Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

davyl

#2070
Exact @kitsune: "Belt driven" :). Multumesc de corectare...

Din Gazeta de Sud Craiova de azi:

"Un starter/generator integrat antrenat prin curea (BISG) înlocuiește clasicul alternator. Starterul permite recuperarea și stocarea energiei care de obicei se pierde în timpul frânării și rulării libere, a informat producătorul auto. Astfel, sistemul încarcă un pachet de baterii Litiu-Ion de 48 de volți, răcit cu aer.


Ford Puma EcoBoost Hybrid în varianta de 125 CP ar avea emisii de CO2 de la 124 g/km, iar consumul de combustibil este estimat de la 5,4 l/100 km, potrivit unui comunicat al Ford. În varianta de 155 CP, Ford Puma EcoBoost Hybrid ar avea emisii de CO2 de la 127 g/km, iar eficiența combustibilului ar începe de la 5,6 l/100 km."

Mai multe despre Ford Puma




voicul

Doar 0.2l in plus pentru a avea 30 cp? Suna bine, dar cu toti stim cum e cu consumurile oficiale.

Varianta asta de hybrid nu se numeste mild hybrid - MHEV (Mild Hybrid Electric Vehicle)?

davyl

@voicul: Exact asa ii spune "mild hybrid". :) Sunt destul de multi producatori de masini care au inceput sa o introduca in oferte sau o vor face in curand.

AlexxC

Din valorile oferite pot deduce faptul ca cei 0.2l benzina in plus sunt consumati pentru mentinerea bateriei la un grad de incarcare ridicat astfel incat utilizatorul sa beneficieze de cei 30cp in plus mai mult timp.
In acest caz cei de la Ford se pare ca pun accentul mai mult pe putere decat pe un consum redus; Ma asteptam sa aiba sub 100g CO2/km emisii :(

yetiman

#2074
Nu stiu de unde au scos cei de la gazeta valorile alea...  :D

In brosura de prezentare Ford UK, apar alte valori;

1.0 Ford EcoBoost Hybrid (mHEV) 125 PS - 96 g/km CO2-Emissions
1.0 Ford Ecoboost Hybrid (mHEV) 155 PS - 99 g/km CO2-Emissions
pentru echiparile Titanium si ST-Line.

Doar versiunea ST-Line X are putin mai mult, adica 99 g/km si, respectiv, 101 g/km.

LE: Si ca sa nu credeti ca e influenta Brexit la mijloc, e la fel si in brosura pentru Germania:lol:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

voicul

^Mersi pentru confirmare.

Vad ca aici https://www.auto-data.net/ro/ford-puma-generation-7295 apare si motor de Ford Puma 1.0 EcoBoost (125 Hp).
Apare si asa ceva?
As fi curios diferenta de prest intre motor normal si cel MHEV, pentru ca MHEV-ul iti aduce cam un consum de 1l mai putin la 100 de km. Ar fi vreo 1150 euro ecoomisiti la 100.000 de km - adica un small, small business.

kitsune

#2076
Puterea motorului electric 16 CP. Înseamnă că și bateria va fi de 1, maxim 2 kWh, mai mult nu este nevoie.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Ionut

Când şi unde va fi prezentat în premieră pentru România noul Ford Puma, SUV-ul hibrid produs la Craiova

Ford Puma va fi prezentat în premieră pe piaţa locală în cadrul Salonului Auto Bucureşti 2019 care se va desfăşura în perioada 10-20 octombrie 2019, la Romexpo. Puma a mai fost prezentat anterior în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt de luna trecută. În cadrul SAB, SUV-ul va fi prezentat în cadrul standului Ţiriac Auto, în condiţiile în care SAB este un salon destinate dealerilor auto, în timp ce importatorii sunt prezenţi la SIAB – Salonul Internaţional Auto Bucureşti, care va fi organizat în luna martie a anului viitor.

Odată cu noul Puma, Ford devine primul constructor auto local care produce în România un automobil hibrid şi care dispune de sisteme care îl fac "semi-autonom". Spre exemplu, Puma vine cu tempomat adaptiv "oprire-pornire", care permite maşinii să se deplaseze singură în coloană şi să se centreze singură pe banda de rulare. Pe autostradă maşina va putea singură să păstreze distanţa faţă de maşina din faţă şi să păstreze banda de rulare. În ceea ce priveşte confortul, tot Puma este primul automobil produs în România cu scaune cu masaj lombar.

