News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

raresu

E posibil sa fi primit si autoritatile din jud Hunedoara cereri similare; probabil are legatura ca sursa e presa locala din Alba :D :)

voicul

Ultimul paragraf:

"Vizate sunt și alte orașe din Regiunea Centru, care au primit această solicitare, însă cele din Alba par a avea șanse mai mari datorită condițiilor legate de proximitatea autostrăzilor și a căii ferate."

Teoretic in 2 - 3 ani e autostrada pana aproape de TGM. Mai repede nici ei nu deschid fabrica.

Ionut

Deci stati sa inteleg. S-a selectat deja România pentru o fabrică de 2k muncitori și acum e o competiție internă sau e tot o nouă poveste/vrajeala cu "facem fabrica in Ro, ba nu în HU, stai nu ca in TR sau PL sau WTF"?

Ionut

Dacia de colecţie: Renault oferă în Franţa primul Duster în ediţie limitată la 500 de exemplare, cu un preţ de aproape de 20.000 de euro

Grupul Renault a lansat în premieră o ediţie limitată a Daciei Duster ce va fi vândută în numai 500 de unităţi pe piaţa franceză contra sumei de 19.490 de euro cu TVA. Ediţia Duster Black Collector va fi vândută în versiunea de top Prestige, dar fără elemente cromate la exterior, ci doar în culoarea neagră cu mici inserţii galbene. Comenzile din Franţa vor putea fi înregistrate exclusiv online, iar odată ce avansul este plătit şi maşina rezervată, achiziţia va fi finalizată într-un dealer. La interior ediţia specială va avea o plăcuţă care va indica numărul maşinii din cele 500 şi un sistem audio cu incinte acustice Focal – până acum acestea erau disponibile ca opţional. Printre echipamente se numără cardul de acces keyless, sistemul de camere multiview, sistemul multimedia MediaNav compatibil cu Apple CarPlay şi Android Auto. Ca mtoorizare, SUV-ul este disponibil în versiunea cu tracţiune faţă, propulsorul 1,33 litri TCe de 130 CP cuplat la o transmisie manuală.













ZF

Ionut

Producția în uzina Dacia: creștere pentru Duster, scădere pentru Sandero și Logan

Uzina Dacia de la Mioveni a produs, în lunile iulie și august, 36.404 autovehicule, cu 1,2% mai multe decât în august 2018, luna a opta fiind o lună de remont (revizie) pentru fabrică. În total, anul acesta Dacia a fabricat 228.180 vehicule, cu 7,7% mai multe ca perioada similară din 2018. Mixul de producție al uzinei a fost orientat în favoarea Duster, care a avut un volum de 173.508 unități produse, în timp ce Sandero, Logan și Logan MCV au fost fabricate în volume mai mici.

Profit.ro

voicul

Grevă spontană la Dacia Mioveni, de frica roboților - VIDEO

La Dacia Mioveni a apărut frica de roboţi. Marți a fost o grevă spontană la fabrica deţinută de Renault. La ora 10:00, angajaţii din sectorul montaj-caroserie au oprit munca. Oamenii au aflat că 200 dintre ei ar putea rămâne fără un loc de muncă, după ce uzina va instala roboţi industriali capabili să-i înlocuiască.

https://www.digi24.ro/stiri/economie/companii/greva-spontana-la-dacia-mioveni-de-frica-robotilor-1191569

raresu

#2061
https://www.4tuning.ro/poze-si-filme-spion/masina-misterioasa-complet-camuflata-surprinsa-intr-o-parcare-din-romania-ce-sa-fie-oare-42333.html

Posibil Noul SANDERO, desi pe ruta Titu - Pitesti se testeaza multe masini din grupul Renault, si nu numai:)

punktnet

#2062
Nu este noul Sandero :)
Just kidding.

kitsune

#2063
Nu este Sandero, nu este Captur. Forma caroseriei este de Kwid. Și totuși... dacă le pun pe toate una lângă alta... parcă nu e nici una dintre ele:




Dar forma coborâtă a plafonului spre spate, umărul acela pe lateral spre stopuri și proiectoarele foarte sus, aproape la nivelul numărului sunt caracteristice Kwid.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

punktnet

Just kidding.

kitsune

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence


kumar

Ford începe de marţi producţia noului Ford Puma la uzina din Craiova, după o investiţie de 200 mil. euro

Ford a început marţi producţia de serie a noului Ford Puma la uzina din Craiova. Ford Puma a fost dezvăluit la sfârşitul lunii iunie a acestui an şi se alătură gamei extinse de SUV-uri şi de crossovere Ford din Europa, inclusiv Fiesta Active, Focus Active, EcoSport, Kuga, Edge şi noul Explorer Plug-In Hybrid, potrivit unui anunţ al companiei.

Ford Puma este oferit cu o tehnologia avansată de propulsie electrică EcoBoost Hybrid de 48 de volţi, noul crossover compact inspirat din gama SUV-urilor este primul vehicul hibrid fabricat în România.

,,Noua Puma reprezintă următorul capitol din filosofia de design a Ford centrată pe om,care va consolida marca Ford în Europa în ceea ce priveşte calitatea, multitudinea de tehnologii şi plăcerea de a conduce", a declarat Stuart Rowley, Preşedintele Ford Europa, aflat astăzi la fabrica de la Craiova. ,,Nu am nicio îndoială că Puma va avea un succes uriaş în toată Europa".

Ford a demarat încă de anul trecut un amplu proces de angajare a aproximativ 1.700 de oameni şi a investit aproximativ 200 de milioane de euro în uzina sa din Craiova. Investiţia totală a Ford la Craiova se ridică la aproximativ 1,5 miliarde euro de la preluarea uzinei în 2008.

https://www.zf.ro/auto/ford-incepe-de-marti-productia-noului-ford-puma-la-uzina-din-craiova-dupa-o-investitie-de-200-mil-euro-18442781

davyl

Foarte interesant suna in teorie solutia hibrida cu bateria de 48 de volti. Practic este un motor electric  de cativa CP intre motorul termic si cutia de viteze a masinii care are rolul si de alternator si de electromotor.

Cat de bine merge in practica si ce imbunatariri aduce consumului de carburant, ramane de vazut.

kitsune

"Belt driven", nu integrat în cutie ca la vw.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence