Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Parasuradriver

Quote from: cezar-mario2012 on May 10, 2013, 01:35:41 PM
Baieti va invit sa vedeti diferentele dinte Loganul 2 Romania si Loganul 2 Rusia :

http://www.youtube.com/v/bZ6Dtw2aIZk/

Vrea sa vad comentarii, ce are diferit ? Pentru cei ce nu stiu rusa motorul de start este de 1.2 tci 115 CP.

@cezar-mario2012: multam pentru film! esti sigur ca este vorba despre 1.2TCe 115CP? o veste buna daca l-au pus pe Renault Logan in alte state, poate va ajunge si la noi macar motorizarea (ca masina nu se va vinde aici). Motorul acesta nu il gasim nici pe noul Clio, apare pe Dokker si pe Lodgy momentan - e un turbo cu distributie pe lant:

http://www.youtube.com/v/nRW4yoV9NwQ

am vazut interiorul: butoane asemanatoare noului Clio pe consola centrala, geamuri electrice cu comenzi pe usi, aeratoare frontale diferite, probabil si la alt pret. Un alt film si poze: http://www.automarket.ro/masini-noi/renault/symbol-2586/video/#5
I try to learn from http://goo.gl/yJ7hY as a car makers' follower.

cezar-mario2012

Dacia Sandero a luat 4* la testele Euro NCAP

mariansb

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

Redox

Quote"Daimler vrea construirea unui sens giratoriu pe drumul naţional Deva-Orăştie-Vinţu de Jos-Sebeş, drum care trece prin apropierea autostrăzii Deva-Orăştie. Pe lângă acesta, va fi construit un nou drum, de circa un kilometru, care să facă legătura sensului giratoriu cu zona unde se găseşte fabrica.", a declarat pentru gândul preşedintele CJ Ion Dumitrel.

Presupun ca acest giratoriu va fi construit in zona industriala a Sebesului undeva pe DN intre Vintu de jos si Sebes. E o varza totala in declaratia pres. CJ, ce cauta autostrada Deva-Orastie la Sebes?

Astia nu au nici un merit pentru investitia de la Cugir si Sebes ! Oamenii care lucrau la STC cunostea faptul ca firma urma sa produca cutii de viteza pentru Mercedes inca de acum 2,3 ani doar ca acest lucru nu a fost facut public. Aceasta investitie e rezultatul unei bune colaborari intre Uzina Mecanica Cugir si concernul Daimler incepand cu anul 1996 si continuata apoi prin infintarea firmei STC in anul 2001. Dea lungul timpului firma a primit tot mai multe contracte pentru diverse componente (roti dintate, arbori, pinioane, intinzatoare lant, etc) pe care le-a onorat. Cei de la Daimler find foarte multumiti de cum a lucrat STC aveau in plan sa asambleze cutia de viteza tot in Romania. A fost ales Sebesul pentru ca se stia ca pe acolo o sa treaca viitorul coridor pan-european IV, cea ce Cugirul nu putea oferi. La fabrica din Cugir o sa se produca componente pentru cutia de viteza pe cand la Sebes o sa fie liniile de asamblare a acestora.

bitalb

Quote from: Redox on May 30, 2013, 11:07:55 AM
... A fost ales Sebesul pentru ca se stia ca pe acolo o sa treaca viitorul coridor pan-european IV, cea ce Cugirul nu putea oferi...

Pai Cugirul nu e tot langa A1?

Ionut

Ba da, e la cativa km de nodul Orastie/Gelmar... nod care va fi deschis azi.

Redox

Quote from: bitalb on May 30, 2013, 11:54:52 AM
Quote from: Redox on May 30, 2013, 11:07:55 AM
... A fost ales Sebesul pentru ca se stia ca pe acolo o sa treaca viitorul coridor pan-european IV, cea ce Cugirul nu putea oferi...

Pai Cugirul nu e tot langa A1?

E la 12 km de DN + ca intre Cugir si DN (Sibot) trebuie sa treci prin comuna Vinerea, un drum destul de ingust pentru camioane pe care  circula si localnicul cu a lui caruta sau se merge cu animalele inspre/dinspre pasune. La Sebes e alta poveste, cum ai iesit din oras esti pe autostrada.

bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

laurashgeo

Prima dacie de 4 stele :cheers:
Si sa nu uitam ca de curand s-a ridicat stacheta pentru obtinerea stelelor EuroNcap.


