Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

voicul

Se pare ca nu sunt singurul care il compar cu Macan.
Deci chiar arata foarte bine si oricum fata de EcoSport (proiectat 2012) are si o gramada, o gramada de optiuni + bord cu ecran digital.

Mai multe imagini si o prezentare aici:

https://www.digi24.ro/stiri/sci-tech/auto/primele-imagini-cu-noul-ford-puma-1151427

dr4qul4

Sa vedem pretul....s-ar putea sa loveasca puternic Duster-ul.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Claudiu T.

Chiar e frumos Fordul dar nu cred ca va concura cu Duster la preț.  Ford vinde la preturi mai mari indiferent de segmentul la care ne referim. Poate e un pret corect ptr produsul cumpărat de client,fiecare cu parerea lui. Ceea ce e cert e ca se va vinde mult mai bine acest Ford decât  acel B-max șters ca design si neatractiv.
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

perfidus

In plus jurnalistii spun ca PUMA nu va avea tractiune integrala, cum are Eco-Sport acum.
Deci segmentul de piata e un pic diferit de cel pe care se misca Duster.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

TibiV

Nu este despre Romania...
... Din fericire NU este despre Romania.

Quote
Ford to cut 12,000 jobs in Europe by end 2020

FRANKFURT (Reuters) - Ford (F.N) said it will cut 12,000 jobs in Europe by the end of next year to try to return the business to profit, part of a wave of cost reductions in an auto industry facing stagnant demand and huge investments to build low emission cars.

The challenge of investing in electric, hybrid and autonomous vehicles while having to overhaul combustion engines to meet new clean-air rules, has forced Europe's carmakers to slash fixed costs and streamline their model portfolios.

Ford Europe has been losing money for years and pressure to restructure its operations increased after arch-rival General Motors G.M raised profits by selling its European Opel and Vauxhall brands to France's Peugeot SA (PEUP.PA).

Ford said it would close three plants in Russia, a plant in France and Wales, and cut shifts at factories in Valencia, Spain and Saarlouis, Germany.

Following the sale of the Kechnec Transmission plant in Slovakia, to Magna, Ford's manufacturing footprint will be reduced to 18 facilities by end-2020, from 24 today.

https://www.reuters.com/article/us-ford-europe-restructuring/ford-to-cut-12000-jobs-in-europe-by-end-of-2020-idUSKCN1TS1KF
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

maga998

ne avantajeaza enorm aceasta miscare din partea Ford...

kitsune

#2031


Der Neue Mercedes Citan. Ăăă, nu. Le Nouvelle Renault Kangoo. Ăăă nu. Noua Dacia Dokker. Dar și celelalte două dinainte, că 90% din componente sunt comune.

Sursa
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

voicul

Dacia face "burnout". A bătut Hyundai, KIA, Seat şi Nissan, în Europa şi aşteaptă cel mai bun an din istorie

Dacia reuşeşte performanţe care acum câţiva ani păreau imposibile. Producătorul de la Mioveni şi-a consolidat poziţia în UE deasupra unor mărci precum Hyundai, Nissan (colegul de alianţă), KIA şi Seat. Dacia a reuşit să bată Nissan, KIA şi Hyundai chiar şi în Europa de Vest, în primele şase luni din 2019, conform datelor furnizate de ACAROM (Asociaţia Constructorilor de Automobile din România). Dacă nu vor fi surprize majore în evoluţia pieţei auto, Dacia va depăşi recordul istoric de anul trecut şi va avea cel mai bun an din istoria de 50 de ani.

Dacia a obţinut rezultate de excepţie şi în primul semestru din 2019 după ce în 2018 a avut cel mai bun an din istorie. Înmatriculările Dacia în Uniunea Europeană în primele şase luni au ajuns la 311.841 de autoturisme noi, peste Hyundai (275.575), KIA (263.231), Seat (261.497) sau Nissan (210.275), conform datelor ACAROM. Cota de piaţă a crescut la 3,8%, faţă de 3,3% în perioada similară din 2018. Numărul înmatriculărilor a crescut cu 10,5%, în primul semestru din 2019, faţă de S1 2018.

Înmatriculările constructorului român au fost peste Hyundai, KIA, Nissan şi Seat şi dacă ţinem cont de înmatriculările din UE şi ţările EFTA (Islanda, Liechtenstein, Norvegia şi Elveţia), în perioada ianuarie-iunie. Creşterea a fost de 10%. Cota de piaţă a urcat la 3,8%.

În Europa de Vest, Dacia a reuşit să bată Hyundai, KIA şi Nissan. Seat a reuşit să aibă rezultate peste Dacia în primul semestru din 2019 în cazul înmatriculărilor din această zonă. Metodologia prevede că la înmatriculările din Europa de Vest sunt luate în calcul  ţările din EU15 (Austria, Belgia, Danemarca, Finlanda, Franţa, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Luxembourg, Olanda, Portugalia, Spania, Suedia şi Marea Britanie) şi EFTA (Islanda, Liechtenstein, Norvegia şi Elveţia). Cota de piaţă Dacia a urcat la 3,2%, faţă de 2,9% în primul semestru din 2018. Creşterea numărului de înmatriculări a fost de 8% pentru Dacia, în primele şase luni din 2019 faţă de perioada similară din 2018.



Înmatriculări Uniunea Europeană în ianuarie-iunie 2019

Dacia 311.841

Hyundai 275.575

KIA 263.231

Seat 261.497

Nissan 210.275



Înmatriculări Uniunea Europeană şi EFTA (Islanda, Liechtenstein, Norvegia şi Elveţia) în ianuarie-iunie 2019

Dacia 316.424

Hyundai 284.396

Seat 269.143

KIA 268.305

Nissan 217.137



Înmatriculări Europa de Vest* în ianuarie-iunie 2019

Seat 254.255

Dacia 247.389

Hyundai 246.704

KIA 232.633

Nissan 199.571

*Europa de Vest: EU15 (Austria, Belgia, Danemarca, Finlanda, Franţa, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Luxembourg, Olanda, Portugalia, Spania, Suedia şi Marea Britanie) şi EFTA (Islanda, Liechtenstein, Norvegia şi Elveţia).

Piaţa auto din România a înregistrat al doilea ritm de creştere din Europa, în luna iunie

Asociaţia Constructorilor Europeni de Automobile /ACEA/ a anunţat miercuri că vânzările de autoturisme noi în Europa (UE plus ţările EFTA) au înregistrat o scădere de 7,9% în luna iunie 2019 comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut, din cauza scăderii înmatriculărilor de autoturisme Nissan, Volvo şi Fiat Chrysler, transmite Reuters.

Un număr de 1,49 milioane autoturisme au fost înmatriculate luna trecută în Uniunea Europeană şi ţările EFTA (Islanda, Liechtenstein, Norvegia şi Elveţia), comparativ cu 1,62 milioane autoturisme înmatriculate în luna iunie 2018. Înmatriculările de autoturisme noi au scăzut în toate cele cinci mari pieţe, în frunte cu Franţa (minus 8,4%) şi Spania (minus 8,3%).

În schimb, în Lituania piaţa auto a înregistrat o creştere de 41,1%, urmată de piaţa auto din România unde în luna iunie a acestui an au fost înmatriculate 14.082 autoturisme, în creştere cu 15% comparativ cu 12.241 autoturisme în perioada similară a anului trecut.

De asemenea, în primele şase luni ale acestui an, în Uniunea Europeană şi ţările EFTA au fost înmatriculate un număr de 8,462 milioane autoturisme, cu 3,1% mai puţin decât în perioada similară a anului trecut. Şi în acest caz, piaţa auto din România a înregistrat al doilea ritm de creştere din Europa, după cea din Lituania, cu 71.620 autoturisme înmatriculate, cu 19,2% mai mult decât în primul semestru al anului trecut.

Toţi marii producători auto au înregistrat o scădere a vânzărilor în luna iunie 2019, în frunte cu Nissan, în cazul căruia vânzările au scăzut cu 25,6%, urmat de Volvo, cu o scădere de 21,9%, şi Fiat Chrysler, cu un declin de 13,6%.

Grupul auto francez Renault a înregistrat o scădere a vânzărilor de 3,6% în luna iunie, în condiţiile în care înmatriculările de autoturisme marca Renault au scăzut cu 6,9%, în timp ce înmatriculările Dacia au crescut cu 4,5% până la 58.891 unităţi în luna iunie. De asemenea, în primele şase luni ale acestui an grupul Renault a înregistrat o scădere a vânzărilor de 0,9%, chiar dacă înmatriculările Dacia au crescut 10,5% până la 282.171 unităţi.

Mai sunt ceva date, dar pentru 2018:
https://www.economica.net/dacia-2019-vanzari-inmatriculari-hyundai-kia-seat_171468.html

voicul

Două modele Dacia low-cost vor fi produse în Nigeria - VIDEO

Renault vrea să producă două modele Dacia low-cost în Nigeria, ca urmare a unui joint venture cu un conglomerat local. Modele Logan și Duster ar urma să fie asamblate la o uzina din Lagos, începând chiar din octombrie anul acesta, a informat grupul auto francez.


https://www.digi24.ro/stiri/economie/companii/doua-modele-dacia-low-cost-vor-fi-produse-in-nigeria-1162264

Balto

Christophe Dridi, director general Dacia: România va avea o producţie auto de 650.000 de maşini după 2020. Industria auto este o ,,bijuterie" pentru economie

Dacia şi Ford, cei doi mari constructori de automobile din România vor ajunge la o producţie de 650.000 de maşini după 2020, dar industria auto are nevoie de sprijin pentru a continua să de dezvolte.

Christophe Dridi, directorul ge­ne­ral al Automobile Dacia, spu­ne că programul Rabla din acest an trebuie suplimentat pentru a ajunge la un total de 65.000 – 70.000 de tichete, având în vedere cererea din piaţă şi impactul asupra economiei. Dridi cere practic dublarea programului Rabla, care are alocate în prezent 35.000 de tichete.

zf.ro
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)


Ionut

Înmatriculările de autoturisme scad, dar rămân la un nivel ridicat în acest an. Care au fost cele mai vândute automobile

Piața de autovehicule a scăzut în luna august, potrivit statisticilor DRPCIV, ajungând la 29.134 vehicule noi, fiind înregistrată o scădere de -13,50% față de august 2018. Acest lucru a fost posibil ca urmare a exploziei din august 2018, când dealerii au înmatriculat masiv mașini în așteptarea intrării în vigoare a normelor WLTP.

Dacia, liderul pieței, a înregistrat o scădere de -3,86%, printre cele mai mici din august, și rămâne cu o creștere de 24,85% pe întreg anul, cu 35.761 unități și o cotă de piață ce depășeșete cu puțin 30%. Renault, în schimb, care anul acesta a avut vânzări performante, a înregistrat o scădere masivă în august, 55,81%, cu doar 1.896 autoturisme înmatriculate. Pe cele opt luni, Renault a înregistrat 10.442 unități, cu 14,18% mai multe. Ford poate fi considerată performera lunii august, având o creștere de peste 10 procente față de anul trecut, clasându-se pe locul 3 în această lună, cu 1.613 autoturisme, peste Volkswagen, cândva cea mai importată marcă din România.

Multe detalii pe Profit.ro

voicul

O nouă mașină "made in Romania", la Salonul Auto de la Frankfurt. Ce model prezintă Ford

Noul model Ford Puma, pe care americanii îl produc începând din acest an la fabrica de la Craiova, va fi prezentat săptămâna aceasta la Salonul Auto de la Frankfurt, urmând a fi disponibil din decembrie 2019.

Americanii de la Ford mai fabrică la uzina de la Craiova SUV-ul de clasă mică Ford EcoSport şi motorul EcoBoost, după ce, în 2017, au renunţat la producţia monovolumului B-Max.
"Puma va intra în vânzare la finalul acestui an şi va fi produs în condiţii excepţionale de calitate şi profesionalism la uzina Ford din Craiova, în urma unei investiţii începute în anul 2008, care astăzi totalizează aproape 1,5 miliarde de euro", au anunțat reprezentanţii Ford la începutul anului.
Potrivit sursei citate, Puma se alătură unei game în expansiune de SUV-uri şi crossovere Ford la nivel european, aceasta incluzând Fiesta Active, Focus Active, EcoSport, Kuga, Edge şi noul Explorer Plug-in Hybrid.
"SUV-urile reprezintă acum mai mult de 20% din vehiculele comercializate de Ford în Europa. Vânzările de SUV-uri Ford au crescut în 2018 la nivel european cu peste 19 procente", mai spun reprezentanţii Ford.

https://incont.stirileprotv.ro/auto/o-noua-masina-made-in-romania-la-salonul-de-la-frankfurt-ce-model-prezinta-ford.html

tom_sawyer

#2038
S-a mai vorbit de noua fabrica VW din Europa de Est, acum avem confirmarea de la un oficial VW ca in cursa au mai ramas doar Bulgaria si Turcia. Sper sa castige Bulgaria (cu fabrica langa Sofia).

Quote,,Nu știu tot parcursul discuțiilor și negocierilor, cert e că urmează să decidem între Bulgaria și Turcia. Decizia nu a fost încă luată, dar se va întâmpla curând", a explicat Jürgen Stackmann, executiv Volkswagen responsabil de de vânzări, marketing și servicii post-vânzare

0-100.ro

Liviu M

In conditiile in care, nu-i asa, viitorul e electric, nici nu prea mai conteaza locatia. Pana o construiesc nu le mai trebuie...