ZF

Ionut

România a produs în primele nouă luni 354.812 de autoturisme la Mioveni şi Craiova, în creştere cu 2,26%

Producţia de autoturisme din România, la Mioveni şi Craiova, a ajuns în primele nouă luni ale anului la 354.812 unităţi, în creştere cu 2,26% faţă de perioada similară din 2018, când au fost fabricate 346.971 unităţi. Pe modele, Dacia Duster se află pe primul loc, cu 194.810 unităţi, urmat de Ford EcoSport-97.063 unităţi, Dacia Logan-25.201 unităţi, Dacia Sandero-25.193 unităţi şi Dacia Logan MCV-12.545 unităţi. La acestea, se adaugă caroserii vopsite fabricate de uzina Dacia Piteşti cu destinaţia Algeria în volum de 20.092 unităţi. În luna septembrie 2019, au fost produse în România un număr de 37.153 autoturisme, dintre care 29.569 au fost produse în uzina Dacia de la Mioveni şi 7.584 unităţi au fost produse de uzina Ford de la Craiova.

Americanii de la Ford au demarat în această săptămână poducţia SUV-ului Puma, primul hi­brid produs vreodată în România. Miza noului model este de a duce producţia uzinei la peste 250.000 de unităţi faţă de peste 140.000 anul trecut.

ZF

Ionut

O veste foarte bună: România va produce în premieră în 2019 maşini de 10 mld. euro

Producţia de automobile a Dacia şi Ford a urcat cu peste 2% în primele nouă luni ale acestui an, potrivit datelor Asociaţiei Constructorilor de Automobile din România (ACAROM), la un total de 354.812 maşini. Dacă ritmul de creştere va continua şi având în vedere că Ford Puma a intrat în producţie la Craiova, în 2019 producţia totală ar putea trece în premieră de 500.000 de maşini. Ca valoare, o producţie de 500.000 de unităţi ar însemna 9-10 miliarde de euro, potrivit calculelor ZF.

ZF

Ionut

Christophe Dridi, șeful Dacia: Întrebarea nu este dacă vom avea o Dacie hibridă sau electrică, ci când o vom avea

Șeful Dacia spune că va exista cu siguranță o Dacie hibridă sau electrică, dar va fi lansată când piața va fi pregătită pentru ea, a declarat Christophe Dridi, într-un interviu pentru seenews.com. Tot mai multe informații, mai ales din Franța, indică faptul că Dacia va lansa în anii următori versiuni hibride ale modelelor sale, mai ales că trebuie să scadă emisiile de CO2 pentru a se conforma noilor reguli. Principalul obstacol în calea lansării unei Dacii electrice ține de preț, fiindcă ar fi cu câteva mii de euro peste prețurile actuale din gamă.

Întrebat dacă va exista un SUV hibrid Dacia, Dridi a spus că sigur vor exista modele hibride sau electrice în viitor, dar nu a dorit să spună când exact. "Avem deja tehnologia, fiindcă suntem parte a alianței. Proiectele noastre vor putea încorpora aceste tehnologii, dar le vom lansa când piața este gata. Și infrastructura este un factor important, dar și cadrul legislativ". Dridi a spus că la Mioveni, capacitatea de producție va ajunge la 406.000 mașini/an, de la 350.000 în prezent.

Hotnews

Ionut

Unde pot vedea românii noul Ford Puma: Americanii au adus noul SUV de Craiova la Salonul Auto Bucureşti. Cât ar putea costa şi când vor fi comunicate preţurile

ŢiriacAuto, dealer al Ford pe piaţa locală, a prezentat în premieră în România noul SUV Ford Puma în cadrul Salonului Auto de la Bucureşti, organizat în cadrul Romexpo. Este pentru prima dată când modelul este expus publicului local, după ce luna trecută a fost lansat în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt. Preţurile noului Puma nu sunt încă oficiale, însă cel mai probabil acesta va avea preţuri între EcoSport şi Kuga, adică circa 16.000 – 18.000 de euro. Oficial, preţurile vor fi comunicate în următoarele săptămâni, moment în care vor putea fi preluate şi primele comenzi.

