mazda, plus alte firme uriase,plus  una dintre cele mai mari banci din Japonia...


sebba

Quote'Vom asigura concernului japonez Sumitomo unele facilităţi fiscale astfel încât fabrica să poată absorbi cât mai mulţi şomeri.

adica ditamai concernu vine tot aici ca sa mai linga ceva evtari de taxe si sa plateasca salarii de mizerie
investitorii durerii!
cat ii mai suportam pe toti milogii astia cu figuri in cap si care vin sa ne slugareasca aiurea?

poate nu va place ce spun, poate veti spune ca sunt nebun si nu gandesc in ton cu moda
poate, dar nu am vazut nici un "investitor" care sa vina aici ptr alt motiv decat ptr evitarea taxelor si salarizarea de mizerie pe care o ofera angajatilor
si cum e ceva ce nu le mai place vin cu alte figuri si ameninta cu mutarea facilitatilor in mexic si somalia sau egipt! duca-se!!
Sailing away! S/Y Haimana

bogdymol

Nu te supara, dar pentru ce crezi ca vin aici? Pe post de ajutor umanitar? E in firea marilor coorporatii sa isi reduca costurile cat mai mult posibil...
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut

Hai sa ne omoram cu totii! Da, am scapat! Ura.
Atentie la ban, ca vine.

Goldmund

#580
@sebba

Ai dreptate cand vorbesti de salariile de mizerie, dar nu spui si cauza:
oglindesc intocmai productivitatea muncii din Romania de unde si salariul minim pe economie care nu-l impune Renault sau Continental(sa ramanem la subiect), ci politicienii romani, in functie de bugetul si legile economiei...Daca statul ar plati un salariu mediu decent, firmele private ar face la fel!
Cauzele sunt multiple si tin de economia total ineficienta comunisto-romana(nici cea din RDG nu era cu mult mai breaza) si ce a urmat pana azi, lipsa infrastructurii(tot o mostenire comunista si postcomunista).
Bucuria vine din alta parte:
fara aceste firme straine care investesc sume imense in Industria auto locala, totul ar fi aratat ca la ARO...
Plus ca salariile la Dacia de ex. au crescut enorm in ultimii 5-7 ani. Nu mai vorbesc ca e de o mie de ori mai bine un loc de munca la Dacia sau Ford Craiova decat un somer fara nici un venit si perspectiva, sau?

sebba

#581
Quote from: bogdymol on July 06, 2014, 04:20:43 PM
Nu te supara, dar pentru ce crezi ca vin aici? Pe post de ajutor umanitar? E in firea marilor coorporatii sa isi reduca costurile cat mai mult posibil...

nu, nu am impresia ca vin ca ajutor umanitar dar de ce trebuie sa le acordam noi facilitati fiscale? adica... acel "ajutor umanitar"... saracutii de ei...

da-mi ban ionut, sterge-mi si contul, am mai avut discutii d-astea, e clar ca multora nu le place ce spun
doar ca asta nu va imbunatati cu nimic starea jalnica pe care o acceptam si ajunge sa ne si placa se pare
Sailing away! S/Y Haimana

nenea_hartia

@sebba: dar tu ai altă soluție în afară de ,,nu"? Că sunt tare curios s-o aflu :). M-aș întoarce în RO și mâine.
Pentru unii, 900 lei pe lună e mană cerească. Îi preferi pe dobitocii ăia din cel mai sărac județ care nu își vând țara lui Chevron, în loc să se bucure de eventualele locuri de muncă?

MNU

#583
@sebba, eu as fi curios, daca mai esti in tara si in ce domeniu lucrezi, privat sau stat.

PS: eu lucrez in industria auto din Romania si, desi cred ca salariile inca sunt mici, totusi lucrez la o firma unde salariul mediu este de 2-3 ori peste cel mediu din statistici.

mirceaVRo

STOP
Faza cu Chevronu e alta discutie ! In plus tu nu ai nci un drept sa le spui altor oameni cum vor sa traiasca si in ce conditii , cu locuri de munca si otrava sau fara locuri de munca si curati !