Ionut

Eh hai acum sa ne vaitam... mai sunt 2-3 ani si gata. Si anul asta daca e gata la Sebes drumul se cam termina dopurile majore. ;)

teocharis

Daimler AMANA decizia dublarii capacitatii de productie din Ungaria si analizeaza oportunitatea deschiderii acestei facilitati de productie in Ro:

"Vom avea si o fabrica de masini?

Acum doua saptamani, presa ungara a scris ca grupul german a facut mai multe studii privind constructia si cheltuielile cu logistica pe care le-ar presupune deschiderea unei fabrici de autoturisme in Romania, dupa ce ar fi amanat dublarea capacitatii la uzina de la Kecskemét, din tara vecina noua."Se pare ca la sediul central al companiei s-au facut si studii referitoare la constructia, respectiv cheltuielile cu logistica in Romania", a declarat o sursa pentru portalul ungar Index. Decizia de a amana cu unul sau mai multi ani extinderea fabricii din Ungaria ar fi fost determinata de politicile economice imprevizibile si agresive fata de multinationale ale gvernului de la Budapesta, condus de Viktor Orban.

Un purtator de cuvant al Daimler a declarat cotidianului Portfolio ca grupul german nu a luat nicio decizie privind capacitatea fabricii din Ungaria.Fabrica grupului german Daimler de la Kecskemét are in prezent o capacitate anuala de 150.000 de unitati, scrie cotidianul Portfolio. Grupul produce la Kecskemét modelul Mercedes-Benz B-Class, iar din ianuarie 2013 a inceput sa fabrice si noul CLA compact Coupé cu patru usi, prima serie de modele planificata a fi produsa exclusiv in Ungaria, potrivit site-ului Daimler. Producatorul german a ales in 2008 Ungaria pentru noua fabrica Mercedez-Benz, in conditiile in care pe lista posibilelor amplasamente din Europa de Est s-au aflat si Romania si Polonia. Desi grupul este multumit de fabrica profitabila din Ungaria, acesta va amana investitia de la Kecskemét din cauza incertitudinilor privind politicile economice ale Ungariei, a declarat o sursa pentru portalul Index. Compania a analizat costurile de constructie si logistice ale unui site de productie in Romania, a spus sursa citata de Index.O alta sursa a declarat, tot pentru Index, ca politica guvernului ungar nu are nicio legatura cu decizia amanarii si ca aceasta ar fi fost determinata de situatia dificila a industriei auto europene si de declinul cererii."

http://www.finantistii.ro/companii/daimler-investeste-300-de-milioane-euro-in-romania-construieste-si-o-fabrica-de-masini-78882

lucianxx9o

#357
^^^La cat ii intereseaza pe sova si ponta de autostrazi, cred ca isi schimba parerea nemtii.
A spus Merkel & Co, ca daca nu fac nimic cu infrastructura nu se gandeste nimeni sa investeasca in RO.
Nu intaleg dece se mai duce sa caute investitori, cand iti spune omul cu cap din alta tara (Ba bou** pune si fa autostrazi ca s-a saturat lumea sa tot iti spuna!! cam asa ceva), ca de cand au venit la guvernare totul a fost blocat se vede asta si in piata constructiilor.
Orqum pana la urma ma intreb dece se "joaca" cu semnarea contractelor cu autostrazi. A trecut pana acum ianuarie/aprilie/mai/iunie/ urmeaza/decembrie cat o mai prelungeste nu stiu.
Ce am atras pana acum 300 m € trebuie sa dam inapoi "Corectie". >:( >:(
Eu m-as bucura sa se deschida o fabrica mercedes dar cu salbaticii astia de la guvern ce poti sa faci.

teocharis

nu stiu ce "analizeaza" Daimler dar decizia ar trebui sa fie evidenta:

HU: salariu mediu/industria auto ~ EUR 1,000

RO: salariu mediu/industria auto ~EUR 500

lucianxx9o

#359
^^Asta e un motiv foarte puternic pentru a deschide o fabrica in ro, se gandesc si la salarile daca cresc in RO de la 500€ la 1000€ isi permit lejer in HU 1000€  la 1500€ si acolo daca iau in calcul salariul fata de cel din germania.
Dar este o diferenta mare de la 500€ pana sa zicem la 1500€ cat o sa aibe in RO peste 10 ani de ex.