SUV-ul Ford Puma a intrat săptămâna aceasta oficial în producţie în cadrul uzinei din Craiova alături de EcoSport, acesta fiind primul hibrid produs vreodată în România. Miza noului model este de a duce producţia uzinei la peste 250.000 de unităţi faţă de peste 140.000 anul trecut, în contextul în care americanii vor ca Puma să fie printre cel mai bine vândute modele, sau chiar cel mai bine vândut model din segmentul SUV-urilor mici.

ZF

Ionut

Înmatriculările de autoturisme noi în România au crescut în septembrie 2019 cu 118,19% faţă de 2018

Înmatriculările de autoturisme noi în România au crescut în septembrie 2019 cu 118,19% faţă de septembrie 2018, atingând un volum de 6.046 unităţi, informează ACAROM – Asociaţia Constructorilor de Automobile din România şi DRPCI. Pe primele 9 luni din 2019, numărul autoturismelor noi înmatriculate este de 124.049 unităţi ceea ce reprezintă o creştere cu +16.37% comparativ cu perioada similară din 2018.

Clasamentul pe mărci autoturisme noi din perioada ianuarie – septembrie este condus de Dacia, cu 37.115 unităţi (cu o creştere de 26,65% faţă de ian-sept 2018), urmată de Renault, cu 10.705 unităţi (cu o creştere de 16,01% faţă de ian-sept 2018), Skoda cu 9.596 unităţi (cu o creştere de 10,12% faţă de ian-sept 2018), Ford cu 9.219 unităţi (cu o creştere de 22,84% faţă de ian-sept 2018) şi Volkswagen, cu 8.525 unităţi (cu o creştere de 0,85% faţă de ian-sept 2018).

ZF

Ionut

FOTO-SPION Dacia Sandero 3. Primele imagini cu mașina camuflată






Mai multe fotografii-spion cu viitorul Dacia Sandero au fost publicate de site-ul motor1.com, unul dintre cele mai cunoscute site-uri auto în limba engleză. Fotografiile au fost realizate de cunoscuții paparazzi auto de la CarPix. Setul de fotografii publicate de motor1.com nu dezvăluie foarte mult din noua caroaserie Sandero, însă putem observa că este menținută proporția actuală a modelului cosntruit în două uzine, Mioveni și Tanger. Ce se știe până acum, despre Sandero, este faptul că va beneficia de noua platformă CMF-B, a Renault Group, aceeași pe care este construit și noul Clio. Este posibil ca acest lucru să aducă o mică scumpire a mașinii, care va beneficia, totodată și de noi sisteme de siguranță, devenite obligatorii.

Din punct de vedere al motorizărilor, față de actualele propulsoare, este posibil ca Sandero să primească și noua generație 1.3 litri, însă probabil nu la momentul lansării. Sandero va avea și în această a treia generație versiunea Stepway, despre care s-a discutat să poarte un al nume și să fie comercializat ca un crossover separat.

Profit.ro

voicul

#2084
Poate avem noroc de data asta:

Volkswagen nu mai investește în Turcia, după declanșarea ofensivei din Siria

Volkswagen a amânat decizia finală privind noua sa fabrică din Europa de Est, care urma să fie situată în Turcia, informează Handelsblatt.

Compania germană s-a decis să nu anunțe încă o decizie finală pentru investiția sa de 1,4 miliarde de euro, după ce Turcia a declanșat o ofensivă foarte criticată în nordul Siriei, împotriva kurzilor.

"Monitorizăm cu atenție situația și urmărim cu îngrijorare desfășurarea lucrurilor", a anunțat un purtător de cuvânt al constructorului german.

La începutul lunii, Volkswagen a deschis o subsidiară în provincia turcă Manisa, deși compania anunțase că încă era în ultimul stadiu de negocieri cu autoritățile din Turcia și nu se luase o decizie finală.

Cancelarul german Angela Merkel a declarat duminică că i-a transmis președintelui turc Recep Tayyip Erdogan că ofensiva din Siria trebuie oprită pentru că riscă să declanșeze o criză umanitară.

Uniunea Europeană a decis luni să limiteze exporturile de arme către Turcia, în timp ce președintele american Donald Trump a impus sancțiuni Turciei.

Noua fabrică Volkswagen din Europa de Est a avut patru posibile destinații: România, Serbia, Bulgaria și Turcia. În această unitate urmează să se produce modele Skoda și Seat, iar capacitate de producție anuală va fi de 300.000 de unități. Noua fabrică Volkswagen urma să se deschidă în 2022 sau 2023.

https://www.digi24.ro/stiri/economie/volkswagen-pedepseste-turcia-dupa-declansarea-ofensivei-din-siria-1201368


=================

Si tot legat de subiect:

EXCLUSIV Gheorghe Falcă confirmă că Aradul este locația din România analizată de Volkswagen pentru o nouă uzină. "Am condus negocierile, oferta făcută împreună cu guvernul merge pe patru direcții, suprafața vizată e de 1.100 de hectare"

Gheorghe Falcă, actual europarlamentar PNL, a declarat pentru G4Media.ro că la începutul anului a participat în în calitate de primar al Aradului la negocierile oficiale cu compania de consultanță a Volkswagen care a evaluat ofertele din mai multe țări pentru construirea unei fabrici Skoda. Falcă spune pentru G4Media.ro că reprezentanții Volkswagen au ales Arad ca posibilă destinație pentru fabrică, terenul pus la dispoziție de primărie fiind de 1.100 de hectare.

Negocierea României cu Volkswagen a revenit în actualitate după ce grupul german a anunțat că amână decizia de a construi fabrica în Turcia din cauza problemelor de securitate apărute după atacurile militare ale regimului de la Ankara asupra kurzilor din Siria. Având în vedere situația din Turcia, Volkswagen ar putea relua selecția unei locații pentru noua fabrică, în cursă fiind România, Serbia și Bulgaria.

"Am condus negocierile de etapa nivelului meu, am avut asistență guvernamentală, iar locația Arad după a fost acceptată după aceasta negociere. Apoi, guvernul României a înaintat oferta integrală care conține răspunsuri la patru probleme importante ridicate de companie. Primăria a pus la dispoziție o suprafață de 1.100 de hectare, din care 400 de hectare pentru uzina Volkswagen, iar restul – pentru companiile de componente", a declarat Falcă pentru G4Media.ro.

Potrivit unor surse guvernamentale, Volkswagen a cerut tuturor competitorilor să prezinte o ofertă care să cuprindă aspecte-cheie legate de infrastructură, aspecte logistice, ofertă financiară și piața forței de muncă.

Compania germană Volkswagen a anunțat marți că amână decizia finală de a construi o nouă uzină în Turcia din cauza situației de securitate și a sancțiunilor internaționale anunțate deja pentru regimul de la Ankara, potrivit unui purtător de cuvânt al concernului, citat de Automotive News.

"E important că locația Arad e considerată de acum încolo de industria automotive din Europa drept una din cele mai viabile destinații pentru investiții. În privința infrastructurii, Aradul e conectat la tren de mare viteza, la autostrăzi și la transport aerian. În plus, pe o rază de 150 km se găsesc cele mai mari companii de componente auto, ceea ce face ca prețul de productie să fie extrem de competitiv", a mai spus Falcă pentru G4Media.ro.

Reamintim că în 7 octombrie, grupul german anunțase că a decis să deschidă o nouă fabrică în orașul turc Manisa. Investiția inițială era estimată la 1,3 miliarde de euro, iar capacitatea anuală de producție ar trebui să ajungă la 300 de mii de unități. Alegerea Turciei fusese rezultatul unui proces de selecție în care Volkswagen a analizat site-urile din Bulgaria, Serbia, România și Africa de Nord.


https://www.g4media.ro/exclusiv-gheorghe-falca-confirma-ca-aradul-este-locatia-din-romania-analizata-de-volkswagen-pentru-o-noua-uzina-am-condus-negocierile-oferta-facuta-impreuna-cu-guvernul-merge-pe-patru-direc.html